Село, у якому жили Остап і Соломія, було розташоване неподалік містечка
Коли Остап покинув село, йому було
Пана, кріпаком якого був Остап, звали
Коли Соломія перебралася в парубка, Остап жартома назвав її
Остап і Соломія переправилися на плоту в Туреччину через річку
Гіца добре грав на
Усього на турецькому човні, де перебував Остап, було
Про який персоніфікований образ ідеться в реченні: " Він їжився перед нею, тіснив із боків, настигав їззаду, ловив корінням за ноги... глузував із неї, помахуючи над її головою рудим чубом"?
Про який персоніфікований образ ідеться в реченні: " Він несе в собі весь гомін землі від тихого бриніння мушки до гуркоту грому, від скритого зітхання серця до крику смертельної розпуки"
Про який персоніфікований образ ідеться в реченні: " Він ішов у ярмі, скорившись силі, хоч часом із гніву очі йому наливались кров'ю, і тоді він хвицав ногами і наставляв роги"
Річка дитинства Олександра Довженка
Святий, із яким автор порівнює діда Савку
Про кого із героїв оповідання " Ніч перед боєм" ідеться в реченні: " Молодий танкіст з надзвичайно приємним і скромним лицем хвилювався"?
Про кого із героїв оповідання " Ніч перед боєм" ідеться в реченні: " Його огнем печи, на шматки ріж, ну не одступить"?
Про кого із героїв оповідання " Ніч перед боєм" ідеться в реченні: " Був до чорта розумний і дотепний, а тут весь дотеп наче всох"?
Про кого із героїв оповідання " Ніч перед боєм" ідеться в реченні: " У бою сторукий, помножений стократ на гнів і ненависть" ?
Про кого із героїв оповідання " Ніч перед боєм ідеться в реченні: " Стояв на березі по кісточки у воді з веслом, як пророк, нерухомий..." ?
За жанром твір Ніни Бічуї " Шпага Славка Беркути"
У творі Ніни Бічуї " Шпага Славка Беркути" порушено всі названі проблеми, окрім
Кульмінацією твору Ніни Бічуї " Шпага Славка Беркути" є
Ідея твору Ніни Бічуї " Шпага Славка Беркути":
Кому належить жарт: " Не вивернеш сорочку, будеш того дня битий"?
Лілі брала участь у виставі
Слова " Покажи мені своїх учнів - і я скажу тобі, хто ти!" говорить
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома