Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі. Практична робота № 7.

Додано: 20 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 25 разів
10 запитань
Запитання 1

Як у Scratch 2 називають виконавців?

варіанти відповідей

Образи

Спрайти

Тло

Фанти

Запитання 2

Які властивості мають спрайти?

варіанти відповідей

Ім'я

Положення на сцені

Розмір і напрямок

Колір костюма

Запитання 3

Який спрайт при відкритті Scratch 2 використовується за замовчуванням?

варіанти відповідей
Запитання 4

Як можна створити новий спрайт у проекті? (Обрати всі правильні відповіді)

варіанти відповідей

Обрати готовий об'єкт в бібліотеці

Намалювати у графічному редакторі

Установити із файла

Сфотографувати камерою, підключеною до комп'ютера

Запитання 5

Який ще програмний об'єкт, окрім Рудого кота, є у середовищі Scratch 2?

варіанти відповідей

Вікно

Підлога

Сцена

Запитання 6

Які властивості має програмний об'єкт Сцена? (Обрати всі правильні відповіді)

варіанти відповідей

Розмір

Колір

Тло

Запитання 7

Як можна змінити Тло сцени? (Обрати всі правильні відповіді)

варіанти відповідей

Обрати з бібіліотеки

Намалювати у графічному редакторі

Завантажити з буддь-якого файла з графічним зображенням

Сфотографувати

Запитання 8

В якому розділі можна змінити значення властивостей Спрайта?

варіанти відповідей

Вилучити

Інформація

Дублювати

Скасувати

Запитання 9

Як зробити копію Спрайта?

варіанти відповідей

Вилучити

Скасувати

Зберегти

Дублювати

Запитання 10

Чи можуть змінюватися значення властивостей об'кта під час виконання програмнг пректу Scratch 2?

варіанти відповідей

Так

Ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест