Вступ до фаху

Додано: 11 листопада 2021
Предмет:
Тест виконано: 192 рази
9 запитань
Запитання 1

1.   Дисципліна «Вступ до фаху» представляє собою…

варіанти відповідей

а) головну дисципліну, яка закріплює загальні поняття: основний понятійно-термінологічний апарат електрифікації, її об’єкт вивчення, історію її розвитку, модель фахівця техніка-електрика та функції і структури державних служб енергетики;

б) загальну дисципліну, яка перевіряє знання студента: основний понятійно-термінологічний апарат електрифікації, її об’єкт вивчення, історію її розвитку, модель фахівця техніка-електрика та функції і структури державних служб енергетики;

в) базову дисципліну, яка формує загальні уявлення про основний понятійно-термінологічний апарат електрифікації, її об’єкт вивчення, історію її розвитку, модель фахівця техніка-електрика та функції і структури державних служб енергетики.

Запитання 2

2.   Метою навчальної дисципліни «Вступ до фаху» є: 


варіанти відповідей

а) закріплення знань про свою професію та майбутню діяльність;

 

 

б) формування початкових знань на базі основного понятійно-    термінологічного апарату електрифікації;

в) зрозуміти значення всього переліку нормативних, фундаментальних і професійно-орієнтованих дисциплін.  

Запитання 3

3.   Розуміння значення всього переліку нормативних, фундаментальних і професійно-орієнтованих дисциплін студенту потрібно для:

варіанти відповідей

а) формування своїх професійних знань;

б) отримання початкових умінь для ухвалення самостійних рішень;

в) для загального розвитку.

Запитання 4

4.   Освітньо-кваліфікаційна характеристика (ОКХ) випускника вищого навчального закладу є :  

варіанти відповідей

а) галузевий нормативний документ, який студент отримує після закінчення ВНЗ;

б) характеристика студента, яка написана куратором після закінчення ВНЗ;

в) характеристика студента, в якій описуються його позитивні і негативні якості, а також здобутки протягом навчання.

Запитання 5

5.   В освітньо-кваліфікаційній характеристиці…

варіанти відповідей

а) відображаються цілі вищої освіти та професійної підготовки;

б) визначається місце фахівця в структурі галузей економіки держави і вимоги до його компетентності;

в) вказуються інші соціально важливі властивості та якості.

Запитання 6

6. Галузевий стандарт вищої освіти України - цей стандарт поширюється на систему вищої освіти: 


варіанти відповідей

а) органи, які здійснюють управління у галузі вищої освіти;

б) інші юридичні особи, що надають освітні послуги у галузі вищої освіти;

в) усі навчальні заклади, в яких готують фахівців навіть без освітньо-кваліфікаційного рівня;

г) вищі навчальні заклади всіх форм власності, де готують фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста.

Запитання 7

7.   Після вивчення даної дисципліни студенти повинні знати:

варіанти відповідей

а) володіти базовими знаннями і понятійно-термінологічним апаратом електрифікації;

б) сфери працевлаштування техніка-електрика в галузі сільськогосподарського виробництва;

в) основні вимоги до фахового рівня майбутнього молодшого спеціаліста, відповідно до ОКХ.

Запитання 8

8.   У результаті вивчення дисципліни студенти повинні вміти:


варіанти відповідей

а) вміти користуватися літературою;

б) орієнтуватись у сучасних техніко-економічних умовах розвитку енергетичного комплексу України;

в) використовуючи набуті знання, працевлаштуватись відповідно до набутого фаху.

Запитання 9

9.Освітньо-професійна програма (ОПП) є галузевим нормативним документом, у якому …  

варіанти відповідей

а) визначається нормативний термін та зміст навчання;

б) визначаються нормативні форми державної атестації;

в) встановлюються вимоги до змісту, обсягу й рівня освіти та професійної підготовки фахівця відповідного освітньо-кваліфікаційного рівня певного напрямку.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест