Усі слова є займенниками в рядку:
Займенник – це частина мови, яка:
Усі займенники означальні в рядку:
Усі займенники особові в рядку:
Усі займенники заперечні в рядку:
Усі займенники присвійні в рядку:
Усі займенники неозначені в рядку:
Усі займенники питально-відносні в рядку:
Усі займенники вказівні в рядку:
У всіх фразеологізмах якого рядка вживаються займенники?
Усі займенники пишуться разом у рядку:
Усі займенники слід писати через дефіс у рядку:
Усі займенники слід писати через дефіс у рядку:
Усі займенники пишуться через дефіс у рядку:
Усі займенники пишуться окремо в рядку:
В якому рядку допущено помилки в наголошенні займенників?
Всі займенники ужито неправильно в рядку:
В якому рядку допущено помилку в написанні займенників?
Особовий займенник в орудному відмінку вжито в реченні:
Текст і завдання до нього.
1. Знову затихає подвір’я, знову падають на землю грушки. 2. Ось одна підкотилася до самих ніг. 3. Тимофій в задумі нахиляється над нею, витирає її полою свити, і от уже на його руці красується, мов із сонця вилитий, невеличкий золотистий плід. 4. Він розкушує його: холодний терпкий сік освіжає уста, до піднебіння пристають дрібні насінинки. 5. Тиша, задума і місячне сяйво облягають чоловіка. 6. Він бережно ставить біля брами кроковку, для чогось перелазить парканчик, що веде в садок та на город. 7. Дерева і зілля пощипують його руки росою, накривають своїми тінями. 8. Зупинившись біля великого соняшника, оглядає свою дідизну, а потім і всю землю, що дрімає в місячному мареві і навіть крізь сон дослухається до чогось.
Присвійний займенник в орудному відмінку вжито в реченні:
Текст і завдання до нього.
1. Знову затихає подвір’я, знову падають на землю грушки. 2. Ось одна підкотилася до самих ніг. 3. Тимофій в задумі нахиляється над нею, витирає її полою свити, і от уже на його руці красується, мов із сонця вилитий, невеличкий золотистий плід. 4. Він розкушує його: холодний терпкий сік освіжає уста, до піднебіння пристають дрібні насінинки. 5. Тиша, задума і місячне сяйво облягають чоловіка. 6. Він бережно ставить біля брами кроковку, для чогось перелазить парканчик, що веде в садок та на город. 7. Дерева і зілля пощипують його руки росою, накривають своїми тінями. 8. Зупинившись біля великого соняшника, оглядає свою дідизну, а потім і всю землю, що дрімає в місячному мареві і навіть крізь сон дослухається до чогось.
Означальний займенник у родовому відмінку вжито в реченні:
Текст і завдання до нього.
1. Знову затихає подвір’я, знову падають на землю грушки. 2. Ось одна підкотилася до самих ніг. 3. Тимофій в задумі нахиляється над нею, витирає її полою свити, і от уже на його руці красується, мов із сонця вилитий, невеличкий золотистий плід. 4. Він розкушує його: холодний терпкий сік освіжає уста, до піднебіння пристають дрібні насінинки. 5. Тиша, задума і місячне сяйво облягають чоловіка. 6. Він бережно ставить біля брами кроковку, для чогось перелазить парканчик, що веде в садок та на город. 7. Дерева і зілля пощипують його руки росою, накривають своїми тінями. 8. Зупинившись біля великого соняшника, оглядає свою дідизну, а потім і всю землю, що дрімає в місячному мареві і навіть крізь сон дослухається до чогось.
Неозначений займенник у родовому відмінку вжито в реченні:
Текст і завдання до нього.
1. Знову затихає подвір’я, знову падають на землю грушки. 2. Ось одна підкотилася до самих ніг. 3. Тимофій в задумі нахиляється над нею, витирає її полою свити, і от уже на його руці красується, мов із сонця вилитий, невеличкий золотистий плід. 4. Він розкушує його: холодний терпкий сік освіжає уста, до піднебіння пристають дрібні насінинки. 5. Тиша, задума і місячне сяйво облягають чоловіка. 6. Він бережно ставить біля брами кроковку, для чогось перелазить парканчик, що веде в садок та на город. 7. Дерева і зілля пощипують його руки росою, накривають своїми тінями. 8. Зупинившись біля великого соняшника, оглядає свою дідизну, а потім і всю землю, що дрімає в місячному мареві і навіть крізь сон дослухається до чогось.
Займенники виконують синтаксичну функцію означення в реченнях:
Текст і завдання до нього.
1. Знову затихає подвір’я, знову падають на землю грушки. 2. Ось одна підкотилася до самих ніг. 3. Тимофій в задумі нахиляється над нею, витирає її полою свити, і от уже на його руці красується, мов із сонця вилитий, невеличкий золотистий плід. 4. Він розкушує його: холодний терпкий сік освіжає уста, до піднебіння пристають дрібні насінинки. 5. Тиша, задума і місячне сяйво облягають чоловіка. 6. Він бережно ставить біля брами кроковку, для чогось перелазить парканчик, що веде в садок та на город. 7. Дерева і зілля пощипують його руки росою, накривають своїми тінями. 8. Зупинившись біля великого соняшника, оглядає свою дідизну, а потім і всю землю, що дрімає в місячному мареві і навіть крізь сон дослухається до чогось.
Займенники виконують функцію додатка в реченнях:
Текст і завдання до нього.
1. Знову затихає подвір’я, знову падають на землю грушки. 2. Ось одна підкотилася до самих ніг. 3. Тимофій в задумі нахиляється над нею, витирає її полою свити, і от уже на його руці красується, мов із сонця вилитий, невеличкий золотистий плід. 4. Він розкушує його: холодний терпкий сік освіжає уста, до піднебіння пристають дрібні насінинки. 5. Тиша, задума і місячне сяйво облягають чоловіка. 6. Він бережно ставить біля брами кроковку, для чогось перелазить парканчик, що веде в садок та на город. 7. Дерева і зілля пощипують його руки росою, накривають своїми тінями. 8. Зупинившись біля великого соняшника, оглядає свою дідизну, а потім і всю землю, що дрімає в місячному мареві і навіть крізь сон дослухається до чогось.
Прочитайте текст і виконайте завдання після нього.
Розвиднилося. Сонце вмило своє ще заспане від сну обличчя і розпустило промені,сповіщаючи про те, що настав ранок. Нам час починати сходження на найвищу гору українських Карпат – Говерлу. На Говерлу сходять тільки добрі люди, настирливі, залюблені не лише в туристичні подорожі, а й у рідну природу. Хто хоч один раз, нехай випадково, потрапив у це масове сходження, більше ніколи не зрадить Говерлу. Хіба що через хворобу. А щоб не хворіти, треба любити висоту.
Підметом є виділений у тексті займенник:
Прочитайте текст і виконайте завдання після нього.
Розвиднилося. Сонце вмило своє ще заспане від сну обличчя і розпустило промені, сповіщаючи про те, що настав ранок. Нам час починати сходження на найвищу гору українських Карпат – Говерлу. На Говерлу сходять тільки добрі люди, настирливі, залюблені не лише в туристичні подорожі, а й у рідну природу. Хто хоч один раз, нехай випадково, потрапив у це масове сходження, більше ніколи не зрадить Говерлу. Хіба що через хворобу. А щоб не хворіти, треба любити висоту.
У Давальному відмінку вжито займенник:
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні.
«Бордо» офіційно склав із (1) себе (2) чемпіонські повноваження і взагалі не (3) потрапив у (4) єврокубки.
1 А іменник
2 Б прикметник
3 В числівник
4 Г займенник
Д дієслово
Доберіть приклад до кожного розряду займенників.
1 особовий А той
2 вказівний Б вони
3 зворотний В моє
4 означальний Г всякий
Д себе
У реченні Люблю твій шум і шепіт серед поля займенник виконує синтаксичну роль:
У реченні Захисти їх, Боже, захисти, благаю займенник виконує синтаксичну роль:
У реченні Із вирію їх кликав край далекий займенник виконує синтаксичну роль:
Слово що є займенником у реченні:
Виділене слово є займенником у реченні:
Утворіть словосполучення.
1 пишалася А мною
2 сміялася Б на мене
3 пробачила В з мене
4 дивилася Г мені
Д наді мною
Потребує редагування словосполучення:
Потребує редагування словосполучення:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома