Як ми називаємо день коли дві українські держави об'єдналися?
Який державний орган було створено парламентарями, представниками політичних партій, церковними ієрархами Східної Галичини та Буковини 18 жовтня 1918 р. з метою об’єднання всіх західноукраїнських земель в одній державі.?
Що спричинило виголошення Ф. Швецем такої промови:
«Віднині зливаються в одно вікáми відділені одна від одної частини України — Галичина, Буковина, Закарпаття і Придніпровська Україна — в одну Велику Україну… Віднині Український народ, звільнений могутнім поривом своїх власних сил, має змогу об’єднати всі зусилля своїх синів для створення нероздільної незалежної Української Держави на добро і щастя українського народу…»?
Урочисте проголошення Директорією Універсалу про об’єднання Української Народної Республіки (УНР) й Західноукраїнської Народної Республіки (ЗУНР) в єдину незалежну державу відбулося
Установіть відповідність між цитованими документами та часом їхнього оприлюднення.
1
«…Україна стає Українською Народною Республікою. Не відділяючись від республіки Російської… ми твердо станемо на нашій землі…»
2
«Цією грамотою я оголошую себе Гетьманом усієї України. …Центральна і Мала Рада з нинішнього дня розпускаються…»
3
«…воєдино зливаються …частини єдиної України — Західноукраїнська Народна Республіка і Наддніпрянська Україна. Однині є єдина незалежна Українська Народна Республіка…»
4
«Однині Українська Народна Республіка стає самостійною, ні від нікого незалежною, суверенною державою українського народу….»
А
липень 1917 р.
Б
листопад 1917 р.
В
січень 1918 р.
Г
квітень 1918 р.
Д
січень 1919 р.
Економічна політика гетьмана П. Скоропадського
На фото зображений
У якому році для скріплення державних документів використовували печатку, відбиток якої зображено на фото?
Виберіть місяць та впишіть рік проголошення ІІІ Універсалу Українською Центральною Радою
Виберіть місяць та вкажіть рік проведення Всеукраїнського Національного конгресу
Виберіть місяць та вкажіть рік утворення Української Центральної Ради
Вкажіть дату проголошення Західноукраїнської Народної Республіки
Вкажіть дату державного перевороту та приходу до влади П. Скоропадського
Євген Петрушевич - це
«Акт Злуки УНР і ЗУНР» проголошено при владі:
Офіційне виправдання більшовиками наступу російських військ на чолі з Володимиром Антоновим-Овсієнком наприкінці листопада 1918 р. на Україну:
Який державний орган було створено парламентарями, представниками політичних партій, церковними ієрархами Східної Галичини та Буковини 18 жовтня 1918 р. з метою об’єднання всіх західноукраїнських земель в одній державі.?
«Німці вважали моє становище поганим і запрошували мені полетіти на аероплані до Одеси (де ще зберігалася моя влада), тому що шляхи всі були відрізані остаточно… Я відхилив цю пропозицію, бо вважав, що повинен досидіти до кінця отут, де уряд і військо, незважаючи на їхнє ставлення до мене», - так оповідає про останні дні свого перебування в Києві
Якому періоду Української революції та боротьби за збереження державності найбільш характерне таке явище, як «отаманщина»?
«Народний секретаріат» - це
Якого договору стосується цитований нижче документ?
«Строго таємно. З огляду на сучасний брак харчових продуктів.... Мир з Україною мусить бути підписаний якнайскоріше.... На випадок , якби Україна попросила військової допомоги проти російських максималістів, то таке прохання можливо задовольнити. За це Україна зобов’язується до якнайскорішої поставки хліба....»
Назва парламенту й уряду ЗУНР:
Офіційна назву України за часів Директорії:
Назва парламенту, створеного Директорією:
. Документи, де було викладено основні програмні засади діяльності Української Держави Павла Скоропадського (Гетьманату):
Прочитайте рядки життєпису політичного діяча й укажіть його.
«Роки життя — 1863-1940. Народився у м. Буську, закінчив юридичний факультет Львівського університету. Був послом до австрійського парламенту. Обраний Президентом ЗУНР, емігрував, помер у Берліні».
Верства населення, на яку орієнтувався гетьман:
Політика гетьманського уряду в галузі промисловості:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома