Життєві форми. Рослинні угруповання. Зв’язки рослин з іншими організмами.Типи рослинних угрупувань

Тест виконано: 453 рази
11 запитань
Запитання 1

 Видовжений здерев’янілий стовбур мають рослини, які належать до:

варіанти відповідей

чагарників:

дерев;

дворічних трав;

багаторічних трав.

Запитання 2

Розгляньте малюнок. Яке угрупування рослин зображено?

варіанти відповідей

болото

лука

мішаний ліс

березовий гай

Запитання 3

Основна причина розміщення санаторно-оздоровчих закладів у хвойних лісах полягає в тому, що хвойні рослини

варіанти відповідей

утворюють вітаміни, необхідні організму людини

виділяють більшу кількість кисню, ніж листяні

виділяють фітонциди, які пригнічують діяльність мікроорганізмів

захищають від надмірного сонячного опромінення

Запитання 4

Певне просторове розташування рослин в залежності від потреб у світлі, вологості, температурі

варіанти відповідей

екосистема

ярусність

життєва форма

рослинне угруповання

Запитання 5

Яка життєва форма притаманна таким рослинам: береза, дуб, вільха, сосна

варіанти відповідей

чагарники

дерева

трави

чагарнички

Запитання 6

Як називаються рослини, які у перший рік життя утворюють вегетативні органи та накопичують поживні речовини, а наступного року цвітуть, утворюють плоди та насіння

варіанти відповідей

однорічні

багаторічні

дворічні

вічнозелені

Запитання 7

Певну сукупність взаємопов'язаних у своїй життєдіяльності видів рослин, які зростають у певній місцевості з однорідними умовами життя, називають

варіанти відповідей

життєвою формою

екологічною групою

рослинним угрупованням

екологічним фактором

Запитання 8

 Назвіть рослину-паразита:

варіанти відповідей

росичка;

повитиця;

ромашка;

блекота.

Запитання 9

Назвіть комахоїдну рослину:

варіанти відповідей

повитиця;

омела;

росичка;

тюльпан.

Запитання 10

Яка назва екологічної групи рослин зайва

варіанти відповідей

світлолюбні

теплолюбні

тіньолюбні

тіньовитривалі

Запитання 11

Вибери однорічні рослини

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест