Життєва форма організмів це -
Класифікація життєвих форм І. Г. Сребрякова характеризує адаптації рослин, пов′язані з....
Вкажіть організм, що має пристосування до посушливих місць зростання....
За класифікацією К. Раункієра криптофіти — життєва форма багаторічних рослин, у яких бруньки відновлення закладаються в бульбах, кореневищах, цибулинах і знаходяться під землею або під водою. Оберіть вказану життєву форму...
Різноманітність життєвих форм тварин пов′язана із....
Пригадайте життєві форми тварин та вкажіть зайвий організм...
Перелічіть комплекс адаптацій для життєвої форми тварин - плаваючі...
Про яку життєву форму рослин іде мова: багаторні , мають декілька здерев'янілих скелетних осей, головна вісь буває тільки на початку росту...
Основна ознака життєвих форм рослин......
Життєва форма птахів за способом добування їжі....
Види, які мають високий адаптивний потенціал або широку норму реакції (добре пристосовані до різних умов середовища існування)
Термін " Життєві форми рослин" належить...
Екологічна ніша - це....
Ширина екологічної ніши - це.....
Знайди назву правила
Якщо два види з подібними вимогами до середовища (живлення, поведінки, місць розмноження тощо) вступають у конкурентні відносини, то один з них повинен загинути або змінити свій спосіб життя й зайняти нову екологічну нішу
Якщо в певному місцеіснуванні виникають вільні ділянки (в результаті пожеж, зсувів, тривалих розливів річок тощо), їх заселяють здебільшого нові види, а не ті, що мешкали там раніше.
Яким правилом пояснюється таке явище?
Сукупність усіх факторів середовища (абіотичних та біотичних), у межах яких можливе існування виду в природі - це:
Заповнення звільненої екологічної ніші іншим видом:
Екологічна ніша виду, яка залежить від особливостей місця
проживання, а саме від географічного положення, клімату, рельєфу, доступності деяких ресурсів
Виберіть види з широкими екологічними нішами.......
Виберіть види з вузькими екологічними нішами
Територія, в межах якої живуть особини певного виду:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома