Вторинний сектор господарства

Додано: 21 березня 2021
Предмет: Географія, 9 клас
Тест виконано: 21 раз
15 запитань
Запитання 1

Харчова промисловість світу щоденно задовольняє потреби людей у ____________ обсягах продукції різноманітного асортименту

варіанти відповідей

невеликих

малих

великих

середніх

Запитання 2

 Галузь, яка НЕ входить до складу легкої промисловості:

варіанти відповідей

лляна

шкіряно-взуттєва

фарфоро-фаянсова

конопле-джутова

Запитання 3

В світі найбільші обсяги лісозаготівлі мають:

варіанти відповідей

Канада, Китай, США

Індія, Японія, Франція

Монголія, Перу, Чилі

Тайланд. Камерун, Німеччина

Запитання 4

Хімічна промисловість-це ...?

варіанти відповідей

це галузь вторинного сектору, яка використовує синтез речовин мінеральних та органічних добрив для своєї продукції.

це галузь вторинного сектору, що виробляє електроенергіяю і передає її до споживача по ЛЕП

це галузь вторинного сектору виробляє, що займається виплавкою металів і наданням їм властивостей.

Запитання 5

Регіонами лісозаготівлі в Україні є

варіанти відповідей

Полісся

Карпати

Причорномор*я

Придніпров*я

східні регіони

Запитання 6

7.Чинники які дозволяють розвиток харчова промисловість в Україні

варіанти відповідей

Розвинуті всі галузі відповідно до природних умов

Підприємства орієнтуються на сировину та споживача

Орієнтація на експорт товара

Наша харчова промисмловість не відповідає світовим стандартам

Запитання 7

Знайдіть продукцію машинобудування, яку виробляють у Херсоні.

варіанти відповідей

Трактори, холодильники

Вагони, верстати

Комбайни, морські судна

Велосипеди, тепловози

Запитання 8

Який чинник визначає високий ступінь концентрації у країнах Південно-Східної Азії підприємств точного машинобудування, які виробляють побутову техніку?

варіанти відповідей

Багатство природних ресурсів

Високий рівень розвитку кольорової металургії

Достатня забезпеченість дешевою робочою силою

Значні витрати держав на фінансування науково-дослідницьких робіт

Запитання 9

Яке з виробництв текстильної промисловості України працює виключно на імпортній сировині?

варіанти відповідей

Бавовняне

Вовняне

Лляне

Конопле-джутове

Запитання 10

Чому підприємства цукрової промисловості розміщені переважно у малих та середніх за кількістю жителів населених пунктах?

варіанти відповідей

Підприємства максимально наближені до джерела надходження сировини

Наявна достатня кількість споживачів готової продукції

Наявна розвинена інфраструктура для розвитку виробництва

Підприємства мало впливають на екологічний стан довкілля

Запитання 11

Які чинники визначають розміщення центрів важкого машинобудування?

варіанти відповідей

Трудові ресурси та електроенергія

Кваліфіковані кадри та екологічний

Споживач та металургійні райони

Вода та транспортні шляхи

Запитання 12

Де в Україні переважно розміщені підприємства олійно-жирової промисловості?

варіанти відповідей

Навколо великих міст та міських агломерацій

південь лісостепу та північ степу

У західних областях країни

На Поліссі

Запитання 13

Виберіть три відповіді з семи. Виберіть виробництва харчової промисловості, зорієнтовані у своєму розміщенні здебільшого на сировинний чинник?

варіанти відповідей

Виробництво кондитерських виробів

Виробництво цукру

Перероблення та консервування фруктів і овочів

Виробництво хліба, хлібобулочних і борошняних виробів

Виробництво тваринних жирів та сиру

Виробництво тютюнових виробів

Виробництво пива та безалкогольних напоїв

Запитання 14

Установіть парвильну відповідність між містом України та виробництвом транспортних засобів, підприємство яких розміщене в ньому.

варіанти відповідей

Кременчук - залізничні вагони

Харків - легкові автомобілі

Львів - морські судна

Запоріжжя - літаки

Запитання 15

Установіть правильну відповідність між країнами Європи та традиційними для них виробництвами харчових товарів.

варіанти відповідей

Швейцарія, Нідерланди, Данія − оливкова олія

Норвегія, Ісландія, Латвія − рибні консерви

Іспанія, Італія, Греція − пиво

Швеція, Чехія, Молдова − тверді сири

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест