Розв'язати нерівність 0,2х - 54 < 0
Серед наведених послідовностей укажіть арифметичні прогресії
Знайдіть множину розв'язків нерівності х2 + 4х - 5 < 0.
Знайти суму 14 перших членів арифметичної прогресії, якщо a1 = 12, a14 = - 27.
На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку [-4; 5]. Вкажіть проміжок зростання
Функцію задано формулою. Знайти f(2)
За графіком вкажіть нулі функції
Розв'яжіть нерівність х2 + 2х - 3 < 0
Укажіть область визначення даної функції
Знайдіть четвертий член геометричної прогресії, якщо b1 = - 32, q = - ½
Визначте область визначення функції
Визначіть область значень функції
Вкажіть проміжки, де функція додатна?
Один з кутів трикутника дорівнює 45°, а другий − на 15° більший за третій. Знайдіть невідомі кути трикутника.
За малюнком знайдіть площу трикутника MNK.
Точка M – середина відрізка АВ. Знайдіть координати точки М, якщо А(2 ; -3), В(-6 ; 7).
Вектор а(2; -5) , вектор в( -4; 1). Знайти координати вектора с = 2а + 7в.
Знайти площу трикутника, у якого сторони дорівнюють 6 см і 5 см, а кут між ними дорівнює 300 .
Знайти координати вершини параболи , заданої формулою:
у = х2 - 2х + 4 .
Укажіть проміжок, що є розв’язкам системи нерівностей:
спростіть вираз ( а2 ⋅ а5 ∶ а4)6
Обчисліть значення виразу √32:√2+ √100
У класі 24 учні, із них 16 - дівчата. Яка ймовірність того, що учень, якого навмання викликали до дошки, буде хлопцем?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома