Тести "Літературне читання", Ісеместр, підручник Олександра Савченко, Ірина Красуцька

Про матеріал
Перевірити чи свідомо та вдумливо учні читали твори розділу з літературного читання, вміють визначати тему та мету творів, хто дійові особи, який вид твору, хто автор, знають про види та джерела інформації.
Перегляд файлу

Літературне читання (І семестр)

Читаємо і розповідаємо про свої захоплення

Тест №1

  1. – Яка назва розділу?

а)  Читаємо і розповідаємо про свої захоплення.

б)  Вже брами літа замикає осінь.

в)  Прийшла осінь.

  1.  – Хто автор першого вірша в розділі?

а)  Ліна Костенко.   б) Тарас Шевченко.   в) Василь Марсюк.

  1. – Задощило. Захлюпало. Серпень випустив серп.   Це…?

а) Зачин .     б)  Основна частина.     в) Кінцівка.

  1. –  Від чого залежить швидкість читання ?

а) Від читача.    

б) Від того, що і з якою метою ми читаємо.

в)  Від автора книги.

  1. – Які книги не треба читати від початку до кінця?

а)  Казки.     б)   Енциклопедії, довідники.     в) Вірші.

  1. –  Як звали хлопчика, який любив читати?

а) Андрійко.     б) Степанко.     в)  Максимко.

  1. –  Чому він був найщасливішою людиною, яку можна уявити?

а) Вмів робити багато справ.    

б)   Вважав себе надто розумним.    

в)  Бо читав без зупину.

  1. –  Чому хлопчик вирішити допомогти усім перехожим?

а) Вони здавалися йому нещасними.    

б) Вони його про це попросили.

в)  Його попросив вчитель.

  1.  –  Чому хлопчик вважав, що отримає за диктант двійку?

а) Йому  було важко.

б) Він відволікався на бант дівчинки.    

в)  Йому заважали однокласники.

  1.  –  Що таке інформація? Це -…

а)  Звідки або від кого ми про щось довідуємося.    

б)  Відомості, знання, які отримуємо з довкілля, спостережень, спілкування, читання, навчання.

в)  Тестова, мультимедійна, звукова інформація.

  1.   – Напиши головну думку вірша Давида Гуліа (можна словами із тексту)
  2.   Мені найбільше сподобався твір ….

-         Чому?

 

 

 

Прагнемо зрозуміти своїх предків

Тест №2

1. – Яка назва розділу?

а)   Прагнемо зрозуміти своїх предків.

б)   Легенди і міфи.

в)   Про походження світу.

2.    «Як ще не було початку світа…» -  це

а)   народна обрядова пісня   б) легенда   в)  казка.

3. –  Скільки сиділо на яворі голубочків?

а)  3.     б)   2.     в)  1.

4. –   Кого єгиптяни вважали творцем світу?

а)   Бога Нун.     б)  Бога Сонця -Ра.   в)   Птаха Гоготуна.

  1. –  «Дедал та Ікар» - це міфи…

а)  Стародавнього Єгипту.

б)  Стародавньої Греції.    

в)   Міфи слов’янських народів.

  1. –   Яке відкриття зробив Дедал?

а)  навчив Талоса всім наукам.    

б)  відкрив острів Ікарія.   

в)  придумав як  піднятися в повітря.

  1. –  Хто автор слов’янських міфів?

а)  Грецький народ.     б)  Слов’янський народ.     в)  Ольга Бондарук.

  1. –   Що слов’яни вважали символом життя?

а)  Яйце.    

б)  Птаха.

в)  Воду.

  1.  –  Які імена мали богині - жінки?

а)   Діна і Леда.

б)  Дана і Лада.    

в)   Дала і Ліда.

  1.  –   Яка богиня є богинею радості та весни?

а)   Дана.     б)   Лада.     в)  Двіна.

  1.   – Закінчи прислів’я

Не треба й клад, якщо в сім’ї …

 а) сад     б) лад     в) ад

  1.   Мені найбільше сподобався твір ….

-         Чому?

 

 

 

 

 

                               Збагачуємося скарбами усної народної творчості

Тест № 3

1. "Заяче сало" - це

а) італійська народна казка       б) шведська народна казка   в) українська народна казка

2. Познач пр   одовження прислів’я: "Без труда...

а) ... нема плода"       б) ... води не напитися"   в) ... небо мостить"

3. Герой української народної пісні "Стоїть явір над водою":

а) кінь               б) явір          в) козак

4. Майстер у легенді "Хліб і золото" на столі написав: "Срібло, золото - то болото,

а) ... а хліб - золото"     б) ... ситий не будеш"    в) ... хліба не спечеш"

5.  Короткі влучні повчальні вислови - це

а) прислів’я       б) скоромовки       в) приказки

6. Хто, на твою думку, головний герой казки "Дев’ять братів-сіроманців"?

а) царевич                   б) вдова-матір          в) бабуся у лісі

г) мати царевича        д) сестра братів

7. Яка головна думка українької народної казки "Заяче сало"?

а) панам можна брехати      б) нікому не можна брехати   в) брехня допоможе в житті

8. Назви жанр творів "Швачка" і "Син та мати"

а) народні легенди       б) народні усмішки        в) народні притчі

9. Встанови відповідність

«Заяче сало»                                       пісня

«Хліб і золото»                                   казка

«Стоїть явір над водою»                   усмішка

«Син та мати»                                    легенда

10. Запиши 3 прислів’я, яке ти запам’ятав/запам’ятала. Чого навчає нас це прислів’я? Напиши ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

11. Намалюй ілюстрацію до твору, який тобі найбільше сподобався з прочитаного розділу.

 

 

 

 

 

 

 

Захоплюємося сторінками історії України

Тест № 4

1. Продовж прислів'я.    

Без знання минулого...

а)   …батьківщину головою оберігають.

б)   …потрібно боротися щодня.

в)  …не здобудеш майбутнього.

2.-З якого твору ці слова?  Річки, гори, стежки, рід, племена, князь, бій, ворог.

а)   Наші предки- слов'яни. 

б)   Ярослав Мудрий.   

в)   Книги за княжих часів.

3. -Хто такий Ярослав Мудрий?

а)  Князь Київської Русі.  б)  Президент України.  в )  Монах.

4. -Ким був Нестор Літописець?

а) Князем Київської Русі  б) Монахом   в) Козаком

5. -Що створив Нестор Літописець? 

а) Своє поселення.  б) "Найдавнішу Літопись"    в) Винахід.

      6. -Яку пораду дав Ярослав Мудрий своїм синам перед смертю?

а) Оточіть Київ оборонними валами.

б) Бережіть Київ.

в) Не сваріться, живіть в злагоді і мирі.

    7.  -Про кого розповідається у тексті " Книги за княжих часів"?

а) Князя Ярослава Мудрого. 

б) Нестора Літописця.

в) Володимира Великого.

   8. -Де знаходиться школа "Еллісів"?

а) в Норвегії      б) в Україні   в )в Німеччині

   9. -Хто є головним героєм у фільмі " Сторожова Застава"?

а) сучасний школяр Вітька.

б) дівчина Соня.

в)  Оленка, Сергій,Сашко і Антон.

   10. Місто Харків дістало таку назву ...

а) від річки Харків.

б) на честь видатного полководця Харківського.

в) іменем першого козака чи сотника Харитона.

г) від різноманття тхорів, що водяться на цих землях.

  11.- Коли Верховна Рада України ухвалила Акт проголошення незалежності України?

а) 1 січня             б) 24 серпня      в) 14 жовтня

  12. – Які слова написані на  дороговказі розділу? (9)

 

                                Розуміємо красу і добро

 Тест № 5

  1. – Яка назва розділу?

а)  Зимова краса.      б) Розуміємо красу і добро.       в) Про добро.

  1.  –  Перший твір розділу - це

а)  «Зима»

б) «Мій Ангел такий маленький»

в)  «Колядник»

  1. –    Автор вірша «Зима»?

а)  М. Рильський         б)  П. Тичина          в)   Леся Ураїна

  1. –  Скільки  було лисиць?

а)  3.     б)   2.     в)  4.

  1. –  Які були лисиці?

а)   вогняні        б)  жовті              в)  хитрі

  1. – Продовж прислів’я

Перший крок до добра- ….

а)   не роби зла.    

б)  не роби добра.   

в)  відповідай за свої вчинки.

  1. – Головна думка казки «Горобине різдво» .

а) Важливо під час святкових приготувань пам′ятати про сутність свята Різдва.

б) Потрібно підгодовувати пташок.    

в) Потрібно допомагати тим, хто потрапив у біду.

  1. –  Що віддали горобці Різдвяному Ангелу?

а)  будинок      б)  їжу       в)  крила

  1.  –   Хто поставив Зимі найвищий бал за наукову роботу??

а)   малий хлопчик

б)  кумедний ведмедик  

в)  руда білочка

  1.  –   Як звали Колядника?

а)  Іван               б) Гриць        в) Степан

  1.    -  На яке зимове свято існує українська народна традиція колядування?

а) Різдво Христове     

б) Водохреща    

в) Василя і Маланки або Старий Новий рік 

  1.   Запиши  правила безпечного електронного листування.

 

 

 

 

docx
Додано
22 січня
Переглядів
60
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку