Урок 32 Японія

Додано: 17 січня 2021
Предмет: Географія, 10 клас
Копія з тесту: Японія
Тест виконано: 9 разів
13 запитань
Запитання 1

Водні ресурси

варіанти відповідей

недостатні

малі

великі

Запитання 2

Земельні ресурси

варіанти відповідей

 є не на всіх островах

немає

обмежені

значні

Запитання 3

Японія на світовому ринку продукції загального машинобудування відома як: *

варіанти відповідей

основний виробник та експортер промислових роботів

виробляє високоточні дорогі види верстатів переважно на експорт

спеціалізується на виробництві важких недорогих металообробних верстатів

є найбільшим виробником, споживачем та імпортером верстатів

Запитання 4

Що характерне для господарства території, виділеної штрихуванням на картосхемі Японії? *

варіанти відповідей

екстенсивне сільське господарство

висока концентрація промислового виробництва

розміщення найбільших гірничо-рудних підприємств

розвиток мережі природоохоронних територій

Запитання 5

Усі наведені твердження характеризують господарство Японії. Укажіть серед них лише ті, що є ознаками постіндустріального етапу її розвитку: *



варіанти відповідей

у структурі зайнятості переважає сфера послуг

економіка залежить від імпорту енергоносіїв

сформувався промисловий пояс

сільське господарство має зональну спеціалізацію

промисловість вирізняється високотехнологічною продукцією

у перевезеннях вантажів важливу роль відіграє водний транспорт

країна є експортером наукової продукції та капіталу

Запитання 6

Які причини високого економічного підйому господарства Японії після другої світової війни? *



варіанти відповідей

низькі витрати на озброєння та армію

багатство мінерально-сировинної бази

розвиток морського транспорту

високоінтенсивне сільське господарство

використання у промисловості передових технологій країн Заходу

притік в країну іноземного капіталу

Запитання 7

Виберіть три найважливіші галузі сільського господарства Японії *

варіанти відповідей

свинарство

чаївництво

бавовництво

садівництво

рибальство

рисосіяння

Запитання 8

"Економічним серцем Японії" називають острів: *



варіанти відповідей

Хоккайдо


Сікоку

Кюсю

Хонсю

Запитання 9

Як поділяється Японія в адміністративному відношенні

варіанти відповідей

на округи

на штати

на префектури


на провінції

Запитання 10

Більшість великих металургійних підприємств Японії розташовані: 

варіанти відповідей

у центральній частині островів Хонсю і Хоккайдо

у передмістях Токіо

на узбережжі, недалеко від великих портів

у гірських районах

Запитання 11

Укажіть три характерні риси промисловості Японії: 

варіанти відповідей

світове значення мають місцева целюлозно-паперова й поліграфічна промисловість


більшість індустріальних центрів країни розташовані на території Тихоокеанського поясу


хімічна промисловість Японії спеціалізується на виробництві добрив

за обсягом хімічної продукції Японія посідає п’яте місце у світі

в електроенергетиці країни переважає гідроенергетика

японська металургійна промисловість за технічним оснащенням є найсучаснішою у світі


лідером японської індустрії є легка промисловість

Запитання 12

Укажіть три характерні риси транспорту Японії: *


варіанти відповідей

друге місце за вантажообігом посідає трубопровідний транспорт

у внутрішніх перевезеннях велике значення має річковий транспорт

предметом гордості японців є система швидкісних залізниць — сінкансен

головні повітряні ворота країни — міжнародний аеропорт у місті Осака


найбільшу роль у вантажо- й пасажирообігу відіграють автомобільний і залізничний транспорт

залізничний транспорт зберігає свою значну роль у вантажообігу


серед найбільших портів країни — Тіба, Йокогама, Нагоя


Запитання 13

Деякі підприємства металургії в Японії були споруджені на спеціально намитих для цього ділянках, відвойованих у моря, зокрема великий комбінат у місті Фукуяма. Який чинник зумовив таке розміщення металургійних комбінатів, що визначають міжнародну спеціалізацію країни? *



варіанти відповідей

споживчий

транспортний


сировинний

водний

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест