Укажіть науку, яка вивчає живі організми, їхню будову, хімічний склад, процеси життєдіяльності, угруповання, зв’язки з довкіллям:
Укажіть основну структурну й функціональну одиницю живого:
Оберіть процес отримання живими організмами поживних речовин з довкілля:
Укажіть здатність живих організмів сприймати впливи навколишнього середовища і певним чином відповідати на них:
Визначте здатність живих організмів відтворювати собі подібних:
Укажіть назву науки про рослини:
Укажіть назву частини клітини, яка обмежує її внутрішній вміст, захищає його від несприятливих умов навколишнього середовища, підтримує сталу форму клітини:
З’ясуйте, що позначають терміном «цитоплазма»:
Оберіть обов’язкову структуру рослинних, тваринних та клітин грибів, яка відмежована оболонкою від цитоплазми і в якій зберігається спадкова інформація про клітину та весь організм:
Назвіть пристрій у світловому мікроскопі, який регулює ступінь освітленості об’єкта:
Укажіть кратність збільшення мікроскопа, у якого на окулярі є позначка «10х», а на об’єктиві — «60х»:
Визначте об’єкти довкілля, що мають клітинну будову:
Укажіть ті об’єкти довкілля, що не мають клітинної будови:
Укажіть складові частини клітини:
До пластид відносяться:
Назвіть органелу зображену на малюнку
Яка органела забезпечує клітину енергією
Функцію накопичення речовин в клітині виконує органела:
Органела, що містить клітинний сік:
Вони є лише в рослинних клітинах, можуть переходити з одного типу в інший:
Укажіть органелу, відсутню у клітинах тварин:
Пластиди жовтого або жовтогарячого кольору:
Укажіть, як називаються постійні клітинні структури, кожна з яких виконує притаманні їй функції:
Термін "клітина" ввів
На малюнку зображено:
Вкажіть частини мікроскопа, що входять до його оптичної системи:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома