Західноукраїнські землі у міжвоєнний час

Додано: 11 квітня 2022
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 1836 разів
25 запитань
Запитання 1

Завдання 1

До складу яких держав входили західноукраїнські землі в 1921-1938р.р.?

варіанти відповідей

а) Угорщина

б) Польща

в)Австро-Угорщина

г)  СРСР

д)Румунія

є)Чехословаччина

Запитання 2

Запитання 2.

Який термін може бути застосований для пояснення подій, описаних в уривку з джерела?

«… на волосній раді командир карального загону заявив: “Уряд прислав нас до вас як караючу руку, як кулак, щоб покарати вас за те, що ви погано ставились до держави й до уряду. Як не направитесь, то за кілька днів знову вернемось на пару днів, а як і то не поможе, то прийдемо втретє на кілька тижнів”».

варіанти відповідей

а)осадництво

б)пацифікація

в) полонізація

г) радянізація

Запитання 3

Завдання 3

Кого з історичних діячів зображено на фото?

варіанти відповідей

а)Андрія Мельника


б)Василя Мудрого

в) Дмитра Левицького

г)Євгена Коновальця

Запитання 4

Завдання 4

У якому рядку йдеться про Українське національно-демократичне об’єднання?

варіанти відповідей

а)члени об’єднання використовували терористичні методи для досягнення цілі

б) об’єднання підтримало акції пацифікації, здійснювані польською владою

в) об’єднання вело підпільну боротьбу за об’єднання з УСРР

г) об’єднання вело боротьбу за самостійну Україну легальними методами



Запитання 5

Завдання 5

Із запропонованого переліку виберіть факти, що стосуються діяльності Організації українських націоналістів.

Визначте 3 правильні відповіді.

варіанти відповідей

а)після вбивства Є. Коновальця організацію очолив А. Мельник

б)створена у Римі 27 серпня 1939 року

в) прагнули встановити українську державність на всій етнічній території

г)послуговувалась парламентськими методами боротьби

д)вважали за доцільне становлення диктатури задля боротьби з окупаційною владою

є)встановила тісні зв’язки з комуністами задля спільної боротьби проти поляків

Запитання 6

Завдання 6

У якому рядку правильно описано становище Закарпаття після Першої Світової війни?

варіанти відповідей

а)отримало статус територій під управлінням Ліги Націй

б)увійшло до складу унітарної Угорщини

в)передано під спільне Угорсько-Румунське управління

г)увійшло до складу Чехо-Словаччини з подальшим наданням автономії 

Запитання 7

Завдання 7

Що відомо про діяча, зображеного на фото?

варіанти відповідей

а)очолював Українську Національну Партію в Румунії

б)був першим прем’єр-міністром Карпатської України

в)був президентом Карпатської України

г)очолював Татарбунарське повстання

Запитання 8

Завдання 8

Які риси були характерні для румунської національної політики у міжвоєнний період?

варіанти відповідей

а)підтримка національно-культурного розвитку меншин

б)надання права культурної автономії компактно проживаючим меншинам

в)тотальна румунізація та прагнення ліквідувати прояви національної самобутності

г)надання права культурної автономії лише політично-лояльним до режиму націям

Запитання 9

Завдання 9

У якому регіоні були найбільше поширені ідеї русинства?


варіанти відповідей

а)Буковина

б)Закарпаття

в)Південна Бессарабія

г)Хотинщина (Північна Бессарабія)

Запитання 10

Завдання 10

Які явища були характерними для соціально-економічного становища українських земель у складі Чехословаччини у міжвоєнний період?

Визначте 3 правильні відповіді.

варіанти відповідей

а)повна примусова ліквідація поміщицького землеволодіння

б)надання значних за площею земельних наділів українським селянам

в) малоземелля та безземелля українських селян

г) перетворення регіону на потужний промисловий край та залучення інвестицій

д) регіон залишився сільськогосподарським, а найкращими землями продовжували володіти поміщики

є)відсутність фінансування та інвестицій у розвиток промисловості через нестачу кваліфікованої робочої сили

Запитання 11

Завдання11

Які особливості мало навчання в утраквістичних школах?


варіанти відповідей

а)навчальний процес здійснювався за програмою духовної семінарії

б) школи здійснювали підготовку інженерів та агрономів

в) школи передбачали двомовне навчання для дітей

г) випускники школи прирівнювалися до випускників університетів

Запитання 12

Завдання 12

Про який навчальний заклад йдеться?

«Академія мала 59 кафедр, три факультети, на яких готувалися інженери та агрономи. Викладачі, серед яких були вчені зі світовими іменами, провадили велику науково-дослідну роботу»

варіанти відповідей

а)Український таємний університет

б)Вищу політехнічну школу

в) Український вільний університет

г)Українську господарську академію

Запитання 13

Завдання 13

Яке поняття доцільно використати у характеристиці міжвоєнного життя земель, заштрихованих на карті?


варіанти відповідей

а)румунізація

б)коренізація

в) осадництво

г) індустріалізація

Запитання 14

Завдання 14

Світлина ілюструє перебіг


варіанти відповідей

а)«санації»

б) «пацифікації» 

в) «осадництва»

г) «уніфікації»

Запитання 15

Запитання 15.

Заповніть пропуск у тексті: «28 січня — 3 лютого ____ у Відні проходив Перший конгрес українських націоналістів за участі УВО, Легії українських націоналістів, Союзу української націоналістичної молоді тощо. Конгрес оголосив про створення ОУН і обрав її керівництво — Провід українських націоналістів.

варіанти відповідей

а) 1929 р.

б)1930 р.

в) 1935 р.

г)1939 р.

Запитання 16

Запитання16


Вкажіть поняття, що віповідає слідуючому твердженню.

"Політика польської влади, спрямована на заселення західно-українських земель польськими колоністами називається..."


варіанти відповідей

а)  осадництво

б) пацифікація

в)  полонізація

г) асиміляція

Запитання 17

Завдання 17

Установіть відповідність між іменами історичних діячів та організаціями, до яких вони належали.

1)С. Бандера, М. Лебідь

2)А. Шептицький, Й Сліпий

3) Д. Левицький, В.Целевич 

4) А. Волошин, Ф. Ревай  


А)Греко-католицька церква

Б) ОУН

В)УНДО

Г) УНО


варіанти відповідей

а) 1А 2В 3Д 4Г

б) 1Б 2А 3Г 4Д

в) 1Б 2А 3В 4Г

г) 1Г 2Б 3В 4А

Запитання 18

Завдання 18

З якими подіями першої половини ХХ ст. пов’язана територія, заштрихована на картосхемі?

варіанти відповідей

а)відповідно до Ризького договору входили до складу Польщі

б)перебували під особливим контролем Ліги Націй

в) включені до складу Румунії за Сен-Жерменським мирним договором 1919 р.

г)окуповані Угорщиною у 1939 рр.

Запитання 19

Завдання 19

Яке місто стало столицею Карпатської України після Віденського арбітражу 1938 р.?


варіанти відповідей

а)Мукачеве

б)Берегове

в) Рахів

г) Хуст

Запитання 20

Завдання 20

Подій у якому регіоні стосується плакат?


варіанти відповідей

а)Галичині

б)Буковині

в) Закарпатті

г)Бесарабії

Запитання 21

Завдання21

Символом якої держави є даний герб?

варіанти відповідей

а)  Української народної республіки

б)  Карпатської України

в)   Української держави

г) Підкарпатської Русі

Запитання 22

Завдання22

Установіть послідовність подій.

А Утворення ОУН

Б Проголошення незалежності Карпатської України

В Здійснення польською владою політики пацифікації

Г Татарбунарське повстання

варіанти відповідей

а)1 Б, 2 А, 3 Г, 4 В

б) 1 Г, 2 Б, 3 А, 4 В

в) 1 Г, 2 В, 3 Б, 4 А

г) 1 Г, 2 А, 3 В, 4 Б

Запитання 23

Завдання 23

Незалежність Карпатської України проголошено


варіанти відповідей

а)15 березня 1939 р

б) 10 вересня 1919 р.

в) 2 листопада 1938 р.

г) 28 жовтня 1938 р.

Запитання 24

Завдання 24

Укажіть країну, яка в березні 1939 р. окупувала Карпатську Україну.

варіанти відповідей

а)Румунія

б)Угорщина

в)Польща

г)Німеччина 

Запитання 25

Завдання 25

Проаналізуйте листівку, зображену на фото, та виконайте завдання.

Напис на листівці:

«Громадяне!

Українці–Українки!

Пам’ятайте, що 12 лютого

Ви обираєте свій перший сойм!

На чолі кандидатів:

Батько Прем’єр о. Августин Волошин

та міністр Юліян Ревай.

Чи Ви вірите цим людям?

ТАК!»

Листівку присвячено події, що була передумовою для:



варіанти відповідей

а)надання автономії Підкарпатській Русі в складі Чехо-Словаччини

б) утворення Закарпатської області в складі Української РСР

в)ухвалення Маніфесту про возз’єднання Закарпатської України з УРСР

 г)проголошення незалежності Карпатської України

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест