Арифметичні операції і вирази. Стандартні підпрограми

Додано: 3 березня
Предмет: Інформатика, 8 клас
12 запитань
Запитання 1

Виберіть позначення. Збільшення значення змінної на вказану величину 

варіанти відповідей

 += 

 -= 

*= 

 /= 

Запитання 2

Для чого призначена команда input()?

варіанти відповідей

Введення даних з клавіатури

Умовний оператор

Циклічний оператор

Запитання 3

Для чого призначена команда print()?

варіанти відповідей

введення даних з клавіатури

виведення даних на екран

Запитання 4

 Повертає абсолютне значення 

варіанти відповідей

pow(<число>, <ступінь>)

round(<число>[, <кількість знаків після коми>]))

abs(число) 

sum([<числа>], <початкове значення>)

Запитання 5

Корінь квадратний 

варіанти відповідей

sqrt() 

ceil() 

floor()

fmod() 

factorial()

Запитання 6

Генерує ціле випадкове число у діапазоні від «початок» до «кінець»

варіанти відповідей

uniform(початок, кінець) 

randint(початок, кінець) 

сhoice(послідовність) 

Запитання 7

Який результат виконання програми

print ("5-4=", 5-4)

варіанти відповідей

5-4=5-4

5-4=1

5-4=

Запитання 8

Яку арифметичну операцію позначають %

варіанти відповідей

остача від ділення

ділення без остачі

ділення

Запитання 9

Для введення дійсного числа, треба писати 

варіанти відповідей

 x=float(input(s))

 x=int(input(s))

 x=str(input(s))

Запитання 10

Виберіть позначення. Множення значення змінної на вказану величину 

варіанти відповідей

 += 

 -= 

*= 

 /= 

Запитання 11

Найближче менше ціле

варіанти відповідей

sqrt() 

ceil() 

floor()

fmod() 

factorial()

Запитання 12

Генерує дійсне випадкове число у діапазоні від «початок» до «кінець»

варіанти відповідей

uniform(початок, кінець) 

randint(початок, кінець) 

сhoice(послідовність) 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест