В уривку «Матері не могли всюди самі бути й сотворили доньок і синів. Синів для доньок, а доньок для синів. Він був тим сином, для якого сотворила мене моя мати» йдеться про
«Перворядним модерністом» названо
В уривку
Ти не дивись, що буде там,
Чи забуття, чи зрада:
Весна іде назустріч вам,
Весна в сей час вам рада
використано всі художні засоби, ОКРІМ
Зразком громадянської лірики є вірш
Правильно вказано роки літературної дискусії, що її розпочав Микола Хвильовий, у рядку
Поєднайте епізоди з одного твору.
Епізод твору
1 дівчина гине в річці Черемош
2 селяни за допомогою каменя рятуються від ворогів
3 чоловік розповідає про своїх голодних дітей
4 сини вмовляють батька емігрувати до Канади
Епізод твору
А продають столітній дуб
Б батько готовий пожертвувати сином
В герой пакує речі і їде в село на відпочинок
Г героїня прощається з порогом хати
Д мольфар зупиняє градову хмару
Поєднайте епізоди з одного твору.
Епізод твору
1 дівчина гине в річці Черемош
2 селяни за допомогою каменя рятуються від ворогів
3 чоловік розповідає про своїх голодних дітей
4 сини вмовляють батька емігрувати до Канади
Епізод твору
А продають столітній дуб
Б батько готовий пожертвувати сином
В герой пакує речі і їде в село на відпочинок
Г героїня прощається з порогом хати
Д мольфар зупиняє градову хмару
Поєднайте епізоди з одного твору.
Епізод твору
1 дівчина гине в річці Черемош
2 селяни за допомогою каменя рятуються від ворогів
3 чоловік розповідає про своїх голодних дітей
4 сини вмовляють батька емігрувати до Канади
Епізод твору
А продають столітній дуб
Б батько готовий пожертвувати сином
В герой пакує речі і їде в село на відпочинок
Г героїня прощається з порогом хати
Д мольфар зупиняє градову хмару
Поєднайте епізоди з одного твору.
Епізод твору
1 дівчина гине в річці Черемош
2 селяни за допомогою каменя рятуються від ворогів
3 чоловік розповідає про своїх голодних дітей
4 сини вмовляють батька емігрувати до Канади
Епізод твору
А продають столітній дуб
Б батько готовий пожертвувати сином
В герой пакує речі і їде в село на відпочинок
Г героїня прощається з порогом хати
Д мольфар зупиняє градову хмару
Увідповідніть героїв з одного твору.
Герой Герой
1 доктор Тагабат А Марта
2 Лукаш Б Задорожній
3 Рита В Килина
4 Ганнуся Г Палагна
Д Марія
Увідповідніть героїв з одного твору.
Герой Герой
1 доктор Тагабат А Марта
2 Лукаш Б Задорожній
3 Рита В Килина
4 Ганнуся Г Палагна
Д Марія
Увідповідніть героїв з одного твору.
Герой Герой
1 доктор Тагабат А Марта
2 Лукаш Б Задорожній
3 Рита В Килина
4 Ганнуся Г Палагна
Д Марія
Увідповідніть героїв з одного твору.
Герой Герой
1 доктор Тагабат А Марта
2 Лукаш Б Задорожній
3 Рита В Килина
4 Ганнуся Г Палагна
Д Марія
Віршовані рядки в романі «Майстер корабля» Попід нами знайома земля, / Капітан! / Кораблі підняти якоря, / Капітан! є
Слово, яке за лексичним значенням означає «розгалуження двох гілок, роздвоєння на кінці якого-небудь предмета», є прізвищем
Біблійні мотиви звучать у кожному творі, ОКРІМ
Увідповідніть образи з одного твору.
Образ Образ
1 Богдан А Директор
2 Уля Б Мойсей
3 Марія В Лина
4 Зоська Г Світозаров
Д Тагабат
Увідповідніть образи з одного твору.
Образ Образ
1 Богдан А Директор
2 Уля Б Мойсей
3 Марія В Лина
4 Зоська Г Світозаров
Д Тагабат
Увідповідніть образи з одного твору.
Образ Образ
1 Богдан А Директор
2 Уля Б Мойсей
3 Марія В Лина
4 Зоська Г Світозаров
Д Тагабат
Увідповідніть образи з одного твору.
Образ Образ
1 Богдан А Директор
2 Уля Б Мойсей
3 Марія В Лина
4 Зоська Г Світозаров
Д Тагабат
Увідповідніть рядки з одного твору.
Рядки
1 «...у квітці, й пташині, в кривеньких тинах, / у пісні у кожній, у думі...»
2 «Я візьму той рушник, простелю, наче долю, / В тихім шелесті трав, в щебетанні дібров».
3 «І оживе добра слава, / Слава України, / І світ ясний, невечерній Тихо засіяє... / Обніміться ж, брати мої, / Молю вас, благаю!»
4 «На Аскольдовій могилі / Український цвіт! — / По кривавій по дорозі / Нам іти у світ».
Рядки
А «І твоя незрадлива материнська ласкава усмішка, / І засмучені очі хороші твої».
Б «Німець скаже: «Ви слав’яне». / «Слав’яне! слав’яне!» / Славних прадідів великих / Правнуки погані!»
В «Одна Сибір неісходима, / А тюрм! а люду!.. Що й лічить! / Од молдаванина до фіна / На всіх язиках все мовчить...»
Г «На кого посміла знятись / Зрадника рука? / Квітне сонце, грає вітер / І Дніпро-ріка...»
Д «Любіть Україну всім серцем своїм / і всіми своїми ділами!»
Увідповідніть рядки з одного твору.
Рядки
1 «...у квітці, й пташині, в кривеньких тинах, / у пісні у кожній, у думі...»
2 «Я візьму той рушник, простелю, наче долю, / В тихім шелесті трав, в щебетанні дібров».
3 «І оживе добра слава, / Слава України, / І світ ясний, невечерній Тихо засіяє... / Обніміться ж, брати мої, / Молю вас, благаю!»
4 «На Аскольдовій могилі / Український цвіт! — / По кривавій по дорозі / Нам іти у світ».
Рядки
А «І твоя незрадлива материнська ласкава усмішка, / І засмучені очі хороші твої».
Б «Німець скаже: «Ви слав’яне». / «Слав’яне! слав’яне!» / Славних прадідів великих / Правнуки погані!»
В «Одна Сибір неісходима, / А тюрм! а люду!.. Що й лічить! / Од молдаванина до фіна / На всіх язиках все мовчить...»
Г «На кого посміла знятись / Зрадника рука? / Квітне сонце, грає вітер / І Дніпро-ріка...»
Д «Любіть Україну всім серцем своїм / і всіми своїми ділами!»
Увідповідніть рядки з одного твору.
Рядки
1 «...у квітці, й пташині, в кривеньких тинах, / у пісні у кожній, у думі...»
2 «Я візьму той рушник, простелю, наче долю, / В тихім шелесті трав, в щебетанні дібров».
3 «І оживе добра слава, / Слава України, / І світ ясний, невечерній Тихо засіяє... / Обніміться ж, брати мої, / Молю вас, благаю!»
4 «На Аскольдовій могилі / Український цвіт! — / По кривавій по дорозі / Нам іти у світ».
Рядки
А «І твоя незрадлива материнська ласкава усмішка, / І засмучені очі хороші твої».
Б «Німець скаже: «Ви слав’яне». / «Слав’яне! слав’яне!» / Славних прадідів великих / Правнуки погані!»
В «Одна Сибір неісходима, / А тюрм! а люду!.. Що й лічить! / Од молдаванина до фіна / На всіх язиках все мовчить...»
Г «На кого посміла знятись / Зрадника рука? / Квітне сонце, грає вітер / І Дніпро-ріка...»
Д «Любіть Україну всім серцем своїм / і всіми своїми ділами!»
Увідповідніть рядки з одного твору.
Рядки
1 «...у квітці, й пташині, в кривеньких тинах, / у пісні у кожній, у думі...»
2 «Я візьму той рушник, простелю, наче долю, / В тихім шелесті трав, в щебетанні дібров».
3 «І оживе добра слава, / Слава України, / І світ ясний, невечерній Тихо засіяє... / Обніміться ж, брати мої, / Молю вас, благаю!»
4 «На Аскольдовій могилі / Український цвіт! — / По кривавій по дорозі / Нам іти у світ».
Рядки
А «І твоя незрадлива материнська ласкава усмішка, / І засмучені очі хороші твої».
Б «Німець скаже: «Ви слав’яне». / «Слав’яне! слав’яне!» / Славних прадідів великих / Правнуки погані!»
В «Одна Сибір неісходима, / А тюрм! а люду!.. Що й лічить! / Од молдаванина до фіна / На всіх язиках все мовчить...»
Г «На кого посміла знятись / Зрадника рука? / Квітне сонце, грає вітер / І Дніпро-ріка...»
Д «Любіть Україну всім серцем своїм / і всіми своїми ділами!»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома