Рівні організації. Властивості живого. Стратегія сталого розвитку.

Додано: 8 вересня 2022
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 433 рази
19 запитань
Запитання 1

Назвіть рівень організації життя, де знаходиться основна структурна і функціональна одиниця живого

варіанти відповідей

молекулярний

органний

організмовий

клітинний

Запитання 2

 Який рівень організації живого зображений на малюнку?

варіанти відповідей

організмовий

популяційно-видовий

екосистемний

клітинний

Запитання 3

Рак самітник захищений жалкими клітинами актинії, а актинія використовує рака як засіб переміщення для кращого забезпечення їжею. Який це рівень організації?

варіанти відповідей

організмовий

популяційно-видовий

екосистемний 

біосферний

Запитання 4

Найнижчий рівень біологічної організації:

варіанти відповідей

біогеоценотичний

популяційно-видовий

біосферний 

організмовий

клітинний

Запитання 5

Назвіть рівень організації життя, зображений на малюнку

варіанти відповідей

молекулярний

органний 

тканинний

клітинний

Запитання 6

Назвіть рівень організації життя, зображений на малюнку

варіанти відповідей

молекулярний

органний

організмовий 

клітинний

Запитання 7

Назвіть рівень організації життя найвищого порядку, склад, структура і властивості якої визначаються функціонуванням живих організмів.

варіанти відповідей

молекулярний

органний

організмовий 

клітинний

біосферний

Запитання 8

Кодування та передача спадкової інформації відбувається на:

варіанти відповідей

молекулярному рівні

тканинному рівні

клітинному рівні 

організмовому рівні

Запитання 9

Дихання, живлення, травлення відбуваються на ....рівні:

варіанти відповідей

популяційно-видовому

організмовому

біосферному 

тканинному

Запитання 10

Ключові принципи сталого розвитку:

варіанти відповідей

людство може надати розвитку суспільства сталого характеру, щоб він відповідав потребам людей сучасного й майбутнього поколінь

темпи росту населення мають відповідати рівню розвитку економіки

обережності, передбачати і запобігати, балансу між ресурсами і забрудненням, збереження природних багатств на нинішньому рівні

необхідно задовольнити елементарні потреби всіх людей

Запитання 11

До якої складової сталого розвитку належить якісна освіта?

варіанти відповідей

соціальної

природної

економічної 

Запитання 12

До якої складової сталого розвитку належить використання відновлюваної енергії?

варіанти відповідей

соціальної

природної

економічної 

Запитання 13

Фундаментальні властивості життя

варіанти відповідей

саморегуляція

самовідтворення

самоподвоення

самооновлення

самоізоляція

Запитання 14

Вчення про принципи й проблеми моральних взаємовідносин людини з природою й суспільством.

варіанти відповідей

біоніка

біоетика

екологічна етика

екологія

Запитання 15

Сталий розвиток це збалансований розвиток яких компонентів?

варіанти відповідей

економічного

соціального

екологічного

етичного

всі відповіді вірні

Запитання 16

Назвіть правильну послідовність біосистем, які відображають ієрархію рівнів організації

варіанти відповідей

кров - еритроцити - кровоносна система

травна система - печінка - основна тканина

вилочкова залоза - ендокринна система - епітелій

нейрон - головний мозок - нервова система 

Запитання 17

На рисунку зображено чотири біологічних об`єкти. Які об'єкти знаходяться на одному рівні організації живої природи?

варіанти відповідей

перший та другий

перший та третій

другий та третій

третій та четвертий

Запитання 18

Основна ідея концепції сталого розвитку. Розвиток повинен...

варіанти відповідей

задовольняти потреби нинішнього покоління

задовольняти потреби нинішнього покоління без шкоди для майбутніх поколінь

повинен задовольняти потреби майбутніх поколінь

повинен задовольняти потреби нинішнього покоління з можливістю шкоди для оточуючого середовища

Запитання 19


Для якого рівня організації біологічних систем характерний колообіг речовин?

 

варіанти відповідей

 молекулярний

 клітинний

організмовий

 екосистемний

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест