Тестова робота з теми " Міждисциплінарні зв’язки біології та екології. Рівні організації біологічних систем. Властивості живого.

Про матеріал
Самостійна робота складається з 9 запитань з однією правильною відповіддю та одного завдання на встановлення відповідності. Спрямована на перевірку знань учнів з теми як етап поточного оцінювання.
Перегляд файлу

 Міждисциплінарні зв’язки біології та екології. Рівні організації біологічних систем. Властивості живого.

І варіант

Вибрати правильну відповідь

1. Найзагальніша властивість живого – це : а)дихання б)рух в)упорядкованість г)самовідтворення.

2. До життєвих функцій організмів належить: а)живлення б)саморегуляція в)упорядкованість г)самооновлення.

3. Наука про гриби: а)вірусологія б)ботаніка в)мікологія г)зоологія

4. Неклітинні форми життя вивчає наука: а) іхтіологія б) альгологія в) бактеріологія г) вірусологія.

5. Вимерлі організми досліджує наука: а)систематика б)еволюційне вчення в)палеонтологія г)екологія.

6. Здатність живих істот сприймати впливи довкілля і певним чином на них відповідати – це а)мінливість б)спадковість в)подразливість г)адаптивність.

7. Рівень, який визначається взаємовідносинами організмів одного виду між собою, називається: а)організмовий б)популяційно-видовий в)екосистемний г)біосферний.

8.Термін «біологія» запропонував: а)Ч.Дарвін б)Ж.Ламарк в)К.Лінней г)Е.Геккель.

9. На малюнкузображені біологічні об’єкти, позначені цифрами. Укажіть правильну послідовність об’єктів за підвищенням рівнів організації.

1

2

3

03_04Figure-U.jpg

 

а) 1-2-3  б)2-1-3  в) 3-2-1  г)3-1-2

10. Установіть відповідність між наведеними прикладами структур та рівнями їхньої організації:

1.сосновий ліс 2.конвалія травнева 3 гемоглобін 4.листок

А. молекулярний Б. клітинний В. органно-тканинний

Г. організмовий Д. екосистемний

 

 

Міждисциплінарні зв’язки біології та екології. Рівні організації біологічних систем. Властивості живого.

ІІ варіант

Вибрати правильну відповідь

1. Фундаментальна властивість живого – це : а)дихання б)живлення в)упорядкованість г)самооновлення.

2. До життєвих функцій організмів належить: а) саморегуляція б)рух в)упорядкованість г)самовідтворення.

3. Позначте біологічну дисципліну, яка вивчає життя на клітинному рівні: а)екологія б)палеонтологія в)цитологія г)іхтіологія.

4.  Наука про водорості: а)вірусологія б)альгологія в)мікологія г)зоологія.

5. Наука про спадковість і мінливість живих організмів – це: а)бріологія б)цитологія в)гістологія г)генетика.

6. Сукупність якісних змін, які зумовлюють формування організмів упродовж життя, називається: а)рух б)ріст в)розвиток г)розмноження.

7. Рівень організації живої матерії, який забезпечує взаємодію різних органів, що об’єднуються в системи органів – а)популяційно-видовий б)організмовий в)органо-тканинний г)екосистемний.

8.Термін «екологія» запропонував: а)Ч.Дарвін б)Ж.Ламарк в)К.Лінней г)Е.Геккель.

9. На малюнку зображені біологічні об’єкти, позначені цифрами. Укажіть правильну послідовність об’єктів за зниженням рівнів організації.

1

2

3

04-05B-PlantCell-L.jpg

 

а) 1-2-3  б)2-1-3  в) 3-2-1  г)3-1-2

10. Установіть відповідність між наведеними прикладами структур та рівнями їхньої організації:

1.лейкоцит 2.березовий гай 3.корінь рослини 4.амеба

А. молекулярний Б. клітинний В. органно-тканинний

Г. організмовий Д. екосистемний

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коваленко Ірина Павлівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
9 вересня 2020
Переглядів
4340
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку