Здоров'я людини 8 клас

Додано: 5 листопада 2021
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
Тест виконано: 11497 разів
12 запитань
Запитання 1

1.Укажіть рядок,у якому етапи індивідуального розвитку людини розташовані в правильній послідовності:   


варіанти відповідей

А.немовлячий вік,грудний вік,дитинство,юність,підлітковий період,зрілість,старість.  

Б. немовлячий вік, ,грудний вік,дитинство,підлітковий період,юність,зрілість,старість.

В.грудний вік,немовлячий вік.дитинство, підлітковий період, юність, зрілість, старість.

Г.немовлячий вік.грудний вік,дитинство,юність,підлітковий період,старість,зрілість.

Запитання 2

2.Коли підліток росте,маса його тіла:


варіанти відповідей

А. збільшується повільніше,ніж зріст. 

  Б. збільшується скоріше, ніж зріст.

В. збільшується з тією самою швидкістю,що й зріст.   

 Г. не змінюється.

Запитання 3

3.Поняття «рефлексія» означає:


варіанти відповідей

А.уміння прогнозувати свою поведінку в будь-яких життєвих ситуаціях.

Б. уміння здобувати потрібну інформацію й аналізувати її згідно зі своїми цідями врізних сферах життя.

В.уміння мобілізувати сабе для виконання власного рішення всупереч різним обставинам.

Г.обмірковування,здатність до аналізу власного психологічного стану,власної поведінки.

Запитання 4

4.Соціальна зрілість формується:


варіанти відповідей

А.незалежно від фізіологічної зрілості. 

 Б.поступово, паралельно з фізіологічною зрілістю.

В.дуже швидко,наприклад, за місяць.  

 Г.сама собою, без особливих зусиль з боку підлітка.

Запитання 5

5.Знаючи соціальний статус людини можна визначити:

А. стан її фізичного здоров’я.                                                                Б.особливості нервової системи.

В. чи є в неї фізичні вади.                                                                     Г.якості ,які вона має,а також передбачи її дії.

варіанти відповідей

А. стан її фізичного здоров’я.                                                      

  Б.особливості нервової системи.

В. чи є в неї фізичні вади. 

   Г.якості ,які вона має,а також передбачи її дії.

Запитання 6

6.Укажіть рядок у якому перелічені НС, що НЕ належать до НС техногенного характеру:


варіанти відповідей

А.транспортні аварії (катастрофи) поїздів,аварії на магістральних трубопроводах.

Б.землетруси,виверження вулканів,зсуви,обвали,пилові бурі.

В.аварії з викидом або загрозою викиду біологічних,хімічних та радіоактивних речовин.

Г.аварії на електростанціях.

Запитання 7

7.Ознакою надзвичайної ситуації є:


варіанти відповідей

 А.сильна злива.    

  Б.людські жертви. 

В.сильний вітер. 

 Г.забруднення навколишнього середовищ

Запитання 8

8. Бурі, урагани,смерчі, торнадо,шквали відносять до:

 

варіанти відповідей

 А.геологічних небезпечних явищ.   

 Б.морськіх небезпечних явищ

 В.метеорологічних небезпечних явищ.   

  Г.гідрологічних небезпечних явищ.

Запитання 9

9 .Антиконституційні дії, збройні напади, установлення вибухових пристроїв у громадських місцях,вик-

радення зброї належать до НС:


варіанти відповідей

А.природного характеру. 

  Б. екологічного хар-ру. 

  В.соціального хар-ру.   

 Г.воєнного хар-ру.

Запитання 10

10.Більшість протигазів НЕ можна використовувати під час пожежі тому,що вони:


варіанти відповідей

А. швидко нагріваються  

Б.швидко рвуться

В.не захищають від пилу.     

 Г.не захищають від чадного газу

Запитання 11

11.Укажіть чого НЕ можна робити під час надавання потерлілому  домедичної допомоги:


варіанти відповідей

А. швидко зупинити кровотечу,іммобілізувати (знерухоміти) місця переломів.

Б.намагатися витягти потерпілого з вогню,води,будівлі,що загрожує обвалом,не прийнявши належних заходів для власного захисту.

В.давати воду або ліки для прийому всередину непритомним потерпілим.

Г.перемістити потерпілого на інше місце, якщо йому не загрожує вогонь, обвал будівлі, якщо йому не потрібно робити штучне дихання і надавати домедичну допомогу.

Запитання 12

12.Укажіть,що НЕ входить в обов’язки рятувальних служб:


варіанти відповідей

А.надання домедичної допомоги.

Б.боротьба з пожежами,що виникли за НС.

В.забезпечувати розвідувальні роботи з пошуку корисних копален.

Г.компенсувати населенню матеріальні збитки , які виникли під час НС.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест