Вступ до курсу тактична медицина.Причини "превентивних" смертей.11кл.Етапи надання домедичної

Додано: 5 січня 2021
Предмет: Захист України, 11 клас
Тест виконано: 1015 разів
12 запитань
Запитання 1

Які під час бойових дій виділяють зони надання домедичної допомоги?

варіанти відповідей

 Допомога під вогнем (червона зона) — (СUF, Care Under Fire);

Допомога в тактичних умовах — секторі укриття (жовта зона) — (TFC, Tactical Field Care);

Тактична допомога пораненим в умовах бойових дій» (англ. Tactical Combat

Casualty Care, ТССС),

 Допомога під час тактичної евакуації (зелена зона) — (TEC, Tactical Evacuation Care)

Запитання 2

У чому полягає надання домедичної допомоги в " червоній зоні"?

варіанти відповідей

Провести обстеження пораненого, насамперед усунути безпосередні загрозливі для життя стани.

За вказівкою командира, у цій зоні можна усунути лише найзагрозливіші для життя стани:зупинити критичну кровотечу з кінцівок шляхом накладання джгута та швидко евакуювати в безпечну зону.

 Перевірити, доповнити або усунути недоліки домедичної допомоги,наданої

до них.

 Підготувати до евакуації в медичний заклад,

Запитання 3

Tactical Combat Casualty Care, ТССС(англ.) -перекладається як:

варіанти відповідей


Домедична допомога при ДТП


 Тактична допомога пораненим в умовах бойових дій

 Домедична допомога при кровотечах


 Серцево-легенева реанімація

Запитання 4

На якій категорії поранених необхідно зосередити увагу при наданні допомоги на полі бою?

варіанти відповідей

 поранені, які помруть, незалежно від надання медичної допомоги;

поранені, які будуть жити, незалежно від отримання медичної допомоги;


 поранені, що можуть померти, якщо не вжити негайні заходи домедичної допомоги.

Запитання 5

Основними причинами загибелі поранених на полі бою є:

варіанти відповідей

 Низька ефективність надання домедичної допомоги на полі бою


Недостатня забезпеченість військовослужбовців засобами надання домедичної допомоги.

Низький рівень підготовки самих бійців, які рятують життя шляхом само- і взаємодопомоги.

 Відсутність часу часу для надання допомоги на полі бою.

Запитання 6

Завдання бійців підрозділу під час надання домедичної допомоги в порядку взаємодопомоги на етапі під вогнем є:

варіанти відповідей

подолати вогонь супротивника

 шукати укриття для пораненого

надаватити домедичну допомогу не звертаючи увагу на вогонь супротивника

Запитання 7

За яких обставин приймають рішення щодо наближення до пораненого під вогнем супротивника?

варіанти відповідей


якщо поранений непритомний,


 за можливості мінімізувати для себе ризик.

 за наявності оптимального шляху доступу до пораненого і маршруту евакуації.

 за будь-яких обставин приймається таке рішення

Запитання 8

Які рекомендації військослужбовцям не входять до плану дій для етапу «Допомога під вогнем»?


варіанти відповідей

Відкрийти вогонь у відповідь та знайти укриття.

 Виконати первинний огляд пораненого.


Зупинити життєво загрозливу зовнішню кровотечу, якщо це тактично можливо.

 Намагайтися уникнути значних додаткових травм у пораненого.

Запитання 9

Обсяг домедичної допомоги в червоній зоні значно обмежений і передбачає основні дії:

варіанти відповідей

 первинний огляд пораненого

використання джгута для зупинки кровотечі з ран кінцівок

 забезпечення прохідності дихальних шляхів

 якнайшвидше переміщення пораненого в безпечне місце.

Запитання 10

Транспортувати пораненого із сектора обстрілу слід тільки в тому разі, коли ...

варіанти відповідей

 дозволяє тактична ситуація( нема небезпеки )

 масивна кровотеча у пораненого

 поранений втратив свідомість


за будь-яких обставин

Запитання 11

Які способи відтягування пораненого однією людиною стоячи або навприсядки

варіанти відповідей

 Винесення поранено на спині

 Винесення пораненої перед собою

Винесення пораненого на «замку»

 Винесення пораненого на плечах

Запитання 12

Винесення пораненого із зони обстрілу передбачає:

варіанти відповідей

 відтягування пораненого із зони обстрілу

 виведення пораненого із зони обстрілу


винесення пораненого із зони обстрілу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест