Головним редактором Одеської кінофабрики з 1926 року був
Морем і Одесою навіяний роман
1.Назва першої прозової збірки Ю.Яновського
3. Твору «Майстер корабля» властиві ознаки
4. Автором одного з епіграфів до роману «О, корабле, тебе вже минають хвилі моря?» є
5. Розповідь у творі веде
2. Жанр твору «Майстер корабля»
6.Роману «Майстер корабля» властиві всі названі композиційні особливості, окрім
7. Майстер корабля нагадував обличчя
8. В образі міста вгадується
9. Прочитайте уривок з твору.
Сосни-мачти стогнуть не менше за інших: де поділася зелена дзвінка хвоя, якою можна було ловити вітер або сипати її собі під ноги зеленавим дощем.
У цих рядках немає
10.Наскрізним у романі є образ
11. Хто є прототипом То-Ма-Кі
12.Поставив невеличку комедію й блискуче провалився герой
Творчість Юрія Яновського пов'язана з красним письменством і...
Словами Моя скромна фігура в шкіряній куртці,без рогових окулярів і перістої кепі справила враження лише на той легіон псів.що обсипав блохами всю фабрику описує себе
Словами Батько мій-італієць,мати-слов'янка.Я не можу всидіти на місці...Мені хочеться тихо пливти,говорити неголосно й сміятися з того,що сонце світить і летять промені на сад описує себе
Роману "Майстер корабля"властиві всі названі ознаки,ОКРІМ
Роман"Майстер корабля"розпочинається реченням
Роману "Майстер корабля"властиві всі названі ознаки,ОКРІМ
Майстер корабля в однойменному романі Ю.Яновського символізує
З країною,зображеною на карті,пов'язане життя
"Майстер корабля"є ліричною сповіддю про минуле сімдесятирічного
У романі "Майстер корабля"немає
9. Про кого йдеться: «Почав фантазувати про далекі острови, про голих чорних королів і високі зелені пальми, що ревуть і гойдаються від шторму на піщаному березі.»?
12. Укажіть правильну послідовність подій у романі
2.Який фільм хотів переглянути головний герой твору Ю. Яновського "Майстер корабля"?
4.Що сталося з дружиною героя твору Ю. Яновського "Майстер корабля"?
3.Скільки синів було в героя твору Ю.Яновського "Майстер корабля"?
12.То-Ма-Кі – це ...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома