Знайомство з середовищем програмування. Поняття форми. Програмний проект і файли, написи, кнопки

37 запитань
Запитання 1

Якою цифрою позначено вікно, в якому виводяться повідомлення про помилки в програмі?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 2

Помилки, які виникають при створенні та виконанні програм:

варіанти відповідей

синтаксичні

помилки часу виконання

логічні

симетричні

Запитання 3

 Повністю перетворює початковий код програми в машинний, який операційна система може виконати самостійно

варіанти відповідей

Компілятор

Інтерпритатор

Модифікатор

Запитання 4

Під час запуску програми, операційна система вантажить її у...

варіанти відповідей

оперативну память

процесор

вінчестер

на флешку

Запитання 5

За допомогою якої властивості об'єкта напис, можна змінити атрибути шрифта?

варіанти відповідей

Caption

Name

Font

Color

Запитання 6

Яка властивість форми встановлює заголовок вікна форми?

варіанти відповідей

Caption 

Color

Font

Name

Запитання 7

Набір файлів у певному середовищі програмування, необхідних для створення прикладної програми, називається...

варіанти відповідей

приклад

задача

проект

алгоритм

Запитання 8

Щоб розмістити поле для введення на формі, потрябно підвести вказівник до об'єкту?

варіанти відповідей

TButton

TEdit

TLabel

Caption

Запитання 9

Яку назву, за замовчуванням, має кнопка в Lazarus?

варіанти відповідей

Form1

Snap1

Button1

Key1

Pin1

Knopka1

Запитання 10

Компонент Label - це...

варіанти відповідей

форма

заголовок

кнопка

напис

Запитання 11

Які об'єкти можуть бути розміщені на формі?

варіанти відповідей

Напис

Текстове поле

 Кнопки

Заголовок

Запитання 12

Під час візуального користування властивістю Font до застосування доступні наступні параметри:

варіанти відповідей

шрифт

колір тесту

накреслення

розмір тексту


текстове значення об’єкта «надпис»

Запитання 13

Процес заходження помилок у програмі та їх виправлення

варіанти відповідей

тестування, налагодження

модифікування, транспортування

налагодження, спрощення

виправлення, підбирання

Запитання 14

Яке призначення властивості Left для компонента TEdit?

варіанти відповідей

відстань від лівої межі компонента до лівої межі форми

текст, що знаходиться в полі вводу та редагування

ширина, висота поля


шрифт, що використовується для відображення тексту, який ми вводимо


Запитання 15

На малюнку в середовищі Lazarus Вікно форми проекту позначено цифрою …

варіанти відповідей

8

6

4

2

Запитання 16

У вікні Інспектор об’єктів містяться дві вкладки:

варіанти відповідей

компіляція і виконання

компоненти і інструменти 

властивості і написи 

властивості і події 

Запитання 17

Що опрацювує програма у процесі своєї роботи?

варіанти відповідей

код програми

дані

інтерфейс

властивості і методи об'єктів

Запитання 18

Зчитує вихідний код програми по одній команді й одразу намагається її перекладати та виконувати

варіанти відповідей

Інтерпритатор

Транслятор

Скаріфікатор

Запитання 19

Компоненту Edit відповідає піктограма:

варіанти відповідей
Запитання 20

Інтерфейс мови програмування Lazarus містить ...

варіанти відповідей

1 вікно

4 вікна

2 вікна

5 вікон

Запитання 21

Компонент Button - це...

варіанти відповідей

форма

заголовок

кнопка

напис

Запитання 22

Властивість Caption...

варіанти відповідей

ширина

напис

заголовок

підказка

Запитання 23

Оберіть вікно Редактор тексту.

варіанти відповідей
Запитання 24

Оберіть Вікно Форми.

варіанти відповідей
Запитання 25

Мова програмування - це...

варіанти відповідей

мова для запису алгоритмів, що виконуються комп'ютером

це текст, що записаний звичайною мовою

це набір певних літер і чисел

алгоритм, що подано у вигляді графічних блоків

Запитання 26

Алгоритм - це ...

варіанти відповідей

послідовність команд

той хто виконує команди

той хто складає команди

котик

Запитання 27

До графічного інтерфейсу входять...

варіанти відповідей

засоби керування

засоби введення даних

засоби опрацювання даних

засоби виведення даних

Запитання 28

Кожна мова програмування має такі складові:

варіанти відповідей

Алфавіт

Словник

Синтаксис

Перекладач

Семантика

Фонетика

Запитання 29

Де у середовищі Lazarus програміст розташовує всі об’єкти Палітри компонентів?

варіанти відповідей

У вікні коду 

У меню 

На формі 

У вікні Інспектор об’єктів 

Запитання 30

Значення властивостей поля Height і Width можна змінити:

варіанти відповідей

на вкладці Властивості

за допомогою контекстного меню

перетягуванням спеціальних маркерів на межах поля

значення цих властивостей не змінюються

Запитання 31

Для додавання Кнопки до форми в середовищі програмування Lazarus, потрібно обрати компонент позначений цифрою …

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 32

За допомогою Інспектора об’єктів можна змінювати деякі властивості кнопки до запуску програми. Що визначає значення властивості Name?

варіанти відповідей

Визначає ім’я кнопки як об’єкта

Визначає текст на кнопці

 Визначає висоту кнопки

 Визначає ширину кнопки

 Визначає відступ лівої межі кнопки від лівої межі форми

 Визначає колір кнопки

Визначає відступ верхньої межі кнопки від верхньої межі форми

Запитання 33

За допомогою Інспектора об’єктів можна змінювати деякі властивості кнопки до запуску програми. Що визначає значення властивості Caption?

варіанти відповідей

Визначає ім’я кнопки як об’єкта

Визначає відступ лівої межі кнопки від лівої межі форми

Визначає колір кнопки

Визначає текст на кнопці

Визначає висоту кнопки

Визначає ширину кнопки

Визначає відступ верхньої межі кнопки від верхньої межі форми

Запитання 34

За допомогою Інспектора об’єктів можна змінювати деякі властивості кнопки до запуску програми. Що визначає значення властивості Height?

варіанти відповідей

Визначає ширину кнопки

Визначає відступ лівої межі кнопки від лівої межі форми

Визначає відступ верхньої межі кнопки від верхньої межі форми

Визначає ім’я кнопки як об’єкта

Визначає колір кнопки

Визначає текст на кнопці

Визначає висоту кнопки

Запитання 35

За допомогою Інспектора об’єктів можна змінювати деякі властивості кнопки до запуску програми. Що визначає значення властивості Width?

варіанти відповідей

 Визначає текст на кнопці

 Визначає ширину кнопки

 Визначає відступ лівої межі кнопки від лівої межі форми

 Визначає висоту кнопки

 Визначає колір кнопки

 Визначає відступ верхньої межі кнопки від верхньої межі форми

 Визначає ім’я кнопки як об’єкта

Запитання 36

За допомогою Інспектора об’єктів можна змінювати деякі властивості кнопки до запуску програми. Що визначає значення властивості Top?

варіанти відповідей

 Визначає ширину кнопки

 Визначає колір кнопки

 Визначає висоту кнопки

 Визначає відступ верхньої межі кнопки від верхньої межі форми

 Визначає текст на кнопці

 Визначає відступ лівої межі кнопки від лівої межі форми

 Визначає ім’я кнопки як об’єкта

Запитання 37

Оберіть вікно Інспектор обє'ктів

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест