Проаналізуйте твердження. Чи є з поміж них правильні?
1. Усі оксиди складаються з двох хімічних елементів, одним з яких є Гідроген.
2. Оксиди поділяються на основні та кислотні.
Позначте класифікаційную групу солетворних оксидів, які утворенні неметалічними хімічними елементами.
Позначте класифікаційную групу оксидів, які утворенні типовими металічними хімічними елементами (з валентністю І або ІІ).
Оберіть назву класу сполук, що утворюються при взаємодії води з оксидами неметалічних хімічних елементів.
Оберіть назву класу сполук, що утворюються при взаємодії води з оксидами типових металічних хімічних елементів.
Оберіть загальну формулу основ.
Оберіть загальну формулу кислот.
Проаналізуйте твердження. Чи є з поміж них правильні?
1. Розчинниі у воді основи називають лугами.
2. Індикатором називають речовини, що змінюють своє забарвлення, залежно від середовища.
Оберіть назви речовин, що належать до індикаторів.
Оберіть зміну забарвлення розчину кислоти під дією фенолфталеїну.
Проаналізуйте твердження. Чи є з поміж них правильні?
1. Фенолфталеїн в лужному середовищі змінює колір розчину на малиновий.
2. Фенолфталеїн називають специфічним індикатором лужного середовища.
Позначте колір розчину сульфатної кислоти при додаванні до нього лакмусу.
Оберіть колір універсального індикаторного паперцю при нанесенні на нього розчину натрій гідроксиду.
Оберіть зміну забарвлення розчину кислоти під дією метилоранжу.
Позначте назву індикатору, яким не можна визначити кисле середовище, тому що він не змінює забарвлення.
Від чого залежить кількість груп атомів ОН (гідроксильних груп) в формулах основ?
Оберіть рядок, що складається лише з формул основних оксидів.
Оберіть рядок, що складається лише з формул кислотних оксидів.
Оберіть рядок, що складається лише з формул кислот.
Оберіть рядок, що складається лише з формул лугів.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома