Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.

Додано: 3 березня 2023
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 24 рази
8 запитань
Запитання 1

Для змінювати значення властивостей розташування та напрямку руху об'єкта, використовують команди:

варіанти відповідей
Запитання 2

Значеня властивості блоку:

варіанти відповідей

розташування по вертикалі

напрямок руху

розташування по горизонталі

Запитання 3

Команди, якими задають значення властивостей звукових ефектів:

варіанти відповідей
Запитання 4

Коли виконати команду даного блоку, то результатом буде:

варіанти відповідей

Рух спрайта починатиметься зліва направо

Обране тло, яке у списку на вкладці Тло має назву «тло1»

Обрано образ, який у списку образів має назву «образ2»


Запитання 5

Яку з подій потрібно використати для того, щоб запуск команд відбувався при зміні тла на сцені?

варіанти відповідей

5

3

2

1

4

Запитання 6

Які властивості мають спрайти в середовщі Scratch:

варіанти відповідей

ім'я

розміри

положення

колір костюму

Запитання 7

Новий спрайт у проекті можна:

варіанти відповідей

намалювати в графічному редакторі, вбудованому в середовище Scratch

вставити з іншого файла

сфотографувати камерою, підключеною до комп'ютера

обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів

Запитання 8

На вкладці Тло можна змінити зображення на тлі Сцени:

варіанти відповідей

завантажувати тло з файла

отримати з камери

використати зображення з бібліотеки

редагувати фон засобами графічного редактора

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест