Назвіть прізвища вчених, які запропонували термін «біологія»:
Укажіть, як називають здатність біологічних систем зберігати відносну сталість складу та властивостей свого внутрішнього середовища:
Укажіть біологічні системи, які перебувають на молекулярному рівні організації живої матерії:
Назвіть біологічні системи, які належать до надорганізмових біологічних систем:
Визначте найвищий рівень організації живої матерії:
Назвіть біологічні системи, яким властивий організмовий рівень організації живої матерії:
До якого рівня організації життя належить об’єкт, зображений на рисунку?
4. На рисунку зображено чотири біологічні об’єкти.
Які об’єкти знаходяться на одному рівні організації живої природи?
Назвіть метод, який вчені застосовують, описуючи нові види:
Укажіть елемент, який входить до складу гормонів щитоподібної залози:
Укажіть назву сполук, розчинних у воді:
Назвіть гідрофобну сполуку:
Укажіть сполуки, під час розщеплення яких виділяється найбільше енергії:
Визначте сполуки, які забезпечують прискорення біохімічних реакцій:
Укажіть, який вигляд може мати вторинна структура білків:
Назвіть сполуку, яка належить до біополімерів:
Амінокислотні залишки сполучаються в поліпептидний ланцюг завдяки зв’язкам:
Зазначте сполуку, до складу якої входить нуклеотид тимін:
Укажіть хімічний елемент, який входить до складу молекули гемоглобіну:
Мономером білка є:
Визначте кількість енергії, яка виділяється під час розщеплення 1 г жирів:
Назвіть сполуку, яка передає спадкову інформацію з ядра до місця синтезу білкової молекули:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома