Змінення форми тривимірних об'єктів. Вершини, ребра, грані 9 клас 3D блендер

Додано: 19 жовтня 2023
Предмет: Інформатика, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

Щоб переміщувати, обертати та масштабувати окремі грані, ребра і вершини тривимірних примітивів потрібно перейти у режим

варіанти відповідей

Об'єкта

редагування

ліплення

малювання вершин

Запитання 2

Яка клавіша допоможе виділити усі елементи поверхні об'єкта

варіанти відповідей

A

C

V

X

Запитання 3

Редактор тривимірної графіки Blender об’єднує засоби для:

варіанти відповідей

створення 3D-моделей у різних техніках, редагування та перегляд моделей

підготовки текстових документів

використання матеріалів і текстур для оформлення поверхонь моделей

створення спецефектів у відео 

Запитання 4

Скільки камер за замовчуванням відображається на сцені?

варіанти відповідей

4

1

3

2

Запитання 5

Увімкнути перегляд з активної камери

варіанти відповідей

Цифр0

F12

CTRL+F12

Запитання 6

Щоб змінити масштаб сцени потрібно ...

варіанти відповідей

Натискати або утримувати натиснутими клавіші + / – на додатковій цифровій клавіатурі

Прокрутити коліщатко миші

Перемістити вказівник у Вікні 3D-огляду з натиснутим коліщатком прокручування миші

Перетягнути кольорові маркери на інструменті гізмо

Запитання 7

Вершина це

варіанти відповідей

Точка

Пряма

Площина

Запитання 8

Обери значок програми Blender

варіанти відповідей
Запитання 9

Для Вилучення об'єкта зі сцени потрібно скористатися

варіанти відповідей

Delete

Backspace

Alt

команда Видалити з контекстного меню

Запитання 10

Для обертання об’єкта, треба вибрати інструмент

варіанти відповідей

2

3

4

5

Запитання 11

Для зміни розмірів об’єкта, треба вибрати інструмент

варіанти відповідей

2

3

4

5

Запитання 12

Для переміщення об’єкта, потрібно вибрати інструмент

варіанти відповідей

3

1

4

5

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест