Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть викладачеві об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень здобувачів освіти загальноосвітніх навчальних закладів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю викладача і здобувача професійної освіти.
Наведені завдання стануть в нагоді як викладачу так і здобувачу освіти в закріплені пройденого навчального матеріалу відповідно до складеного професійного стандарту професії « Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»,затвердженого наказом Міністерства економіки України 21.09.2020 року №1849 та Державного освітнього стандарту 72.G.45.20-2023 p з професії«Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24.04.2023р. № 469 і освітньої програми,схваленої педагогічною радою (протокол від 13.05.2023 № 05).
.
Завдання допоможуть виявити переможця конкурсу
професійної майстерності «Кращий за фахом».
Професія: Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (3 розряд)
Якою цифрою на рис. а позначено
агрегат трансмісії, який дає можливість двигуна
змінювати крутний момент і швидкість
руху на тривалий час від’єднувати двигун від трансмісії?
Який агрегат трансмісії передає крутний момент на ведучі мости під кутом, що змінюється?
Який агрегат трансмісії призначено для підвищення прохідності автомобіля, рівномірного розподілу тягового зусилля між ведучими мостами?
Яку складову частину муфти зчеплення позначено на рис. б цифрою 1?
Яку складову частину муфти зчеплен-ня позначено на рис. б
Яке призначення синхронізаторів коробки
передач?
Яку частину коробки передач позначенона рис. в цифрою 1?
Яку частину коробки передач позначено на рис. в цифрою 2?
Яку частину карданного шарніра позначено на рис. г?
Яку частину заднього моста позначено на рис. д буквою А?
Якою цифрою позначено на рис. д піввісь?
Яка з вказаних несправностей зчеплення призводить до його неповного вмикання?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома