У насінних рослин, на відміну від спорових, гаметофіт:
Особливістю запліднення у насінних рослин є:
Насінина на відміну від спори:
Ріст стебла у товщину в голонасінних відбувається за допомогою:
Голонасінні на відміну від покритонасінних:
Коренева система у голонасінних:
Найменшим за чисельністю серед голонасінних є клас:
У деревині сосни нема:
У сосни на відміну від ялини:
Гаметофіт у голонасінних:
Розділіть ознаки хвойних рослин на дві групи, в одній з яких будуть ознаки сосни, а в другій – ялини: а) світлолюбна; б) має поодиноко розташовані хвоїнки; в) шишки довгі, утворюються до кінця осені того року, коли відбулося запліднення; г) запліднення відбувається через 10-12 місяців після запилення; д) тіневитривала; е) хвоїнки попарно розташовані на укорочених пагонах; є) може рости поодиноко на відкритих просторах; и) утворює неглибоку кореневу систему.
У якої голонасінної рослини насіння неправильно називають горішками:
У голонасінних домінуючим у циклі розвитку є:
Розгляньте малюнок. Встановіть групу, в якій вірно названо терміни, які відповідають позначенням на малюнку:
Прочитайте текст та встановіть групу, в якій у відповідному порядку поставлені пропущені терміни. У покритонасінних, на відміну від голонасінних, насінина покрита ..., який утворюється із ... . Відрізняються також тим, що вони мають ... у складі ксилеми та ... у флоемі. У ниє є ... як окрема життєва форма:
При аналізі хромосомного набору клітини ендосперму покритонасінної рослини було виявлено по 42 хромосоми в кожній її клітині. Який набір хромосом можна передбачати у клітинах зародкового корінця цієї насінини:
Встановіть групу, в якій терміну відповідає його характеристика. 1 - гаметофіт, 2 - спорофіт, 3 - жіночий гаметофіт, 4 - запліднення; а - триплоїдний, б - представлений кількома гаплоїдними клітинами; в - подвійне, г - дорослий організм, д - зародковий мішок:
У подорожника мичкувата коренева система, але його відносять до дводольних. Чому:
У трав'янистої рослини із прямостоячим стеблом учень виявив прості листки із сітчастим жилкуванням, що розташовані на стеблі почергово, стрижневу кореневу систему та квітку, будову якої можна було описати формулою Ч5П5Т∾М1. Після відцвітання квітки у неї утворювався сухий багатонасінний плід коробочка.До якого класу та за якими ознаками можна віднести цю рослину:
Встановіть відповідність між назвами родин та формулами квіток які для них характерні. 1 Капустяні, 2 Розові, 3 - Пасльонові, 4 - Бобові; а - Ч5П5Т∾М1, б - Ч5П1+2+(2)Т(9)+1М1, в - Ч(5)П(5)Т(5)М1, г - Ч_П(5)Т(5)М1, д - Ч4П4Т4+2М1:
Яка із цих ознак НЕ притаманна однодольним рослинам:
Який із цих описів вірно описує ознаки рослин із родини цибулеві:
Встановіть відповідність між рослинами та галузями їх використання. 1 - кукурудза, 2 - рис, 3 - просо, 4 - цукрова тростина; а - технічна культура, б - кормова рослина, в - для виготовлення пшона, г - для виготовлення перлової крупи, д - для виготовлення рисової крупи:
Для рослин притаманно кілька способів нестатевого розмноження. Який із них НЕ притаманний покритонасінним рослинам:
Спороутворення, як спосіб розмноження, притаманний:
Вегетативне розмноження у рослин можливе завдяки:
Встановіть відповідність між рослинами та видозмінами їх органів, які використовуються для вегетативного розмноження. 1- полуниця, 2 - часник, 3 - жоржина, 4 - буряк; а - потовщення стебла, б - видозмінені бічні корені, в - видозмінені надземні пагони, г - видозмінений головний корінь, д - видозмінений підземний пагін:
Які переваги має статеве розмноження над нестатевим:
Яка ознака є спільною для перерахованих тут рослин - мох сфагнум, плаун булавовидний, сосна кедрова європейська, огірок городній:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома