Японія. Місце країни у світі та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Характерні риси просторової організації господарства. Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України з Японією.

Додано: 20 січня 2021
Предмет: Географія, 10 клас
Тест виконано: 860 разів
12 запитань
Запитання 1

Важливою рисою географії промисловості Японії є

варіанти відповідей

концентрація виробництва в Тихоокеанському промисловому поясі.

формування вузькоспеціалізованих промислових вузлів і районів.

прискорений розвиток наукомістких галузей у Периферійній зоні.

домінуюча роль столиці в індустріальному розвитку країни.

Запитання 2

Усі наведені твердження характеризують господарство Японії. Виберіть серед них лише ті, що є ознаками постіндустріального етапу її розвитку.

варіанти відповідей

у структурі зайнятості переважає сфера послуг

економіка залежить від імпорту енергоносіїв

промисловість вирізняється високотехнологічною продукцією

сформувався промисловий пояс

сільське господарство має зональну спеціалізацію

країна є експортером наукової продукції та капіталу

у перевезеннях вантажів важливу роль відіграє водний транспорт

Запитання 3

Показники середньої густоти населення

варіанти відповідей

дуже низькі — понад 330 осіб/км2

дуже високі — понад 330 осіб/км2

дуже низькі — понад 33 осіб/км2

дуже високі — понад 33 осіб/км2

Запитання 4

Які причини високого економічного підйому господарства Японії після другої світової війни? 

варіанти відповідей

багатство мінерально-сировинної бази

розвиток морського транспорту

низькі витрати на озброєння та армію

притік в країну іноземного капіталу

високоінтенсивне сільське господарство

використання у промисловості передових технологій країн Заходу

Запитання 5

Порівняйте місце Японії та України в міжнародному поділі праці. Визначте види діяльності, для розвитку яких в Україні доцільно використовувати сучасні технології з Японії та досвід їх впровадження в цій країні:

варіанти відповідей

будівництво атомних електростанцій підвищеного рівня безпеки

упровадження інтенсивних технологій вирощування рису й чаю

будівництво багатокілометрових мостів між островами

виробництво натуральних шовкових тканин

збільшення посівних площ за рахунок збору двох­-трьох урожаїв за рік

розвиток швидкісного залізничного транспорту

технологічна модернізація металургійних комбінатів

Запитання 6

Що характерне для господарства території, виділеної штрихуванням на картосхемі Японії? 

варіанти відповідей

розміщення найбільших гірничо-рудних підприємств

висока концентрація промислового виробництва

розвиток мережі природоохоронних територій

екстенсивне сільське господарство

Запитання 7


Виберіть три найважливіші галузі сільського господарства Японії

варіанти відповідей

бджільництво

птахівництво

рибальство

чаївництво

садівництво

рисосіяння

Запитання 8

Найбільше значення як у національному, так і світовому господарстві мають

варіанти відповідей

машинобудування, чорна металургія й нафтохімічна промисловість, а також електроенергетика.

машинобудування, хімічна й нафтохімічна промисловість, а також електроенергетика.

машинобудування, чорна металургія, хімічна, а також електроенергетика.

машинобудування, чорна металургія, хімічна й нафтохімічна промисловість, а також електроенергетика.

Запитання 9

Склад території:

варіанти відповідей

47 областей

47 префектур

74 района

54 штата

Запитання 10

Лідером японської індустрії є

варіанти відповідей

машинобудування.

хімічна промисловість

електроенергетика

металургія

Запитання 11

Японія є світовим лідером із виробництва

варіанти відповідей

робототехніки

компьютерів

кораблів

ракет

Запитання 12

Японія активно розвиває альтернативну енергетику. 

варіанти відповідей

Близько 90% екологічно чистих потужностей припадає на сонячні електростанції. 

Близько 90% екологічно чистих потужностей припадає на вітрові електростанції. 

Близько 90% екологічно чистих потужностей припадає на хвильові електростанції. 

Близько 90% екологічно чистих потужностей припадає на гідро-електростанції. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест