Захист прав споживачів

Додано: 21 лютого
Предмет: Правознавство, 9 клас
16 запитань
Запитання 1

Хто,відповідно до Закону, захищає права споживачів?

варіанти відповідей

Національна поліція

Суд

Держава

Адвокат

Запитання 2

З якої дати обчислюється строк придатності продовольчих товарів

варіанти відповідей

З дати виготовлення товару

З дати продажу товару

З дати доставки товару до магазину

З дати збору врожаю для виготовлення товару

Запитання 3

З якого віку неповнолітній, за неможливості вирішити питання іншим законним способом, може звернутися за захистом своїх прав споживача до суду ?

варіанти відповідей

з 6 років

з 10 років

з 14 років

з 16 років

Запитання 4

Протягом скількох днів з дня покупки, ви можете замінити непродовольчий товар, якщо він не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром чи з інших причин не може бути використаний за призначенням ?

варіанти відповідей

2 дні

7 днів

14 днів

30 днів

Запитання 5

Чи зобов'язаний продавець надати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу

варіанти відповідей

Так, зобов'язаний

Зобов'язаний, якщо його вимагає споживач

Зобов'язаний тільки на продовольчі товари

Зобов'язаний тільки на непродовольчі товари

Запитання 6

Фізична особа, яка придбає, замовляє, використовує або має намір придбати продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.

варіанти відповідей

Виробник

Споживач

Продавець

Виконавець

Запитання 7

Особа, яка згідно з договором реалізує товари (магазин, приватний підприємець, установа, організація)?

варіанти відповідей

Споживач

Виробник

Виконавець

Продавець

Запитання 8

Особа, що виконує роботи чи надає певні послуги (ремонтні, будівельні роботи, транспортні послуги)?

варіанти відповідей

Споживач

Виробник

Продавець

Виконавець

Запитання 9

Оберіть обставини, при яких використовується ПІН-код?

варіанти відповідей

При придбанні товару у магазині

При покупці у інтернеті

При знятті грошей з банкомату

 При поповненні рахунку мобільного телефону

Запитання 10

Які товари належної якості можна обміняти протягом 14 днів?

варіанти відповідей

Телефон

Зубну щітку

Рукавички

Телевізор

Фен

Запитання 11

Чи проводитиметься обмін товару належної якості, якщо не буде розрахункового документа, виданого споживачеві разом з проданим товаром?

варіанти відповідей

Можливо, якщо був свідок

Так

Ні

Запитання 12

Коли повертаються гроші, сплачені за товар, споживачеві, в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору

варіанти відповідей

Не пізніше 3 днів

Не пізніше 30 днів

Не пізніше 7 днів

Не пізніше 14 днів

Запитання 13

Коли використовується CV-код?

варіанти відповідей

При придбанні товару у магазині

При покупці у інтернеті

При знятті грошей з банкомату

При поповненні рахунку мобільного телефону

Запитання 14

В яких випадках споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний? (3)

варіанти відповідей

Якщо товар не задовільнив його за формою

Якщо товар не задовільнив його за розміром

Якщо товар не може бути використаний за призначенням

Якщо товар був зіпсований під час експлуатації

Якщо товар не сподобався родичам споживача

Запитання 15

Марійка вирішила повернути мобільний телефон до магазину на третій день після купівлі, так як він перестав працювати внаслідок падіння.

варіанти відповідей

Марійка має право повернення, адже не пройшло 14 днів після купівлі

Марійка має право повернення, адже в наявності товарний чек на телефон

Марійка має право повернення, адже немає ознак механічного псування

Марійка не має право повернення, адже псування відбулось з її вини

Запитання 16

Микола у вересні 2014 року придбав у магазині «Магніт» холодильник, на який було встановлено гарантійний строк тривалістю в один рік. З 1-го листопада того самого року холодильник перестав морозити. Відремонтувати виріб не вдалося. 15-го листопада 2014 року Миколі замінили холодильник на аналогічний. 10 листопада 2015 року він знову вийшов з ладу. У магазині покупцеві відмовили у проведенні безоплатного ремонту. Чи порушені права спроживача?

варіанти відповідей

Ні не порушені, адже гарантійний термін закінчився у вересні 2015 року

Так порушені, адже під час обміну товару його гарантійний строк обчислюється заново від дня обміну

Ні не порушені, адже магазин вже обміняв непрацюючий холодильник.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест