Хто автор ,,Кожний, хто живе на Радянській Україні, любить її, з гордістю говорить: “моя Україна”, “наша Україна”. І це цілком природно і закономірно. Тут ми народилися, виросли як громадяни, будівники комунізму...»
Що це за реформа?«З метою покращення управління промисловістю визнано за необхідне ліквідувати ради народного господарства і повністю підпорядкувати підприємства загальносоюзним і республіканським міністерствам за галузевим принципом.»
«Спеціальне обслуговування в медичних установах, можливості для відпочинку на державних дачах і всесоюзних курортах, забезпечення дефіцитними товарами, окремі санаторії та будинки відпочинку», – привілеї, властиві в радянській Україні…
Одна з характерних ознак суспільно-політичного життя СРСР наприкінці 1970-х - на початку 1980-х рр. - це
«...Ліквідувати Українську Раду народного господарства. Визнати за необхідне ліквідувати Ради народного господарства економічних районів УРСР» — це рішення засвідчило
Поява в середині 1970-х рр. концепції «розвиненого соціалізму» стала одним із проявів
Що стало наслідком підписання СРСР угоди, уривок з якої процитовано:
«...Держави-учасниці поважатимуть права людини та основні свободи, включаючи свободу думки, совісті, релігії та переконань, для всіх, незалежно від раси, статі, мови та релігії...»?
Яке явище радянської дійсності другої половини 1960–1980-х рр. відображає карикатура?
На яке явище в житті радянських людей у період «застою» вказує карикатура?
Яка особливість економічного розвитку України 1970 — початку 1980-х рр. підтверджується поданими нижче даними?
«У республіці, на яку припадало 2,6% території СРСР, було побудовано майже 40% атомних енергоблоків, продукувалося близько 40% усієї радянської сталі, 34% вугілля, 51% чавуну. ...частка промисловості, що працювала на споживчий ринок, становила 29%, а в розвинутих країнах цей показник сягав 50–60%...»
Про активізацію дисидентського руху в Україні в другій половині 1970-х рр. свідчить
Укажіть ключові положення Конституції УРСР 1978 р.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома