У яких межах коливається температура морської води на глибині більше 1000 м?
Які ґрунти сформувалися на лесових породах під лучними степами?
Для якого геохронологічного періоду найімовірнішим є зображений на малюнку ландшафт?
Яка область України має найбільшу густоту (щільність) сільського населення?
Якщо інвестор планує збудувати завод з виробництва сільськогосподарської техніки, то якою тематичною картою України в першу чергу він скористається, щоб обрати місто для проектування і розміщення підприємства?
Яка галузь господарства відноситься до сфери послуг?
Яка європейська держава є членом ЄС, проте не входить до НАТО?
Які вантажі перевозять основними морськими маршрутами, позначеними на карті?
Установіть відповідність між геотектонічними поняттями та їхніми визначеннями
1. плита
2. фундамент
3.щит
4.чохол
А. ділянка платформи, де кристалічні породи нижнього ярусу перекриті осадовими відкладами
Б. верхній ярус платформи, утворений осадовими породами
В. нижній ярус платформи, утворений магматичними та метаморфічними породами
Г. ділянка платформи, де відбувається опускання фундаменту по розломах
Д. ділянка платформи, де на поверхню виходять кристалічні породи
Установіть відповідність між географічним об’єктом (явищем) і способом, яким він (воно) зображується на картах України:
1. ступінь забруднення в межах держави
2. природні зони
3. тварини, занесені до Червоної книги
4. рудний басейн
А. спосіб ареалів
Б. спосіб ізоліній
В. спосіб картограм
Г. спосіб якісного фону
Д. спосіб значків (позамасштабних)
Установіть відповідність між прізвищем дослідника України та його науковим внеском у розвиток вітчизняної географії.
1. Володимир Вернадський
2. Павло Тутковський
3. Степан Рудницький
4. Георгій Висоцький
А. перший президент АН України, розвинув учення про біосферу
Б. засновник фізичної географії в Україні, організатор Українського науково-дослідного інституту географії і картографії
В. один із фундаторів ландшафтознавства, обґрунтував можливість розведення лісів у степовій зоні
Г. автор першої схеми природно-географічного районування України, описав її природні комплекси
Д. видатний ґрунтознавець, досліджував ґрунти лісостепу та степу України, зокрема Полтавщини
Установіть відповідність між річкою-притокою та річковою системою, до якої вона належить.
Притока
1. Збруч
2. Західний Буг
3. Інгул
4. Інгулець
Річкова система
А. Вісли
Б. Дніпра
В. Дністра
Г. Дунаю
Д. Південного Бугу
Установіть відповідність між промисловим підприємством та основним принципом його розміщення.
1 швейна фабрика
2 авіаційний завод
3 завод з виробництва калійних добрив
4 алюмінієвий завод
А наявність трудових ресурсів
Б близькість комбінату чорної металургії
В близькість джерел дешевої електронергії
Г наявність науково-дослідницької бази
Д наявність мінеральної сировини
Установіть відповідність між інформацією про адміністративну область України та буквою, якою цю область позначено на карті.
1 порти цієї області виходять до двох морів і великої річки
2 по території області проходить нафтопровід «Дружба», а в обласному центрі розміщений льонокомбінат
3 область спеціалізується на вирощуванні винограду та виробництві лісохімічної продукції
4 область межує з країною, яка є найбільшим імпортером української продукції
Установіть відповідність між інформацією, що характеризує державу, та буквою, якою цю державу позначено на карті.
1 держава, основне населення якої православної віри
2 держава, у межах столиці якої міститься анклав
3 у державі чотири державні мови
4 у державі кількість населення найбільша серед країн Західної Європи
Установіть відповідність між національними парками та країнами, де ці парки розміщені.
1 Низькі Татри
2 Серенгеті
3 Ігуасу
4 Улуру
А Єгипет
Б Бразилія
В Австралія
Г Словаччина
Д Танзанія
У якій послідовності експедиція спостерігатиме зміну акваторіальних природних зон Атлантичного океану, якщо вона пливе з півночі на південь від о. Ісландія до Канарських островів?
А
тропічна зона
Б
субарктична зона
В
субтропічна зона
Г
помірна зона
Розташуйте країни за показником ВВП на душу населення, починаючи з найбільшого значення.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома