Ю.Винничук "Місце для дракона"

Додано: 6 травня 2020
Предмет: Українська література, 8 клас
Тест виконано: 805 разів
24 запитання
Запитання 1

Коли народився Юрій Винничук?

варіанти відповідей

1958

1952

1962

1950

Запитання 2

Де навчався Юрій Винничук?

варіанти відповідей

Прикарпатський університет ім. В.Стефаника

Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І.Франка

Львівський національний університет ім. І.Франка

Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича

Запитання 3

Який жанр твору?

варіанти відповідей

повість-казка

оповідання

новела

Запитання 4

Як звали дракона та хто дав йому таке ім’я?

варіанти відповідей

Пустельник назвав

його Митьком)

(Пустельник назвав

його Грицьком)

 Пустельник назвав

його (Іваном)

Запитання 5

Скільки років було дракону? 

варіанти відповідей

5

6

7

8

Запитання 6

Як звали доньку князя?

варіанти відповідей

Марія

Галина

Настасія

Наталія

Запитання 7

Які квіти росли біля печери дракона?


варіанти відповідей

Барвінок, мальви, рута


Фіалки, тюльпани, ромашки


Соняхи, підсніжники, троянди


Запитання 8

Що найбільше любив робити дракон?

варіанти відповідей

Їсти людей


Кидатись камінням


Читати книжки та писати вірші


Запитання 9

Перебуваючи в печері дракона, князівна називала його

варіанти відповідей

Квіткою

Метеликом

Змієм

Страшком

Запитання 10

Яку таємницю повідомила дівчина драконові?


варіанти відповідей

Що вона не кохає джуру

лицаря Лавріна

Що вона смертельно хвора


Що кохає джуру

лицаря Лавріна

Запитання 11

Як себе почував князь після смерті дракона? Чого йому

бракувало?

варіанти відповідей

Чудово,нічого не бракувало

Погано,сумував, бракувало розмов із драконом

Нейтрально, інколи згадував його, бракувало спогадів

Запитання 12

1. Талановитість змія виявилась у тому, що він умів:

варіанти відповідей

танцювати;

малювати живописні картини;

грати різноманітні мелодії на кларнеті;

писати вірші.

Запитання 13

2. Дракон, на думку князя, має бути убитим, бо цього вимагають:

варіанти відповідей

лицарі;

мешканці князівства;

приписи;

воєводи інших країн.

Запитання 14

3. Найбільше князь боявся:

варіанти відповідей

неслави;     

що не зможе подолати змія;

повстання народу;

зради воєводи.

Запитання 15

5. Давньою традицією для князя було:

варіанти відповідей

влаштувати обжинкове свято;

організувати подорож до інших країн;

регулярне вживання вина;

дотримуватися заповідей дідів.

Запитання 16

7. Великою небезпекою, на думку князя, є:

варіанти відповідей

голод;

вільнодумство;

бідність;

нестача води.

Запитання 17

8. Щоб догодити Всевишньому, люботинський владика:

варіанти відповідей

роздавав бідним гроші;

не збирав данини;

всіляко намагався дотримуватись заповідей Господа;

постився і сповідався.

Запитання 18

9. «Плоть драконяча, а нутро людське», — таку думку про змія висловив:

варіанти відповідей

один із лицарів;

Пустельник;

князь;

воєвода.

Запитання 19

10. Понад усе Пустельник не бажав:

варіанти відповідей

бути прислугою у князя;

брати участь у військових походах;

стати таким, як люботинський володар;

на самоті серед темної ночі помирати.

Запитання 20

11. Дракон вирішив вийти на герць заради того, щоб:

варіанти відповідей

захистити Пустельника;

потім про це написати твір;

продемонструвати вірність рідній землі;

знищити князя.

Запитання 21

12. Під час військових подій у першу чергу, на думку Пустельника, гинуть:

варіанти відповідей

філософи;

письменники;

учені;

боягузи.

Запитання 22

Як лицарі вирішили виманити дракона?


варіанти відповідей

Принесли йому смачну печеню.

Вони розвели багаття перед печерою.

Залили печеру водою.

Відмовились будь-що робити.

Запитання 23

 Хто такий пан Лаврін?

варіанти відповідей

Лицар, якого цікавили лише подвиги.

Власник шинку “Під веселим раком”.

Людина, що мріяла про князівський престол.

Воєвода князя.

Запитання 24

Про яку послугу попросив дракон Пустельника?


варіанти відповідей

Добудувати палац.

Допомогти викрасти князівну.

Влаштувати турнір.

Навчити його грамоти.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест