Величини. Команда присвоювання

Додано: 13 січня 2021
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 2 рази
10 запитань
Запитання 1

Величина, яка має одне й те саме значення в будь-які моменти часу, називається …

варіанти відповідей

 змінною

 константою

Запитання 2

Величина, яка в різні моменти часу може набувати різних значень, називається …

варіанти відповідей

 константою

 змінною

Запитання 3

Яку групу команд потрібно використати для роботи зі змінними в середовищі Скретч?

варіанти відповідей

 Величини 

 Керування

 Датчики

 Оператори

Запитання 4

Чи можна створити змінну, яка буде використовуватися тільки для певного спрайту?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 5

Чи можна створити більше 2-х змінних?

варіанти відповідей

Ні

Так

Запитання 6

Оберіть команду надання (присвоювання) змінній значення у Scratch 2

варіанти відповідей
Запитання 7

Оберіть команду змінення значення змінної у Scratch 2

варіанти відповідей
Запитання 8

Оберіть команду відображення блока зі значенням змінної у Scratch 2

варіанти відповідей
Запитання 9

Оберіть команду приховання блока зі значенням змінної Scratch 2

варіанти відповідей
Запитання 10

Обчисліть, яке значення матиме змінна f після виконання алгоритму, зображеного на рисунку

варіанти відповідей

78

3,6

18

20

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест