Знання ПК та цифрова грамотність для вчителів

Додано: 20 липня 2023
Предмет: Інформатика
Тест виконано: 231 раз
40 запитань
Запитання 1

Яким чином можна перейменувати файл?

варіанти відповідей

Клацнути один раз на ім’я файлу, натиснути клавішу F6, ввести нове ім’я

Клацнути по файлу правою кнопкою миші, вибрати команду «Перейменувати», ввести нове ім’я

Зробити два послідовних одиночних клацання по імені файлу, ввести нове ім’я

Клацнути один раз на ім’я файлу, натиснути клавішу F2, ввести нове ім’я

Клацнути один раз на ім’я файлу, ввести нове ім’я

Запитання 2

Як відновити видалений файл?

варіанти відповідей

Відкрити вікно папки «Корзина», виділити значок відновлюваного файлу, натиснути клавішу клавіатури Enter

Відкрити вікно папки «Корзина», перетягнути значок відновлюваного файлу в потрібну папку

Клацнути правою кнопкою миші по значку папки «Корзина» і в контекстному меню виконати команду «Очистить корзину»

Відкрити вікно папки «Корзина», клацнути правою кнопкою миші по значку відновлюваного файлу і в контекстному меню виконати команду «Восстановить»

Запитання 3

Який пристрій ПК призначено для довготривалого зберігання інформації?

варіанти відповідей

Материнська плата

Накопичувач на жорстких магнітних дисках

Центральний процесор

Запитання 4

Як перемкнути розкладку клавіатури?

варіанти відповідей

Клацнути в області індикаторів піктограму Мова, вибрати потрібну мову

Натиснути «Alt» або «Ctrl» в залежності від налаштувань Windows

Натиснути лівий «Alt + Shift» або «Ctrl + Shift» залежно від налаштувань Windows

Натиснути клавішу «Num Lock» або «Scroll Lock» залежно від налаштувань Windows

Запитання 5

Електронна таблиця – це:

варіанти відповідей

сукупність поіменованих літерами латинського алфавіту рядків та нумерованих стовпців

сукупність пронумерованих рядків та поіменованих буквами латинського алфавіту стовпців

сукупність пронумерованих рядків та стовпців

сукупність рядків та стовбців, поіменованих користувачем довільно

Запитання 6

Для користувача комірка електронної таблиці ідентифікується:

варіанти відповідей

адресою в оперативній пам’яті комп’ютера відведеної під комірку

шляхом послідовного зазначення імені стовпцю та номеру рядка, на перехресті яких розташована комірка

ім’ям, яке надав користувач довільно

спеціальним кодовим словом

Запитання 7

 Оберіть усі твердження, які правильно описують Google Календар

варіанти відповідей

Це безкоштовний цифровий інструмент

Дозволяє планувати власну персональну та спільну діяльність з колегами

Можна використовувати як для смартфонів у вигляді окремого додатка так і комп’ютерів

Для візуалізації й зручності використовуються зображення й карти

Запитання 8

Як поділитися цілим календарем з іншою людиною?

варіанти відповідей

У розділі “Мої календарі” мобільного додатка навести курсор на потрібний календар, обрати праворуч значок Більше , потім “Налаштування та доступ”, у розділі “Спільне використання з певними особами” натиснути “Додати людей”

У робочій області Календаря натиснути “+”, Створити подію”, до розділу “Гості” вписати адресу електронної скриньки

У розділі “Мої календарі” вебверсії навести курсор на потрібний календар, обрати праворуч значок Більше , потім “Налаштування та доступ”, у розділі “Спільне використання з певними особами” натиснути “Додати людей”

Запитання 9

Встановіть правильну послідовність дій для створення події в додатку Google Календар на смартфоні.

1. Торкніться значка події Подія.

2. Виберіть Зберегти/Готово.

3. Відкрийте додаток Календар.

4. Введіть інформацію про подію. Додаючи такі відомості, як місце або дата проведення, ви побачите пропозиції, які зможете застосувати.

5. Торкніться значка створення Створити

варіанти відповідей

35142

31542

34512

32451

Запитання 10

Які контролюючі функції дозволяє налаштувати Google Клас?


варіанти відповідей

термін виконання завдання

історія взаємодії між керівником та виконавцем

вибірка інформації щодо діяльності кожного учасника на окремій сторінці

стан виконання конкретного завдання зі статистикою

зберігання файлів виконавців на Google Диску керівників

фіксування змін за часом у прикріплених файлах

Запитання 11

Який з цих форматів не передбачений для роботи з текстом?

варіанти відповідей

*.pdf

веб-сторінка

*.odt

*.doc(x)

*.txt

Запитання 12

Після зустрічі та обговорення технологій у навчальному процесі ви домовилися поділитися одне з одним методичними розробками. Як зробити це найефективніше? Так, щоб усі учасники відеоконференції могли переглянути усі файли?

варіанти відповідей

Зібрати список електронних адрес, і кожен зробить розсилку на всі ці адреси

Колеги надішлють всі методичні розробки вам, а ви розішлете їх всім однією електронною розсилкою

Колеги створять свої Google-документи та надішлють посилання на них, а ви об’єднаєте ці посилання в єдину розсилку

Ви створите спільну папку на Google-диску і надішлете посилання на неї колегам, щоб вони завантажили свої розробки

Запитання 13

Ви бажаєте оплатити комунальні послуги онлайн. Яким способом це можна зробити?

варіанти відповідей

Зателефонувати до комунальної установи, яка вас обслуговує.

Звернутися до касира у відділення банку

Скористатися онлайн-банкінгом

Запитання 14

В Україні механізмами захисту прав людини в Інтернеті є:

1. звернення до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

2. звернення до Міністерства освіти і науки України.

3. звернення до Управління боротьби з кіберзлочинністю Міністерства внутрішніх справ України.

4. звернення до суду.

5. звернення до Міністерства цифрової трансформації України.

6. звернення до міжнародних судів чи організацій.

варіанти відповідей

1,2,3,4

1,3,4,6

1,3,4,5

1,2,4,6

Запитання 15

Установіть відповідності між ресурсами та задачею, пов'язаною з електронним документообігом:

1. надсилання електронних документів.

2. збереження архіву документів в електронному вигляді.

3. створення з колегами плану роботи закладу освіти.

4. збір інформації респондентів, рефлексія.

А. електронна пошта. В. хмарне сховище. С. форми для опитування. D. спільні документи. 

варіанти відповідей

1-A.2-B.3-D.4-C

1-B.2-A.3-D.4-C

1-C.2-B.3-A.4-D

1-A.2-D.3-B.4-C

Запитання 16

Оберіть онлайн-сервіси, у яких передбачено ведення електронного журналу обліку успішності здобувачів освіти:

варіанти відповідей

система дистанційного навчання, електронна пошта

спеціалізовані освітні платформи, месенджер

система дистанційного навчання,спеціалізовані освітні платформи

освітні портали, електронна пошта

Запитання 17

Оберіть твердження, яке описує одну з переваг використання електронного класного журналу:

варіанти відповідей

автоматизоване обчислення кількості поточних оцінок

автоматизоване обчислення оцінки за тестові завдання

автоматизоване обчислення тематичних оцінок

автоматизоване обчислення кількості пропущених уроків

Запитання 18

У діяльності закладу освіти планується використання онлайн-інструментів Google. Установіть відповідність між інструментом та його можливим використанням.

1. Google Документи. 2. Google Таблиці. 3. Google Форми. 4. Google Сайти.

А. Ознайомлення із поточними рішеннями, наказами.

В. Висвітлення інформації про заклад освіти.

С. Проведення опитувань учасників освітнього процесу.

D. Оперативний збір інформації щодо освітнього процесу.

варіанти відповідей

1-А, 2-В, 3-С, 4-D

1-А, 2-D, 3-С, 4-B

1-D, 2-В, 3-С, 4-A

1-C, 2-В, 3-A, 4-D

Запитання 19

Для підвищення цифрової компетентності ви бажаєте пройти онлайн-курси та шукаєте організацію, що пропонує такі послуги. Які ознаки свідчать про надання цією організацією якісної освіти?

1. позитивні відгуки користувачів — учасників онлайн-курсів.

2. наявність офіційного сайту організації.

3. низька ціна онлайн-курсів або надання безкоштовних послуг.

4. наявність офіційної сторінки в соціальних мережах.

5. позитивний відгук від знайомого/знайомої.

6. наявність детальної інформації про курси.

варіанти відповідей

1,3,5

1,2,6

2,3,4

2,4,5

Запитання 20

Поставте у відповідність види навчання із можливими результатами навчання:

1. Ознайомитися з можливостями цифрового інструменту.

2. Навчитися працювати з цифровим інструментом під керівництвом тренера. 3. Навчитися працювати з цифровим інструментом самостійно за наданими матеріалами та звертаючись за консультацією в разі потреби.

4. Навчитися працювати з цифровим інструментом, повторюючи дії тренера під час демонстрації.

А. Онлайн-курс. В. Вебінар. С. Тренінг. D. Майстер-клас.

варіанти відповідей

1-В.2-С.3-А.4-D

1-A.2-B.3-D.4-C

1-В.2-А.3-С.4-D

1-D.2-С.3-А.4-В

Запитання 21

Установіть відповідність між ситуаціями, що виникають під час роботи з електронною поштою, та їх розв'язанням:

1. швидко орієнтуватися у своїй пошті.

2. не отримали довгоочікуваний лист.

3. знайти випадково видалений лист.

4. писати листи з однаковим текстом.

А. перевірити папку «Спам». В. створити мітки та налаштувати фільтрацію.

С. створити шаблон. D. відкрити папку «Кошик».

варіанти відповідей

1-B.2-A.3-D.4-C

1-B.2-С.3-D.4-А

1-А.2-В.3-С.4-D

1-B.2-D.3-А.4-C

Запитання 22

Батьки написали гнівний пост у соціальній мережі щодо стилю вашого викладання. Щоб довести їм, що це неправда, ви:

варіанти відповідей

напишете достойний коментар у такому ж стилі

попросите здобувачів освіти написати коментарі в підтримку своєї позиції

запросите батьків до себе на заняття з дозволу адміністрації

розмістите відео- або фотодокази спростування даного посту в соцмережі

Запитання 23

Під час вивчення предмета дистанційно ви плануєте залучити здобувачів освіти до проєктної роботи. Установіть відповідність між онлайн-ресурсами та можливим їх використанням:

1. створення плану проєкту.

2. створення календаря зустрічей.

3. представлення результатів роботи.

4. проведення віртуальних зустрічей.

А. спільний сайт. В. спільний документ.

С. спільний календар. D. середовище відеоконференцій.

варіанти відповідей

1-C, 2-A, 3-D, 4-B

1-B, 2-С, 3-А, 4-D

1-A, 2-D, 3-C, 4-B

1-A, 2-C, 3-B, 4-D

Запитання 24

Для обміну дидактичними та методичними матеріалами з колегами доцільно використовувати:

варіанти відповідей

електронну пошту, хмарні сховища

месенджери, персональні сайти

соціальні мережі, електронну пошту

форуми, месенджери

Запитання 25

У чому полягає сутність цифрової компетентності працівника закладу освіти?

варіанти відповідей

В ефективному застосуванні цифрових технологій у професійній діяльності та повсякденному житті

У постійній самоосвіті в галузі цифрових технологій

У спілкуванні з колегами щодо цифрових технологій

В ефективному використанні віртуальної та доповненої реальності

Запитання 26

Оберіть цифрові платформи, завдяки ресурсам яких педагогічний працівник може підвищити власний професійний рівень:

1. https://osvita.diia.gov.ua/.

2. https://prometheus.org.ua/.

3. http://osvita.ua/.

4. https://www.online.ua/.

5. https://www.coursera.org/.

6. https://www.udemy.com/.

7. https://www.education.ua/.

варіанти відповідей

1,4,6,7

2,4,5,7

1,2,3,7

1,2,5,6

Запитання 27

Для систематизації свого професійного розвитку педагогічний працівник створив Google Сайт. На сайті потрібно створити сторінку з інформацією про результати підвищення кваліфікації. Установіть послідовність додавання нової сторінки.

1. Праворуч на панелі інструментів вибрати розділ «Сторінки». 

2. Натиснути кнопку «+». 

3. Відкрити Google Сайт для редагування. 

4. Ввести назву сторінки та натиснути «Готово». 

5. Заповнити сторінку необхідною інформацією та опублікувати зміни. 

варіанти відповідей

3, 1, 2, 4, 5

1, 2, 3, 4, 5

1, 3, 4, 2, 5

3, 1, 4, 5, 2

Запитання 28

Педагогічний працівник часто використовує у своїй роботі іноземні джерела. Оберіть послідовність дій для встановлення доповнення браузера з перекладу іншомовних сторінок:

1. відкрити налаштування браузера та обрати пункт «Розширення». 

2. відкрити вебмагазин та в полі пошуку вписати назву, наприклад «Google Перекладач».

3. у переліку знайдених обрати потрібне розширення та натиснути кнопку «Додати в Chrome».

4. підтвердити свій вибір і закріпити кнопку автоматичного перекладу.

варіанти відповідей

4, 3, 2, 1

4, 1, 2, 3

1, 2, 3, 4

2, 1, 3, 4

Запитання 29

У який рядок браузера слід увести відому електронну адресу сайту?

варіанти відповідей

адресний рядок

рядок налаштування

рядок статусу

рядок стану

Запитання 30

Кілька днів тому ви знайшли цікавий матеріал, але не зберегли адресу цього вебресурсу. Як можна віднайти цей вебресурс?

варіанти відповідей

Пошукати адресу ресурсу в історії (журналі переглядів) браузера

Запитати в спільноті, може, хтось знає адресу цього ресурсу

Уже не можна знайти адресу ресурсу

Знайти адресу серед закладок браузера

Запитання 31

Ви хочете зберегти зміни у відкритому документі в іншому файлі. Яку команду потрібно обрати?

варіанти відповідей

Зберегти

Зберегти як...

Зберегти копію

Зберегти зміни

Запитання 32

Якщо ви хочете використовувати на власному вебресурсі текст з іншого джерела, то потрібно:

варіанти відповідей

зробити посилання на джерело тексту на сторінці вебресурсу

зазначити на сторінці вебресурсу, що текст взятий з інтернету

указати на сторінці вебресурсу після тексту, що це не ваш текст

спокійно використовувати текст, бо він загальнодоступний

Запитання 33

Ви вирішили організувати свято та провести попереднє дослідження сімейних традицій класу. Установіть правильну відповідність між інструментами та їх застосуванням для проведення дослідження:

1. Онлайн-дошка.

2. Google Форма.

3. Текстовий (графічний) редактор. 

А. отримання відповідей на питання анкети, узагальнення результатів опитування. 

В. розміщення інформації про дослідження, зображення, посилання на анкету з питаннями. 

С. створення оголошення про свято, запрошення для гостей.

варіанти відповідей

1-В, 2-А, 3-С

1-А, 2-В, 3-С

1-С, 2-В, 3-А

1-С, 2-А, 3-В

Запитання 34

Установіть відповідність між цифровими інструментами та їх можливим використанням в освітньому процесі:

1. для спілкування. 2. для обміну матеріалами. 3. для планування спільної роботи. 4. для презентації результатів.

А. хмарне сховище. В. календар. С. сайт. D. месенджер.

варіанти відповідей

1-А, 2-В, 3-D, 4-C

1-А, 2-С, 3-D, 4-B

1-С,2-D, 3-B, 4-А

1-D, 2-А, 3-В, 4-С

Запитання 35

Цифрові технології в інклюзивному навчанні не можна використати як:

варіанти відповідей

компенсаторний засіб

комунікаційний засіб

дидактичний засіб

інклюзивний засіб

Запитання 36

Установіть відповідність між засобами асистивних технологій та доцільністю їх застосування в інклюзивному класі:

1. аудіокнига. 2. екранна лупа. 3. субтитри. 4. перевірка правопису.

А. для здобувачів освіти, які мають труднощі з читанням і розумінням написаного.

В. для здобувачів освіти, які мають порушення зору.

С. для здобувачів освіти, які мають порушення слуху.

D. для здобувачів освіти, які мають труднощі з письмом і граматикою. 

варіанти відповідей

1-А, 2-С, 3-В, 4-D

1-В, 2-А, 3-С, 4-D

1-В, 2-С, 3-А, 4-D

1-А, 2-В, 3-С, 4-D

Запитання 37

Поєднання фактів, напівправди та неправди — це:

варіанти відповідей

фейк

дезінформація

пропаганда

упередження

Запитання 38

Ви прочитали інформацію, що викликає певні сумніви в її правдивості. Яку послідовність дій вам слід виконати, щоб її перевірити? Установіть відповідність:

1. Відшукати першоджерело походження інформації.

2. Проаналізувати надійність першоджерела походження інформації.

3. Перевірити факти на достовірність та об'єктивність.

4. Виокремити факти.

варіанти відповідей

1, 2, 3, 4

2, 3, 1, 4

1, 2, 4, 3

4, 1, 2, 3

Запитання 39

Зіставте можливий дозволений час безперервної роботи з технічними засобами навчання відповідно до віку здобувачів освіти.

1. для здобувачів освіти 1 класів. 2. для здобувачів освіти 2-4 класів. 

3. для здобувачів освіти 5-7 класів. 4. для здобувачів освіти 8-9 класів. 

А. не більше 20 хвилин. В. не більше 10 хвилин. С. не більше 5 хвилин.

D. не більше 15 хвилин. Е. 20-25 хвилин.

варіанти відповідей

1-С, 2-B, 3-D, 4-A

1-B, 2-D, 3-A, 4-E

1-C, 2-B, 3-A, 4-E

1-В, 2-С, 3-D, 4-A

Запитання 40

У яких випадках потрібно отримати від батьків письмову згоду на розміщення на шкільному сайті фото або відео здобувача освіти?

варіанти відповідей

відеоурок педагогічного працівника з участю здобувача освіти

групове фото шкільного заходу

фото класу на шкільній лінійці

фото спортивних змагань

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест