Заняття 1.

Додано: 13 жовтня 2020
Предмет: Біологія, 11 клас
Тест виконано: 41 раз
20 запитань
Запитання 1

Поверхневий шар тваринних клітин називається:

варіанти відповідей

 глікокалікс 

клітинна стінка

капсид 

кутикула 

Запитання 2

До якого рівня організації життя належить об’єкт, зображений на рисунку?

варіанти відповідей

молекулярного

клітинного

організмового

екосистемного

Запитання 3

Яка група ліпідів формує основу клітинних мембран?

варіанти відповідей

нейтральні жири

каротиноїди

фосфоліпіди

воски

Запитання 4

Твердження «кожна нова клітина утворюється лише внаслідок розмноження материнської клітини шляхом поділу» є одним із положень

варіанти відповідей

клітинної теорії

біогенетичного закону

закону необоротності еволюції

еволюційної теорії Дарвіна

Запитання 5

Надмембранний комплекс тваринної клітини представлений

варіанти відповідей

глікокаліксом.

клітинною стінкою.

білковою оболонкою.

целюлозною оболонкою.

Запитання 6

Біологічна мембрана складається з

варіанти відповідей

моносахаридів.

біліпідного шару з вбудованими білками.

двох шарів білків і шару ліпідів.

одного шару фосфоліпідів.

Запитання 7

Яка структура клітини має вибіркову проникність?

варіанти відповідей

хромосома

клітинна мембрана

рибосома

клітинний центр

Запитання 8

Глікокалікс є в клітинах

варіанти відповідей

тварин

бактерій

грибів 

рослин 

Запитання 9

Які пари утворені об’єктами, що знаходяться на одному рівні організації живої природи?

варіанти відповідей

перша й третя 

перша й четверта 

друга й четверта 

третя й четверта

Запитання 10

На рисунку зображено три біологічні об’єкти, позначені цифрами.

Проаналізуйте твердження щодо їхніх рівнів організації.

І. Об’єкти 1 і 2 знаходяться на одному рівні організації живої природи.

ІІ. Усі об’єкти знаходяться на одному й тому самому рівні організації живої природи.

Чи є поміж них правильні?

варіанти відповідей

лише І 

лише ІІ 

обидва правильні 

правильних немає

Запитання 11

На рисунку зображено три біологічні об’єкти, позначені цифрами.


Укажіть правильну послідовність об’єктів за підвищенням рівня організації живої природи.

варіанти відповідей

1 - 2 - 3 

2 - 1 - 3 

З - 2 - 1 

3 - 1 – 2

Запитання 12

Місце та перебіг біохімічних процесів у клітині вивчають за допомогою методу

варіанти відповідей

світлової мікроскопії 

мічених атомів

центрифугування 

електронної мікроскопії

Запитання 13

Який рівень організації живої матерії забезпечує взаємодія різних органів, об’єднаних у системи органів?

варіанти відповідей

клітинний 

організмовий 

популяційно-видовий

біогеоценотичний

Запитання 14

Клітинну будову організмів відкрив:

варіанти відповідей

Т. Шванн

Р. Броун

Р. Гук

А. Левенгук

М. Шлейден

Запитання 15

Одним з положень клітинної теорії є твердження, що:

варіанти відповідей

всі організми складаються із клітин

деякі організми не мають клітинної будови

клітини рослин і тварин не мають спільних рис

рослинні і тваринні клітини містять хлоропласти

Запитання 16

Вперше побачив клітини під мікроскопом

варіанти відповідей

Роберт Гук

Антоні ван Левенгук

Роберт Броун

Ян Пуркіньє

Запитання 17

Розділ біології, який вивчає будову, функції й розвиток клітин тварин і рослин, а також одноклітинних організмів і бактерій

варіанти відповідей

гістологія

цитологія

біологія

бактеріологія

Запитання 18

Укажіть прізвища вчених, які сформулювали положення клітинної теорії

(декілька відповідей)

варіанти відповідей

Теодор Шванн

Маттіас Шлейден

Рудольф Вірхов

Роберт Броун

Запитання 19

Головний метод дослідження клітин -це

варіанти відповідей

спостереження

описовий

експерементальний

мікроскопії

Запитання 20

Установіть правильну послідовність подій з історії цитології:

1. Спостереження Р. Гуком клітин корка під мікроскопом.

2. Висунення Р. Вірховим положення: "Усяка клітина - від клітини".

3. Створення Т. Шванном клітинної теорії.

4. Відкриття ядра в клітинах рослин Р. Броуном.

варіанти відповідей

1, 4, 3, 2

1, 3, 4, 2

1, 4, 2, 3

1, 2, 4, 3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест