Василь Трош назвав хлопців:
Хто купався в озері?
Що подарував велосипедист хлопцям заради примирення?
Бурштин — це коштовність, якої багато:
Лох-Несс — чудовисько, яке, за народним повір’ям, живе в озері:
Почувши цікаву історію від Василя, хлопці вирішили:
Хлопці вирішили вартувати біля озера по черзі, щоб:
Який художній засіб використав автор у фразі: «Мовчазний, таємничий ліс»?
Які книжки вирішили взяти хлопці з бібліотеки?
Зоологія — це наука, на думку Митька, про:
Що з’їло невідоме чудовисько, за спостереженнями хлопців?
Невідоме чудовисько хлопці вирішили назвати Митькозавр…
Великі варани хапають на гілках дерев:
Щоб виманити невідому істоту з озера, хлопці вирішили прив’язати до дерева:
Де майже щодня хлопці ночували?
Чому хлопці не побоялися того, яке пливло озером, хоча й мали бажання втекти? Бо:
Чим Митько кидав по голові чудовиська?
Для чого Василь вирішив видати себе за потвору, що живе в озері? Щоб:
За що Сергій з Митьком були вдячні Василеві?
Як довго Сергій з Митьком досліджували істоту, яка жила в озері?
Василь Трош у своєму зверненні до хлопців використав фразеологізм:
Художній засіб, який Я. Стельмах застосував у фразі «…ніч спадає на ліс», називається:
Куди хотіли хлопці послати фотографію чудовиська, якщо б вони побачили або спіймали його? .
Прочитай речення: Принесло ж сюди цього велосипедиста,-буркнув Митько. Вибери із запропонованих варіантів пояснення, яке відповідає лексичному значенню слова принесло:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома