Тестові завдання до розділу 6 «Безпека в побуті і довкіллі».

Про матеріал
Тестові завдання до розділу 6 «Безпека в побуті і довкіллі» для 5 класу НУШ, які поєднунують у собі запитання відкриттого типу, завдання на відповідність і з вибором правильної відповіді.
Перегляд файлу

Тестові завдання до розділу 6 «Безпека в побуті і довкіллі».

 

Прізвище та ім’я

 

Клас

 

Дата

 

 

  1. Розмістіть речовини у відповідну колонку.

 

Горючі речовини

Негорючі речовини

Важкогорючі речовини

 

 

 

 

Пісок, пластик, гума, бензин, лінолеум, гас, вата, цегла, розчинник, солома, вода, глина.

 

  1. Назвіть дії, які можуть призвести до пожежі.

 

Сушити одяг над газовою плитою

 

Залишати увімкнену праску без нагляду

 

Вимикати з розетки всі електроприлади (окрім холодильника) перед виходом з дому

 

Користуватися лише справними електроприладами

 

Розпалювати багаття в лісі, у парку

 

 

  1. Якщо в школі під час уроку оголосили пожежну тривогу, то потрібно:

 

    А) сховатися під партою            Б) діяти за командою             В) стати ланцюгом і  йти разом

                                                         вчителя                                  до місця зустрічі

 

  1.  Напишіть, чому не можна спалювати опале листя.

 

 

 

  1. Який пароль найнадійніший?

 

    А) sasha                             Б) sasha_2010                       В) 1green_apple*

 

  1. Назвіть безпечний публічний допис.

 

    А) Ура! Ми їдемо                      Б) Усім чудових            В) Пишіть на пошту

      до моря!                                    канікул!                        grey_cat@box.ua

 

 

  1. Визначте, які ситуації безпечні, а які — небезпечні.

 

Іти з двору додому, коли починає темніти.

 

Сідати в автомобіль до незнайомців.

 

Брати солодощі в незнайомців.

 

Іти зі школи з бабусею.

 

Гратися біля проїзної частини.

 

Їхати велодоріжкою.

 

 

  1. Оберіть правильну відповідь. Уявіть, що ви йдете полем. Почалася гроза. Що ви маєте зробити?

А) сховатися під                     Б) почати бігти           В) знайти заглиблення (яму, яр тощо) і

поодиноким деревом                                                     присісти, щоб не бути найвищою точкою

                                                                                           місцевості.

 

  1.  Оберіть стихійні лиха, які трапляються тільки в горах:

 

А) лавина                               Б) повінь                                В) сель

 

             Оберіть стихійні лиха, які трапляються тільки на океанічних узбережжях:

 

            А) шторм                            Б) цунамі                                   В) зсув

 

             Оберіть стихійні лиха, які трапляються  в Україні:

 

              А)повінь                            Б)виверження вулкану            В)буря

 

 

  1. Підкресліть ознаки сонячного чи теплового удару.

 

                головний біль, спрага, судома, сонливість, голод, слабкість

 

  1. Визначте, хто із дітей діє безпечно, а хто — небезпечно.

 

Антон купався у річці, коли розпочалася гроза. Він вирішив перечекати у воді.

 

Аліна збирала квіти, коли розпочалася гроза. Вона заховалася від дощу під високим деревом.

 

Віктор повертався з пасовища, коли розпочалася гроза. Він сховався у яру біля дороги.

 

Ніна була вдома, коли розпочалася гроза. Вона вимкнула всі електроприлади та мобільний телефон.

 

 

  1. Остап збирається до моря. Назвіть, які ще три речі для безпечного відпочинку йому слід узяти з собою.

 

docx
Додано
8 лютого 2023
Переглядів
1356
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку