Автор - оповідач констатує, що сиве волосся до чогось зобов’язує, адже йому вже за ...
За жанром твір Юрія Яновського «Майстер корабля»
Згадуючи молодість, автор описує Місто, яке розташувалось...
Автор використав у романі
Визначте форму оповіді твору «Майстер корабля»:
Спомини літнього чоловіка своєї молодості, початку роботи в кіномистецтві, першого знакового кохання й дружби
Наречена, якій присвятив себе всього автор, для якої полюбив море, над яким колишеться могутній корабель, має ім’я. Звуть її...
Визначте форму оповіді твору «Майстер корабля»:
Твору «Майстер корабля» властиві ознаки
Згадуючи Сева, автор звертає увагу, що в нього на стіні висить портрет ...
Оповідач згадує про стрічку
Директор кіностудії колись був моряком і згадує, що розставляти міни – то ...
У їдальні часто більше псів і котів, ніж людей. Людям часто приємно погладити ту тварину, до якої торкалось...
Автор використав у романі
.Розповідаючи, яких людей він любить, Сев розповідає про діда, який боровся за життя, але на другій сотні літ його...
Баджін — це
У Тайах мати була слов’янка, а батько ...
Одного разу молодий То-Ма-Кі був на виставі, де показували балет
Коли дітей перевозили пароплавом, сталася катастрофа, тому що у корабля був кіль ...
Установіть відповідність між героєм та його характеристикою.
1. То-Ма-Кі
2. Сев
3. Тайях
4. Богдан
А. «Мій перший друг. Прийшовши режисером до кіно, він поставив невеличку комедію й блискуче провалився».
Б. «Тепер перед нами стояв блідий матрос, чорнявий і смаглявий, із затьмареними синіми очима, страшенно змучений попередньою мандрівкою на щоглі... Це неймовірний оптиміст».
В. «Уявіть собі юнака — невисокого і стрункого, з сірими очима і енергійним ротом, погляд насмішкуватий і впертий, руки, що люблять доторкнутись до забороненого й відчути приємність там, де страшно».
Г. «...білоголова, стрижена, в англійській блузці...»
Д. «Він працював на фабриці, доки не пішов командувати полком проти поляків».
Майк, син письменника, прочитавши батьків твір, зробив висновок, що він ще ...
Співвіднесіть ім’я персонажа та його характеристику.
1. Балерина А. То-Ма-Кі
2. Письменник Б. Тайах 3. Пілот В. Генрі
4. Моряк Г. Богдан
5. Майстер кіно Д. Майк
Е. Сев
Екземпляр людини, яку викинув шторм на берег, мав ім’я ...
Установіть відповідність між героєм твору та прототипом.
1. В. Кричевський А. ТО-МА-КІ
2. Іта Пензо Б. Сев
3. Олександр Довженко В. Тайях
4. Юрій Яновський Г. Професор
Д. Директор
Тайах у листі написала все до дрібниць і хоче повертатися додому, тому просить приготувати їй ...
Богдан — це
Директор дав завдання зняти документальний фільм про офіційну зустріч...
Установіть відповідність між елементами композиції та епізодами із твору.
1. Напад на редактора і Богдана, закінчення будівництва корабля.
2. Розповідь оповідача про себе і мету початку своєї розмови.
3. Приїзд молодого редактора на кінофабрику.
4. Спільна перемога Сева і редактора над нападниками, вибір Тайях.
А. Розв’язка
Б. Кульмінація
В. Експозиція
Г. Розвиток дії
Д. Зав’язка
Старий хазяїн трамбака розповідає про випадок, що стався з ним та коханою дівчиною, і після якого він пішов був у ...
Закоханість То-Ма-Кі в балерину Тайах стає
Роботою над документальним фільмом, зізнається автор, він розбудив у собі...
Такими рядками:
«Я відчуваю себе степом, у який падає зерно і пісня жайворонка, я відчуваю себе полониною, в яку ллються води, я бачу себе лісами, які збирають світло сонця...» — характеризує себе
Професор у розмові з автором фільму сказав, що людина – натура творча. Людині треба, щоб її робота залишалась після неї самої жити. Тоді людина працюватиме так, ...
Укажіть героя твору з такою характеристикою:
«З горіхової колоди вилуплювалася червона дівчина, її обличчя нагадувало обличчя ... Дівчина піднімала руки над головою, ніби пірнаючи під воду...»
Яка інформація є неправдивою?
Коли після розмови з Професором автор вирішив пройти в порт, його перестріла темна постать і ...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома