Здоров'я людини .

Додано: 18 листопада 2021
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
Копія з тесту: Здоров'я людини .
Тест виконано: 25 разів
12 запитань
Запитання 1

1.Укажіть рядок ,у якому етапи індивідуального розвитку людини розташовані в правильному порядку:


варіанти відповідей

А.немовлячий вік,грудний вік, дитинство,підлітковий період,юність,старість,зрілість.

Б.немовлячий вік,грудний вік, перше дитинство,підлітковий період,зрілість,старість.

В.немовлячий вік, грудний вік, дитинство,підлітковий період,юність,зрілість,старість.

Г.грудний вік,немовлячий вік, перше дитинство,друге дитинство,підлітковий період,юність,старість.

Запитання 2

2.Фізіологічна зрілість характеризується формуванням:

 

варіанти відповідей

А.тільки статевої системи. 

  Б.тільки нервової системи.

В.тільки опорно-рухового апарату.       

Г.усіх фізіологічних систем організму.     

Запитання 3

3.Соціальна зрілість-це:


варіанти відповідей

А.результат життя у природному середовищі та пристосування до спільного життя з іншими живими істота

Б.результат життя в суспільстві,наслідок соціального розвитку та пристосування до спільного життя з людь

В.відповідність усіх фізіологічних систем завданням того чи іншого вікового періоду життя людини.

Г.оцінка особистістю  самої себе, своїх фізичних можливостей.здібностей,якостей.

Запитання 4

4.Соціально зрілу особистість відрізняє:

А.нетерпимість.            Б.толерантність.            В.саморозвиток.                 Г.вміння спілкуватися злюдьми.

варіанти відповідей

А.нетерпимість. 

 Б.толерантність.   

 В.саморозвиток.   

Г.вміння спілкуватися з людьми.

Запитання 5

 5.Спостерігаючи й виконуючи соціальні ролі,людина перш за все вчиться:


варіанти відповідей

А.здобувати інформацію й аналізувати її згідно зі своїми цілями в різних сферах життя.

Б.емоційно правильно реагувати на різні життєві ситуації.

В.засвоювати соціальні стандарти поведінки,здійснювати самоконтроль і самооцінку.

Г.мобілізувати себе для виконання  власного рішення всупереч різним обставинам.

Запитання 6

6..З усіх НС до найбільш тяжких наслідків призволять:

А.природні катастрофи і стихійні лиха.                                                        Б.аварії на водопроводах 

В.аварії на окремих підприємствах.                                                             Г.транспортні аварії.     

варіанти відповідей

А.природні катастрофи і стихійні лиха.            

Б.аварії на водопроводах 

В.аварії на окремих підприємствах.       

Г.транспортні аварії.    

Запитання 7

7.До природних НС екологічного характеру належать:

А.землетруси.          Б. виверження вулкану.                     В.пилові бурі.                    Г.кислотні опади.

варіанти відповідей

А.землетруси. 

Б. виверження вулкану.   

  В.пилові бурі.               

  Г.кислотні опади.

Запитання 8

8. «Кисневий» голод у містах,нестача якісної питної води, руйнування озонового шару належать до НС:   


варіанти відповідей

А.природного характеру. 

 Б.екологічного хар-ру.    

В.соціального хар-ру.         

 Г.воєнного хар-ру. 

Запитання 9

9.Застосування зброї масового ураження або звичайної зброї належить до НС:


варіанти відповідей

А.природного хар-ру.  

Б.воєнного хар-ру. 

  В. соціального хар-ру.       

  Г.техногенного хар-ру.

Запитання 10

10. Протигаз НЕ захищає від:


варіанти відповідей

А. речовин нервово-паралітичної дії.  

  Б.радіоактивних речовин.  

В.речовин загальноотруйної   дії.    

 Г.чадного газу.

Запитання 11

11. Укажіть, чого НЕ можна робити , надаючи першу домедичну допомогу непритомній людині:


варіанти відповідей

А.класти потерпілого на спину,розстібувати комірець,пояс.

Б.переносити,піднімати,намагатися саджати,обертати голову холодними рушниками.

В.розтирати руки.ноги.спину,груди спиртом.

Г.давати понюхати нашатирний спирт.

Запитання 12

12.Укажіть , що НЕ входить в обов’язки рятувальних служб:


варіанти відповідей

А. під час НС, вони вибірково рятують населення.

Б.вони забезпечують попередження і ліквідацію НС.

В.вони працюють тільки під час НС.

Г.вони мають в своєму розпоряджені різних фахівців та технічні засоби.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест