Самостійна робота з теми "Сталий розвиток та раціональне природокористування", 11 клас

Додано: 9 квітня
Предмет: Біологія, 11 клас
27 запитань
Запитання 1

Які негативні наслідки спричинила аварія на ЧАЕС?

варіанти відповідей

Поширення радіаційного забруднення.

Підвищення середньорічної температури.

Збільшення ймовірності підвищення сейсмічності в ре­гіоні.

Повені

Запитання 2

До альтернативних джерел енергії належать:

варіанти відповідей

енергія вітру, припливів та відпливів 

теплова та ядерна енергетика, гідроенергетика 

енергія сонця, вітру, Землі, хвиль та припливів, біомаси

сонячна енергія, біопаливо, теплова енергетика

Запитання 3

Видиме сильне забруднення повітря, що характеризується поєднанням частинок пилу, краплин туману, газоподібних забруднювачів і диму, – це:

варіанти відповідей

урбанізація

смог

парниковий ефект

озонові «діри»

Запитання 4

Наслідком викидів сірчистого газу в атмосферу є:

варіанти відповідей

засолення ґрунтів

цвітіння водойм 

озонові «діри»

кислотні дощі

Запитання 5

Забруднення гідросфери пестицидами належить  до забруднення:

варіанти відповідей

радіоактивного

механічного

біологічного

хімічного

Запитання 6

Засмічення планети пластиком належить до групи забруднень:

варіанти відповідей

фізичних

хімічних

біологічних

механічних

Запитання 7

До природного забруднення довкілля належать: (декілька варіантів)

варіанти відповідей

виверження вулканів

 аварії на АЕС

 лісові пожежі

ядерні війни

Запитання 8

До якого виду забруднення води належить забруднення мікроорганізмами?

варіанти відповідей

 фізичного

хімічного

біологічного

механічного

Запитання 9

Вкажіть наслідки антропогенового забруднення: (декілька варіантів)

варіанти відповідей

 виверження вулканів

 потрапляння отрутохімікатів у підземні води

 смерчі

сміттєзвалища

пожежі внаслідок удару блискавки

глобальне потепління

Запитання 10

Карантин, викликаний поширенням вірусу COVID - 19, є наслідком забруднення середовища:

варіанти відповідей

Фізичного

біологічного

хімічного

механічного

Запитання 11

Визначте причину деградації грунтів

варіанти відповідей

 дотримання сівозміни

 внесення мінеральних добрив

 внесення органічних добрив

 неправильне землекористування

Запитання 12

Руйнування верхніх горизонтів ґрунту сильними вітрами або водними потоками – це:

варіанти відповідей

евтрофікація

ерозія

парниковий ефект

смог

Запитання 13

До якого типу забруднення відносять радіаційне випромінювання?

варіанти відповідей

хімічного

фізичного

механічного

біологічного

Запитання 14

Підвищення температури приземного шару повітря (парниковий ефект) спричинене збільшенням викидів в атмосферу

варіанти відповідей

фреонів

сполук нітрогену

важких металів

вуглекислого газу

Запитання 15

Чим спричинене руйнування озонового шару? (декілька варіантів)

варіанти відповідей

краплями сульфатної та нітратної кислоти, що потрапляють в повітря

вуглекислим газом

молекулами фреонів, що потрапляють в атмосферу з холодоагентів та аерозолів

продуктами спалювання ракетного палива

Запитання 16

Оберіть заходи, що перешкоджають водній ерозії (декілька варіантів)

варіанти відповідей

лісонасадження на схилах та відновлення трав'яного покриву

насадження лісосмуг

вапнування грунтів

оранка впоперек схилу

оранка вздовж схилу

снігозатримання

Запитання 17

Серед запропонованих оберіть заходи охорони грунтів (декілька варіантів)

варіанти відповідей

створення на підприємствах замкнутих систем водопостачання

введення сівозміни

впровадження органічного землеробства

насадження лісосмуг

збільшення площі орних земель

переробка побутових та промислових відходів

Запитання 18

Сталий розвиток природи і суспільства включає:

варіанти відповідей

постійно зростаюче матеріальне виробництво

матеріальне виробництво в межах самовідновлення екосистем

Запитання 19

Яка із Міжнародних організацій найбільше працює над досягненням даної цілі:

варіанти відповідей

Всесвітня хартія природи

Всесвітня організація охорони здоров’я

Грінпіс

Всесвітній фонд дикої природи

Запитання 20

Червона книга України – це:

варіанти відповідей

Офіційний державний документ, який містить перелік рідкісних, вразливих і зникаючих видів тваринного і рослинного світу у межах України, а також узагальнені відомості про сучасний стан цих видів і заходи щодо їх збереження

Державний документ, який містить перелік зниклих видів тваринного і рослинного світу у межах України

Книга, що містить рекомендації щодо охорони видів тваринного і рослинного світу у межах України, які не є обов’язковими до виконання

Каталог видів тваринного і рослинного світу у межах України

Запитання 21

Список рідкісних й типових природних рослинних угруповань, які потребують охорони на території України - це

варіанти відповідей

Червона книга України

постанова кабінету міністрів України

Конституція України

Зелена книга України

Запитання 22

Біорізноманіття розрізняють:

варіанти відповідей

генетичне, видове, екосистемне

біологічне, генетичне, видове

генетичне, природне, екосистемне

Запитання 23

Порушення інтенсивності й ритму природної освітленості певних територій у результаті дії штучних джерел світла це:

варіанти відповідей

радіаційне забруднення

шумове забруднення

світлове забруднення

Запитання 24

Концепція сталого розвитку включає такі складові:

варіанти відповідей

екологічну, біологічну та соціальну

політичну, економічну та соціальну

екологічну, соціальну та економічну

екологічну, законодавчу та соціальну

Запитання 25

Вчення про моральні відносини людини з природою, що базуються на сприйнятті природи як морального партнера, рівноправ’ї і рівноцінності усього живого, а також обмежень прав і потреб людини - це...

варіанти відповідей

екологічна етика

екологічна естетика

екологічна свідомість

екологічна мораль

Запитання 26

Необхідність встановлення балансу між задоволенням потреб людства і захистом інтересів майбутніх поколінь

варіанти відповідей

природозбереження

екологія

сталий розвиток

раціональне користування

Запитання 27

Глобальних цілей сталого розвитку налічують:

варіанти відповідей

15

17

10

18

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест