Твір «Чорна рада» написано мовами
Увідповідніть цитатну характеристику з персонажем твору.
Цитатна характеристика
1 «Під її солодкими словами ховається гіркий полин»
2 «...рівна, як струна, гнучка, як тополя, гарна, як червона калина, довгообраза, повновида, з тонким носиком»
3 «Веселі сині, як небо, очі світились привітно й ласкаво. Тонкі брови, русяві дрібні кучері на голові, тонкий ніс, рум'яні губи — все подиха ло молодою парубочою красою»
4 «Гострі темні очі були ніби сердиті»
Персонаж твору
А Мелашка
Б Маруся
В Карпо
Г Лаврін
Д Мотря
Увідповідніть цитатну характеристику з персонажем твору.
Цитатна характеристика
1 «Під її солодкими словами ховається гіркий полин»
2 «...рівна, як струна, гнучка, як тополя, гарна, як червона калина, довгообраза, повновида, з тонким носиком»
3 «Веселі сині, як небо, очі світились привітно й ласкаво. Тонкі брови, русяві дрібні кучері на голові, тонкий ніс, рум'яні губи — все подиха ло молодою парубочою красою»
4 «Гострі темні очі були ніби сердиті»
Персонаж твору
А Мелашка
Б Маруся
В Карпо
Г Лаврін
Д Мотря
Увідповідніть цитатну характеристику з персонажем твору.
Цитатна характеристика
1 «Під її солодкими словами ховається гіркий полин»
2 «...рівна, як струна, гнучка, як тополя, гарна, як червона калина, довгообраза, повновида, з тонким носиком»
3 «Веселі сині, як небо, очі світились привітно й ласкаво. Тонкі брови, русяві дрібні кучері на голові, тонкий ніс, рум'яні губи — все подиха ло молодою парубочою красою»
4 «Гострі темні очі були ніби сердиті»
Персонаж твору
А Мелашка
Б Маруся
В Карпо
Г Лаврін
Д Мотря
Увідповідніть цитатну характеристику з персонажем твору.
Цитатна характеристика
1 «Під її солодкими словами ховається гіркий полин»
2 «...рівна, як струна, гнучка, як тополя, гарна, як червона калина, довгообраза, повновида, з тонким носиком»
3 «Веселі сині, як небо, очі світились привітно й ласкаво. Тонкі брови, русяві дрібні кучері на голові, тонкий ніс, рум'яні губи — все подиха ло молодою парубочою красою»
4 «Гострі темні очі були ніби сердиті»
Персонаж твору
А Мелашка
Б Маруся
В Карпо
Г Лаврін
Д Мотря
Жанрові соціально-психологічного роману притаманні всі ознаки, ОКРІМ
Увідповідніть героїв з одного твору.
Герой Герой
1 Лушня А Степан
2 Лаврін Б Брюховецький
3 Сомко В Карпо
4 Гервасій Г Хрущ
Д Наум
Увідповідніть героїв з одного твору.
Герой Герой
1 Лушня А Степан
2 Лаврін Б Брюховецький
3 Сомко В Карпо
4 Гервасій Г Хрущ
Д Наум
Увідповідніть героїв з одного твору.
Герой Герой
1 Лушня А Степан
2 Лаврін Б Брюховецький
3 Сомко В Карпо
4 Гервасій Г Хрущ
Д Наум
Увідповідніть героїв з одного твору.
Герой Герой
1 Лушня А Степан
2 Лаврін Б Брюховецький
3 Сомко В Карпо
4 Гервасій Г Хрущ
Д Наум
«...Новий тухольський боярин, недавно князь Данило дарував йому в Тухольщині величезні полонини і ціле одне пригір’я Зелеменя, ...побудував собі гарну хату...» — так схарактеризовано
Василь Стус – автор слів у рядку
«Повідчиняти вікна! Провітрить оселю! Викинуть разом із сміттям і тих, що смітять. Нехай увійдуть у хату чистота й спокій», — мріє герой
За використанням музичної термінології назва «Valse melancoliqve» має спорідненість із твором
У драмі-феєрії «Лісова пісня» порушено всі проблеми, ОКРІМ
Ліричним є кожен твір, ОКРІМ
Композицію теза, антитеза, синтез має твір
Фрагмент пісні «Дежавю» Артема Пивоварова І очі ті, яскраві і сумні, І знову все тримаємо в собі... Малюнками наскельними у сні Являєшся мені у сні... є алюзією на твір
Епічними є всі твори, ОКРІМ
«Новітнім Растіньяком» називають головного героя твору
Запитання «Тоді я не розумію, що таке українці, хто вони такі: євреї, татари, вірмени?.. Будь ласка, скажіть мені, кого у вас називають українцями? Будь ласка...» лунають з уст
Представником модернізму є кожний митець, ОКРІМ
В уривку «Вона возсідала коло нашого куреня на високій сокорині і звідти бачила всіх нас і все, що ми пили, їли, яку рибу ловили, чи де зарізали деркачика косою чи перепілочку, бачила усіх пташок у нашім лісі, все чула і, найголовніше, віщувала погоду» йдеться про
Зразком громадянської лірики є кожен твір, ОКРІМ
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома