Одним із спеціальних принципів організації позаурочної роботи з трудового навчання є:
Яка форма організації діяльності з трудового навчання допомагає більш повно розкрити окрему тему програми:
Правила поводження з різними інструментами належать до методу:
Оволодіння учнями знаннями, уміннями й навичками повинно відбуватися за системою:
Мета профорієнтації - це:
Значення екскурсій у трудовому навчанні полягає у тому, що:
Власне позакласна робота з трудового навчання – це:
Учень, який любить займатися конкретними речами, що вимагає ручних умінь, спритності, наполегливості відноситься до:
До загальнотрудових умінь належать:
За якої умови ефективного використання демонстраційні методи навчання забезпечують найкращий результат у навчанні:
Людині, що відноситься до соціального типу особистості, краще займатися:
Художнє конструювання, пов’язане з проектуванням промислових і побутових виробів з урахуванням їх компактності, зручності, естетичних властивостей – це:
До комплексу методичного забезпечення уроків трудового навчання входять:
Оцінюючи виріб і трудові зусилля учня, учитель повинен:
На етапі уроку трудового навчання «Підготовка засобів праці та організація учнів до виконання трудового завдання» відбувається:
На уроках трудового навчання можна розвивати:
Структура навчальної програми з трудового навчання складається з таких розділів:
Виховна мета уроків трудового навчання може спрямовуватися на:
Безпосередня підготовка вчителя до уроку праці передбачає, зокрема:
Натуральними наочними посібниками на уроках трудового навчання служать:
Наочними зображеннями на уроках праці є:
Для успішного вибору професії необхідно:
Художня праця – це інтегрована програма дисциплін:
Основним державним документом, що визначає обсяг і зміст навчального матеріалу, коло знань, умінь і навичок, якими повинні оволодіти учні, є:
Для роботи з металами учні повинні бути забезпечені такими інструментами і пристроями:
Для роботи з деревиною і фанерою учні повинні бути забезпечені такими інструментами і пристроями:
Для роботи з тканиною і волокнистими матеріалами учні повинні бути забезпечені такими інструментами і пристроями:
Пізнавальний процес, який збагачує школярів загальнотехнічними знаннями, уміннями і сприяє розвитку їх технічних здібностей:
Групова форма організації трудового навчання передбачає:
Індивідуальні форми організації позакласної роботи учнів з трудового навчання передбачають:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома