визначити вид події " 1 квітня йтиме дощ"
визначити вид події " перше квітня наступить після другого квітня"
визначити вид події "друге квітня наступить після першого квітня"
визначити вид події " кіт заліз на дерево"
якщо n - це кількість усіх подій, а m -це кількість сприятливих подій, то ймовірність випадкової події А знаходять за формулою:
у класі 14 хлопчиків і 10 дівчаток. Один учень відсутній. Яка ймовірність ,що цей учень хлопчик?
двічі підкинули гральний кубик. Знайдіть ймовірність, що випаде кількість очок ,сума яких буде меншою шести
В шухляді лежать кольорові олівці: три зелених і два жовтих. Яка ймовірність ,що навмання вибраний олівець буде жовтим?
В шухляді лежать кольорові олівці: три зелених і два жовтих. Яка ймовірність ,що навмання вибраний олівець буде зеленим?
В шухляді лежать кольорові олівці: три зелених і два жовтих. Яка ймовірність ,що навмання вибраний олівець буде червоним?
В шухляді лежать кольорові олівці: три зелених і два жовтих. Яка ймовірність ,що навмання вибраний олівець буде не синій?
В шухляді лежать кольорові олівці: три зелених і чотири жовтих. Навмання беруть один олівець. Скільки олівців потрібно взяти,щоб наступний був точно жовтий?
Ймовірність бракованої деталі,що виготовив майстер 2/1000. Скільки всього деталей виготовив майстер?
Ймовірність бракованої деталі,що виготовив майстер 2/1000. Скільки всього бракованих деталей виготовив майстер?
Ймовірність бракованої деталі,що виготовив майстер 2/1000. Скільки всього небракованих деталей виготовив майстер?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома