21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Тести для визначення рівня вихованості учнів

Про матеріал
Виховання учнів у сучасній школі здійснюється в контексті національної і загальнолюдської культури, охоплює весь навчально-виховний процес, грунтується на свободі вибору мети життєдіяльності та поєднує інтереси особистості, суспільства, держави і нації. Дані тести допоможуть визначити рівень вихованості учнів, як громадян України.
Перегляд файлу

Тести для визначення рівня вихованості учнів 4 клас

 

Розділ І

Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави

  1. Як називається наша країна?

а) Україна

б) Америка

 

2.  Назва «Україна» походить:

а) із давньогрецької мови

б) із прасловянської мови  від сполучення слова «країна» з прийменниками «у» або «в».

 

3. Столиця України – це місто:

а) Харків

б) Київ

 

4. Державні символи України – це:

а) Державний Герб, Державний Гімн, Державний Прапор

б) зброя.

 

5. Національні народні рослини-символи України – це:

а) шипшина, жасмин

б) калина, верба, мальви, соняшник.

 

6. З давніх-давен побут українців прикрашали:

а)  прислівя та приказки

б) писанки, вишиванки, килимки, витинанки.

 

7. Дитина має право на:

а) освіту, відпочинок, життя, власне імя

б) скоєння поганих вчинків.

 

8. Українці – народ:

а) волелюбний і мирний, працьовитий і співучий

б) поганий, злий.

 

9. В Україні проживає:

а)  50 національностей

б) понад 100 національностей.

10. Національний одяг жінок-українок складається з :

а) плаття, черевиків, хустки

б) сорочки, запаски чи плахти, вінка, хустки або очіпка, постолів.

 

11. Національний одяг чоловіка-українця складається з:

а) чобіт, сорочки, жакета

б) сорочки, штанів-шароварів, пояса, шапки, постолів чи чобіт.

 

12. Закон про охорону дитинства Україна прийняла:

а)  1991 року

б) 2001 року

 

13. Першим космонавтом незалежної України є:

а) Леонід Каденюк

б) Юрій Гагарін

 

14. Головний обовязок школяра – це:

а) гарно вчитися

б) гратися, відпочивати.

 

 


Розділ ІІ

 

Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

 

1. Щоб рідні, друзі, вчителі, однокласники ставилися до вас уважно, по-доброму, ви повинні бути:

а) ввічливими, добрими, культурними, охайними

б) грубими, сердитими, брудними.

 

2. «Людина починається з добра!» - це рядки з вірша:

а)  Л.Забашти

б) Лесі Українки

 

3. Милосердна й добра людина – та, яка:

а) допоможе нещасному, поділиться шматком хліба, порятує хворого, захистить скривдженого

б) не допомагає людям.

 

4. Слова ввічливості – це:

а) щастя, добро, зло

б) Добридень!, Будь ласка, До побачення.

 

5. Товариш, який заглядає у кімнати, шафи, шухляди стола без дозволу, вважається:

а) допитливим

б) невихованим.

 

6. Щоб досягти успіху, потрібно бути:

а) лінивим, байдужим

б) наполегливим, працьовитим, байдужим.

 

7. Складова успіху – це:

а) натхнення, талант, працьовитість, досвід

б) байдужість, лінощі, пустощі.

 

8. Справжній товариш – той, який:

а) не реагує на чужу біду

б) завжди прийде на допомогу.

 

9. Критерії моралі – це:

а) жорстокість, байдужість, насильство

б) справедливість, честь, добро, відповідальність.

10. Право – це:

а) система загальнообовязкових правил поведінки, встановлених державною владою, що виражають інтереси та потреби більшості громадян

б) формально визначене правило поведінки загального характеру, що приймається, змінюється й скасовується державою.

 

11. Значення слова «прощати» - це:

а) прощати іншим кривди

б) завдати школи іншим.

 

12. Чепурушками називають тих дітей, які:

а) дотримуються особистої гігієни, доглядають за своїми речами

б) гарно одягаються.

 

13. Мистецтво розмови починається з:

а) уміння слухати іншого

б) переривання розмови.

 

14. Людина, яка знає правила спілкування, ніколи:

а) не завдасть болю гострим словом чибайдужістю

б) не буде доброю, милосердною.

 

 


Розділ ІІІ

 

Ціннісне ставлення до природи

 

1. Про охорону природи повинні дбати:

а) державні органи з охорони природи

б) всі люди.

 

2. Кожен необдуманий вчинок може нанести природі:

а) нищівного удару

б) краси.

 

3. З 1992 року територія України оголошена :

а) зоною екологічної кризи

б) зоною чистоти

 

4. Конституційний обовязок кожної людини:

а) не заподіювати шкоду природі

б) нищити природу.

 

5. До Червоної книги України заносяться рослини і тварини, які:

а) дуже красиві

б) зникли в природі, рідкісні.

 

6. Обовязок берегти природу включає в себе:

а) охороняти, раціонально використовувати багатства природи

б) забруднювати та негативно впливати на навколишнє середовище.

 

7. Людині потрібно щодоби близько:

а) 10 л води

б) 13 л води.

 

8. Зорі, місяць, сонце, вода, повітря – це:

а) жива природа

б) нежива природа.

 

9. Щоб стати природі другом, потрібно:

а) очистити джерельце, посадити дерево, квіти

б) руйнувати пташині гнізда, ламати гілки дерев.

 

 

 

10. Природоохоронні обєкти створені людьми – це:

а) музеї

б) ботанічні сади, заповідники.

 

11. Непоправної шкоди всій природі України завдала:

а) посуха

б) аварія на Чорнобильській АЕС

 

12. За дотриманням прийнятих природоохоронних законів здійснює контроль:

а) кожна людина

б) екологічна поліція.

 

13. Оберігає і вирощує ліс:

а) журналіст

б) лісник.

 

14. 20 кг макулатури зберігають від зрубування 1 дерево. Скільки дерев збереже 1 тонна макулатури?

а) 10 дерев

б) 50  дерев.

 

 


Розділ ІV

 

Ціннісне ставлення до праці

 

1.Праця:

а) прикрашає людину

б) робить людину лінивою.

 

2. Досягненню передує:

а) інтуїція

б) наполеглива праця.

 

3. Найпоширенішою працею в усі століття була праця:

а) хлібороба

б) інженера.

 

4. Люди кожної професії повинні:

а) добросовісно виконувати свою роботу

б) трудитися для свого блага.

 

5. Найдорожчий подарунок до свята, той, який:

а)  дорого коштує

б) виготовлений своїми руками.

 

6. «Хвору» книгу необхідно:

а) здати на макулатуру

б) «полікувати».

 

7. Продає квитки в тролейбусі, автобусі:

а) перукар

б) кондуктор.

 

8. Працює в магазині:

а) продавець

б) кухар.

 

9. Пише статті до газет:

а) фотограф

б) журналіст.

 

 

 

10. Програміст:

а) складає компютерні програми

б) займається рекламою товару.

 

11. Астронавт:

а) управляє бізнесом

б) вивчає космос.

 

12. Кібернетик:

а) складає компютерні програми

б) створює роботів.

 

13. Головна праця для учня – це:

а) його відпочинок

б) його навчання.

 

14. Право на працю мають:

а) окремі люди

б) всі люди країни.

 

 


Розділ V

 

Ціннісне ставлення до себе

 

1. Дитина повинна бути до себе:

а) байдужою

б) вимогливою, самокритичною.

 

2. Навички раціонального харчування – це:

а) дотримання режиму харчування

б) харчування багато разів на день.

 

3. Навички рухової активності - це:

а) нерегулярні заняття фізичною культурою

б) регулярні заняття спортом.

 

4. Навички самоконтролю – це:

а) неконтрольовані прояви гніву

б) уміння правильно виражати свої почуття.

 

5. Основою життя людини, її успіху є:

а) дотримання норм і правил поведінки

б) порушення правил поведінки, неповага до символів.

 

6. Бути вихованим – означає:

а) не звертати увагу на інших

б) бути уважним до інших, делікатним, скромним, ввічливим.

 

7. У школі учневі треба:

а) вітатись з усіма працівниками школи

б) вітатись тільки зі своєю вчителькою.

 

8. Якщо учень зайшов до класу, то:

а) повинен мовчки сісти за парту

б) повинен привітатись з усіма хто присутній.

 

9. На Різдво ви:

а) фарбуєте писанки

б) щедруєте, колядуєте.

 

 

 

10. Людина почувається здоровою якщо:

а) не хоче їсти

б) у неї нічого не болить і хороший настрій.

 

11. Кращий відпочинок 0 це:

а) ігри на свіжому повітрі

б) перегляд телепередач.

 

12. Якщо учень запізнився на урок, він:

а) швидко сідає на своє місце

б) вибачається, просить дозволу зайти до класу.

 

13. Пішоходи повинні ходити:

а) краєм проїжджої частини справа

б) тротуарами, тримаючись їх правої сторони.

 

14. Усе , що працює за допомогою електричного струму:

а)  можна вмикати самому

б) має бути справним.

docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
693
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку