Загальними рисами рослин є:
Рослини належать до тригеномних організмів, бо:
Рослини належать до групи Архепластид, бо:
До групи Архепластид НЕ належать:
У червоних та глаукофітових водоростей, крім хлорофілу є ще певні види фікобілінів. Яку роль вони відіграють:
Чи можемо ми вважати, що енергія Сонця, яка потрапила на нашу планету кілька мільйонів років тому може бути використана людиною зараз і якщо так, то в яких випадках це має місце:
Рослини використовуються людиною для різних потреб. В якій із груп перераховано у відповідному порядку представники овочів, фруктів, олійних, прядивних та технічних культур:
Вищі рослини відрізняються від інших представників групи Архепластид:
У вищих рослин спостерігається чергування поколінь. В тілі якого із цих поколінь відбувається утворення спор:
Розгляньте малюнок та вкажіть, якими цифрами на ньому показані органели, які вказують на те, що це рослинна клітина:
На уроці біології учні вивчали тканини рослин. Одній із тканин була дана така характеристика: "Вона утворене дрібними клітинами, які здатні часто ділитися. У цих клітинах є чітко виражене ядро. Групи цих клітин можна знайти у різних частинах рослини, наприклад, у меживузлях злакових рослин". Про яку тканину тут йдеться:
Яка тканина рослинного організму може утворювати та виділяти воскоподібні речовини:
Провідні тканини забезпечують рух по рослині поживних речовин. Яка група клітин провідної тканини дерева забезпечує рух органічних речовин навесні, до розпускання листя на деревах:
Скелетними тканинами у рослин виступають:
Листки рослин сукулентів, наприклад, алое мають великий запас вод. Це пристосування до перенесення несприятливих умов: нестачі води. Яка тканина виконує цю функцію у листках сукулентів:
У процесі еволюції першими з'явився корінь:
У якій групі у відповідному порядку розташовані рослини, корені яких виконують запасаючу, дихальну, симбіотичну та опорну функції:
Якого із цих видів коренів НЕ буде у кімнатної рослини пеларгонії, що виросла із стеблового живця:
Для того, щоб сформувати більше додаткових коренів у рослини, її треба:
Розгляньте малюнок та визначте, в якій групі вказані у відповідному порядку рослини, що можуть мати такі типи кореневих систем, які зображені на малюнку:
Для кореня характерний позитивний геотропізм. Які клітини кореня забезпечують його:
Розгляньте малюнок та вкажіть, якої зони на ньому НЕ позначено фігурною дужкою:
Будова кореня поділяється на первинну та вторинну. Якої структури нема в корені при первинній будові:
Корені рослин здатні поглинати із ґрунту воду та мінеральні речовини. Яка із тканин виконує в корені цю функцію:
В якій із груп у відповідному порядку розташовані елементи внутрішньої будови кореня, починаючи від середини центрального циліндра:
У рослини подорожника добре виражена мичкувата коренева система. Якого виду коренів у нього нема:
Цю рослину називають епіфітом, бо вона росте на стовбурах та гілках дерев тропічного лісу. ЇЇ корені не вростають у гілки дерев, а вільно звисають із них. Яким чином ця рослина добуває собі воду та мінеральні речовини:
Яка різниця між коренями причіпками та коренями присосками:
Чому рослини можуть мати тільки один коренеплід, але багато кореневих бульб:
У якій із груп у відповідному порядку названі видозміни кореня у буряка, батату, омели, кукурудзи, болотного кипариса, орхідеї та плюща:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома