Виконайте піднесення до квадрата (3 − х)2
Знайдіть значення виразу 5ху2, якщо х = − 2, у = − 1
Виконайте дії: (х3)7 ⋅ х2 : х15
Обчисліть: 210 ⋅ 43 : 84
Знайдіть значення функції, заданої формулою у = 5х − 7, якщо значення аргументу дорівнює − 2.
Розв'яжіть систему рівнянь способом додавання. Серед відповідей вкажіть значення у.
Розв′яжіть систему рівнянь способом підстановки
Перетворіть на многочлен вираз (а + b)2 − (a − b)(a + b)
Графік функції y = 2x + b проходить через точку з координатами (– 2; 10). Знайдіть значення b
Катер за течією річки пройшов відстань 36 км за 2 години і повернувся назад, витративши 3 год. Знайдіть власну швидкість катера і швидкість течії річки.
Знайдіть градусну міру кута, якщо суміжний з ним кут дорівнює 40о
Кут при основі рівнобедреного трикутника дорівнює 40о. Знайдіть кут при вершині цього трикутника.
Бічна сторона рівнобедреного трикутника дорівнює 8 см, а основа на 2 см більша від неї. Знайдіть периметр рівнобедреного трикутника.
При перетині двох паралельних прямих січною один із внутрішніх односторонніх кутів більше за другий у 3 рази. Знайдіть ці кути.
Діаметр кола дорівнює 12 см. Знайдіть радіус кола.
З точки А до кола з центром О проведено дотичну, B – точка дотику.
AO = 8 см BO = 4 см. Знайдіть кут OAB.
Розвязання і малюнок до задачі надіслати скріном.
Знайти кут х.
Зовнішній кут при основі рівнобедреного трикутника 100°. Знайти внтрішні кути трикутника
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома