Яке найменше ціле число задовільняє нерівність Х > - 1,01 ?
Чому дорівнює значення функції f(x) =(х-4)/(х+5) у точці х0=7 ?
Розв’язати рівняння (х2-6x+9)/(x2-9)= 0 .
При якому значенні b пряма -5х + by = 4 паралельна осі ординат?
Чотирикутник у якого діагоналі перпендикулярні і точкою перетину діляться навпіл.
В підручнику не вистачало листків. На лівій сторінці був номер 17 , а на правій 42. Скільки листків не вистачало?
Розкладіть на множники многочлен х2-х-6.
Знайти координати точок перетину графіка рівняння 7х+3у=21 з віссю абсцис.
9.Скоротити дріб (х-81)/(√х +9)
Графік якої функції зображено на рисунку?
Знайти довжину кола з радіусом 8.
12. Обчислити скалярний добуток x̄ (5;2) і x̄1 (-1;3) .
Знайти 45% від числа 240.
У класі 12 дівчат та 9 хлопців. Вчитель навмання вибирає з усіх учнів хто піде до дошки. Яка ймовірність що це виявиться хлопець.
Обчислити площу круга з радіусом 3.
Дано трикутник АВС , ∠С прямий,АВ=6 см,СВ=3 см. Знайти АС.
17. У трикутнику KLM : KL=30 см, LM=26 см, KM=32 см. Точка А – середина сторони КМ, точка С – середина сторони LM. Знайти периметр чотирикутника ACLK.
Знайти площу круга вписаного в квадрат зі стороною 10 см.
Точка С – середина відрізка АВ, А(-5;7),С(-4;5). Знайти координати точки В.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома