ЗБД. Підсумкова робота за І семестр. 6 клас.

Додано: 23 грудня
Предмет: Основи здоров’я, 6 клас
15 запитань
Запитання 1

Познач виправдані ризики:

варіанти відповідей

гратися на тонкій кризі

порушення правил дорожнього руху

захищати слабкого від глузування

кататися на велосипеді під час ожеледиці

знімати селфі на даху будинку

кидатися у воду для спасіння людини

Запитання 2

Оберіть декілька правильних відповідей.


Небезпеки техногенного середовища:

варіанти відповідей

викид радіації при аварії на атомних електростанціях

 снігова лавина

аварії, катастрофи на виробництві

 викиди в воду небезпечних речовин

отруйні рослини

стихійні лиха

Запитання 3

Оберіть декілька правильних відповідей.


Вкажіть правильні твердження щодо безпечного використання засобів побутової хімії.

варіанти відповідей

Зберігайте засоби побутової хімії у доступних для дітей місцях.

Провітрюйте приміщення після використання лаків, фарби, розчинників.

Безпечно користуйся невідомими засобами побутової хімії.

Додержуйся інструкції щодо використання засобу побутової хімії.

Працюйте в гумових рукавичках із засобами побутової хімії для чищення предметів, ручного прання, миття підлоги.

Засоби побутової хімії зберігайте разом з харчовими продуктами

Запитання 4

Оберіть одну правильну відповідь.


Алгоритм прийняття зважених рішень.

варіанти відповідей

Подумати – прийняти рішення – діяти – зупинитися.

Діяти – зупинитися – подумати –прийняти рішення.

Зупинитися – подумати – прийняти рішення – діяти.

Подумати – діяти – прийняти рішення – зупинитися.

Запитання 5

Оберіть декілька правильних відповідей.


Творення добробуту — особистого і суспільного — передбачає забезпечення гідних умов життя. Про які саме умови життя громади йде мова?

варіанти відповідей

 Довкілля, екологія та охорона здоров’я.

Культура, дозвілля, спорт.

Побутове обслуговування та благоустрій території.

Транспорт.

Ґаджети.

Безпека.

Запитання 6

Оберіть декілька правильних відповідей.


Складові здорового способу життя:

варіанти відповідей

позитивні емоції

особиста гігієна

відсутність шкідливих звичок

висока фізична активність

вживання солодощів

вживання овочів та фруктів

Запитання 7

Оберіть одну правильну відповідь.


Екстремальна ситуація – це

варіанти відповідей

відсутність відчуття задоволення життям

ситуація, в якій небезпека загрожує великій кількості людей

ситуація, коли небезпека загрожує окремій людині або групі людей

Запитання 8

 Позначте чинники ризику природного середовища:

варіанти відповідей

сонячне випромінювання 

стихійні лиха

неправильно підібраний одяг 

пограбування

 небезпека вибуху

Запитання 9

До яких речовин застосовуються слова "Обережно!", "Небезпечно!", "Отрута!"?

варіанти відповідей

цукор

ртуть

сода

миючий засіб для сантехніки

зубна паста

засіб для знищення шкідників

Запитання 10

Позначте ключові правила правила безпеки при поводженні з вибухонебезпечними предметами

варіанти відповідей

Озирнись!

Не чіпай!

Розбери!

Не підходь!

Засип землею!

Телефонуй 101!

Запитання 11

Найкращий час для занять фізичними вправами

варіанти відповідей

за годину після обіду

за годину до сну

одразу після обіду

за 30 хв. після сніданку

Запитання 12

Елементи соціального середовища, завдяки яким ви дізнаєтесь про події в Україні

варіанти відповідей

органи влади

ЗМІ

соцмережі

місцева громада

друзі

Запитання 13

Оберіть правила безпеки у віртуальному середовищі

варіанти відповідей

Ніколи не оприлюднювати особисту інформацію

Ніколи не робити того, що має відношення до грошей

Не перевіряти, кому надаєте інформацію

Мати різні паролі

Повідомляти батьків про нестандартні ситуації в Інтернет-мережах, що вас турбують

Запитання 14

Позначте заняття, які належать до дозвілля

варіанти відповідей

Читання, перегляд наукових передач

Відвідування кінотеатрів, виставок, театрів

Навчання, виконання домашніх завдань

заняття спортом

Прогулянки, розваги, ігри

Запитання 15

Якщо ви виявили небезпечний предмет, то ви:

варіанти відповідей

відбіжите в сторону

посунете його в безпечне місце

повідомите про знахідку за телефонами 101, 102, позначите місце яскравою тканиною

засиплете грунтом

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест