Вступ

Систематизувати знання з теми "Вступ"

Додано: 14 вересня 2022
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 383 рази
21 запитання
Запитання 1

Який рівень організації живої системи зображено на малюнку?

варіанти відповідей

Клітинний

біосферний

тканинно-органний

екосистемний

Запитання 2

Який рівень організації живої системи зображено на малюнку?

варіанти відповідей

тканинно-органний

клітинний

молекулярний

хромосомний

Запитання 3

Який рівень організації живої системи зображено на малюнку?

варіанти відповідей

екосистемний

організмовий

популяційно-видовий

біосферний

Запитання 4

Екологія-це наука про

варіанти відповідей

екологічний стан навколишнього середовища

взаємозв'язки між організмами та навколишнім середовищем

Планету Земля

Запитання 5

Рівень, на якому проявляються зв’язки організмів різних видів між собою та з довкіллям.

варіанти відповідей

Екосистемний

Популяційно-видовий

Молекулярний

Органо-тканинний

Запитання 6

Кодування та передача спадкової інформації відбувається на:

 

варіанти відповідей

 молекулярному рівні

 тканинному рівні

 клітинному рівні 

 організмовому рівні

Запитання 7

Наукою про життя в усіх його проявах є

варіанти відповідей

біологія

ботаніка

екологія

зоологія

Запитання 8

Технології збереження організмів у стані глибокого замороження та можливості їхнього оживлення...

варіанти відповідей

сталий розвиток

кріоніка

палеонтологія

експеремент

Запитання 9

На рисунку зображено три біологічні об'єкти, позначені цифрами.

Проаналізуйте твердження щодо їхніх рівнів організації.

І. Об'єкти 1 та 2 перебувають на різних рівнях організації живого.

ІІ. Об'єкт 2 порівняно з об'єктом З перебуває на вищому рівні організації.

Чи є поміж них правильні?

варіанти відповідей

правильне лише І

правильне лише ІІ

обидва правильні

немає правильних

Запитання 10

Проаналізуйте твердження щодо їхніх рівнів організації.

І. Об'єкти 1 та 2 перебувають на різних рівнях організації живого.

ІІ. Об'єкт 2 порівняно з об'єктом 3 перебуває на вищому рівні організації.

Чи є поміж них правильні?


варіанти відповідей

правильне лише І

правильне лише ІІ

обидва правильні

немає правильних

Запитання 11

На рисунку зображено три біологічні об’єкти, позначені цифрами.

 

Проаналізуйте твердження щодо їхніх рівнів організації.

І. Об’єкти 1 і 2 знаходяться на одному рівні організації живої природи.

ІІ. Усі об’єкти знаходяться на одному й тому самому рівні організації живої природи.

Чи є поміж них правильні?


варіанти відповідей

лише І

лише ІІ

обидва правильні

правильних немає

Запитання 12

Теоретичні досягнення біології застосовують у медицині для розроблення методів ранньої діагностики, лікування та профілактики багатьох спадкових хвороб людини. Це стало можливим унаслідок сучасних досліджень у галузі


варіанти відповідей

екології та біохімії

анатомії та біоніки

екології та кібернетики

молекулярної біології та генетики

Запитання 13

Метаболізм - це

варіанти відповідей

процес живлення;

реакція на подразник;

процес обміну речовин;

здатність набувати нових ознак

Запитання 14

Здатність біологічних систем зберігати відносну сталість свого складу та властивостей - це:

варіанти відповідей

метаболізм

гомеостаз

адаптація

самооновлення

Запитання 15

Живлення, виділення, дихання- це процеси, які характерні для такої властивості живого

варіанти відповідей

саморегулювання

самовідтворення

самооновлення

перетворення енергії та обмін речовин

Запитання 16

Проаналізуйте характеристики об'єкта, зображеного на малюнку, та виберіть правильні.

І. Об'єкт існує одночасно на двох рівнях організації живої матерії

ІІ. Об'єкт не здатний до самооновлення та самовідтворення

варіанти відповідей

перше твердження вірне

друге твердження вірне

обидва твердження вірні

обидва твердження помилкові

Запитання 17

Виберіть рівень організації живої матерії, для якого характерні такі ознаки: на цьому рівні здійснюються біохімічні процеси та перетворення енергії, а також кодується, зберігається, змінюється і реалізується спадкова інформація. На цьому рівні перебувають віруси, віроїди і пріони.

варіанти відповідей

молекулярний

клітинний

організмовий

популяційно-видовий

Запитання 18

Виберіть ознаки, характерні для об'єкта, що зображений на малюнку

варіанти відповідей

об'єкт існує на клітинному рівні організації

об'єкт існує на організмовому рівні організації

об'єкт існує на популяційно-видовому рівні організації

саморегуляція здійснюється за допомогою нейрогормонів

саморегуляція здійснюється за допомогою антибіотиків

саморегуляція здійснюється за допомогою фітогормонів

на малюнку зображена така властивість живого, як самовідтворення

на малюнку зображена така властивість живого, як самооновлення

Запитання 19

Метод біологічних досліджень, що грунтується на спостереженні, широко застосовували вчені давнини під час збирання фактичного матеріалу. Практично до ХVІІІ століття біологи використовували його, намагаючись узагальнити результати спроб систематизації рослин і тварин. У сучасних умовах з його допомогою відкривають нові види організмів, досліджують макро- і мікроструктури. Укажіть цей метод.

варіанти відповідей

моніторинг

моделювання

порівняльно-описовий

експериментальний

Запитання 20

Нуково-дослідницька робота має назву "Вплив кількості добрива на ріст рослин цибулі". Виберіть всі правильні твердження щодо цієї роботи

варіанти відповідей

Об'єктом дослідження у даній роботі є цибуля

Об'єктом дослідження у даній роботі є внесена кількість добрив

Предметом дослідження у даній роботі є цибуля

Предметом дослідження у даній роботі є кількість внесених добрив

Запитання 21

Фундаментальними властивостями живого є:

варіанти відповідей

спадковість і мінливість

самооновлення

обмін речовин і енергії

подразливість і рух

саморегуляція

ріст і розвиток

самовідтворення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест