Хто приїхав до кінофабрики «молодий і простий, як солдат з булавою маршала в ранці»
Портове місто уособлює в романі
В якому образі вперше бачимо балерину Тайях?
З ким порівнює море (V розділ) художник Сев (прототип О. Довженка)?
Богдан назвав Тайах «рижою видрою» (ІХ розділ), бо подумав, що це сестра його хазяїна, румунського рибалки, яка була рижа, гнучка, як чорт, її звати ..
Від кого прийшов лист із Генуї?
Другий лист Тайах писала в ... , а закінчила в ... (ХІ розділ)
Ти думаєш, що ми не можемо підняти якір свого корабля й поставити паруси? Відчувається символізм: корабель - держава. Хто ж висловився так Директорові?
Як принцеса із казки, була хупава, тонка і бліда, нагадувала рослину з ясною блакитною квіткою, лише голос у неї був хрипкий від горілки й тютюну. Про кого сказано?
Про яку картину говорить То-Ма-Кі, що це «...майже безфабульна річ, з погляду критика тридцятих років»?
Хто розповів Богдану, що їхній бриг із в’язнями табору не повертався додому, бо їх було продано в армію?
Кому належать слова: «...ціле своє життя я невпинно топився»?
За чиїм кресленням було збудовано корабель для зйомок?
«...білоголова, стрижена, в англійській блузці, поклавши довгі ноги на стілець перед собою». Це:
«Вона була рижа і гнучка, її очі могли просвердлити залізо...» Так автор описує…
Про кого йдеться: «Почав фантазувати про далекі острови, про голих чорних королів і високі зелені пальми, що ревуть і гойдаються від шторму на піщаному березі.»?
Про кого сказано: «В історії Великого Кіно — в нього почесне місце відданого й невтомного працівника, непомітного, скромного й упертого в роботі. Розповідали, що він показував теслі, як тримати сокиру, а маляреві — пензель. Як зробити краще форму для пап'є-маше й як швидше вийняти звідти масу застиглого картону. Як обробляти вогнем дерево, щоб воно виглядало старим і красивим, як з мішків швидко мати гобелени».
Про кого сказано: «Наречена, що для неї я жив ціле життя, їй присвятив сталеву шпагу й за неї підставляв під мечі важкий щит…. Для неї я був сміливий і впертий, заради неї я хотів бути в першій лаві бійців — бійців за її розквітання. Для неї я полюбив море, поставив на гербі якір, залізний важкий якір, що його приймають усі моря світу, і колишеться над ним могутній корабель».
Хто це: «Вона тримала капелюх у руках, і її золоте волосся куйовдив вітер. Одежі на ній наче зовсім не було — так вітер дмухав на легку тканину. Ми взялися усі за руки й потягли …… за собою на мол. Це було веселе біснування. Ми щось кричали, вибігши на мол, і були як паруси, що кожної хвилини можуть знятися в повітря й попливти один за одним у радісну морську безвість»
Назвіть ім’я героя. «Тепер старший син відбуває повітряні рейси Оде — Індія. Я іноді дістаю від нього привітання з дороги. І разом з його голосом чую плескіт океану під його безшумним самольотом. "Тату, — гукає він мені, — я бачу хвилі, що посивіли, як твоє волосся! Тату, зараз буде буря! Я забираю височінь. Ось мене вкрила росою хмара. Привіт тобі, тату!"
Про кого сказано? «Професія мого сина — писання книжок. Це визнало кілька авторитетів у цій справі. Я посміхаюся сам до себе. Як усе змінилося на світі! Колись, за моїх молодих часів, люди, що писали книжки, прагнули комфорту, розкішної кімнати і спокійного сидячого життя».
Назвіть ім’я героя. "Громадяни, — закричав я, — ми їдемо на південь. Нас продано в армію. Ми будемо в африканських пустелях битися з чорними повстанцями. Ми вже не люди. Світ хоче нас умертвити, та ще й з вигодою для себе". Говорив я ще багато дечого, оповідаючи про своє перебування на Пао та на Яві. Ми піднімали бунт на кораблі. Ми вирішили це зробити, заволодіти бригом й попливти на північ».
Хто говорить? «Я уявляю собі морську школу на високому березі. З усіх вікон школи мусить синіти море. Вікна круглі, як ілюмінатори, і кімнати з койками нагадують каюти. У бухті внизу стоїть кілька навчальних кораблів. Б'ють склянки — початок дня. Сходить сонце, як прапор, і прапор лізе на щоглу, як сонце. Бухта — не бухта, а люстерко, в якім відбивається й коливається все, що лише може заглянути. Так я мислю собі початок картини».
Укажіть правильну послідовність подій у романі.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома